محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۹ مهر

در حالی که روز گذشته و پس از اعلام نامزدهای جشنواره‌ی بازی‌های موبایل IMGA خاورمیانه، بازی‌سازان ایرانی با کسب 16 نامزدی بالاتر از بازی‌سازان کشورهای منطقه ایستادند، عوامل این جشنواره بازی‌‌های ایرانی را حذف کردند.

ادامه مطلب
ایران
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۹ مهر

امروزه تاکسی های آنلاین به یکی از گزینه های سفر در سطح شهر برای همشهریان تبدیل شده است. حال امنیت این تاکسی ها برای مسافرین در وهله ی اول قرار گرفته است. اما متاسفانه به تازگی شاهد مشکلی برای یکی از مسافرین این تاکسی ها بوده ایم. در پی این خبر، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد جواد آذری جهرمی، در واکنش به انتشار این خبر، پستی را در صفحه‌ی اینستاگرامی خود منتشر کرده است.

ادامه مطلب
ایران
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۹ مهر

رئيس پليس فتا استان آذربايجان شرقی در برنامه ی زنده ی تلویزیونی سحرلر گفت: استفاده از دیواره ی آتش یا فایروال‌های نرم‌افزاری و همچنین آنتی ویروس مناسب می‌تواند رایانه‌ها یا گوشی‌های هوشمند را از صدمات‌، خسارات و حملات تا حدودی امن نماید.
سرهنگ محسن محمودی در هفته ی ناجا در مصاحبه با برنامه ی زنده ی سحرلر شبکه ی سهند اظهار کرد: امروزه ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که همه با فضای مجازی سر و کار داشته و برای تسریع در انجام امورات روزمره از این فضا استفاده می‌کنیم که باید نسبت به ایجاد امنیت در این فضا اقدامات لازم و کافی را انجام دهیم تا در دام سوء استفاده کنندگان و کلاهبردان این فضا گرفتار نشویم.

ادامه مطلب
ایران
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۸ مهر

چندی پیش محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در توئیتی خطاب به دوروف نوشته بود: ما حامی گردش آزاد اطلاعات هستیم، اما انتشار تنفر و دروغ رامحکوم می‌کنیم. موسس تلگرام، پاول دوروف نیز در پاسخ به توييت جهرمی، چین پاسخ داده است: با تکیه برگزارش کاربران، مصاديق خشونت‌بار و تنفر برانگيز را متوقف مي‌كنيم.

ادامه مطلب
ایران
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۷ مهر

رئیس پلیس فتای زنجان گفت: اگر کاربران به طور مرتب اطلاعات خود را به روز کنند، مجرمان دنیای مجازی را در اجرای نقشه‌های شوم شان ناکام می‌کنند‌.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ دوم محمد‌علی آدینه‌لو به مناسبت هفته ی ناجا با حضور در صدا و سیمای مرکز زنجان درمصاحبه ای رادیویی با خبرنگار صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: یکی از جرائمی که امروزه در فضای مجازی باب شده و مبالغ بسیاری از هموطنان عزیز کلاهبرداری می‌شود از طریق ارسال پیامک و تماس‌های تلفنی با عنوان برنده شدن در قرعه‌کشی‌ها و مسابقات برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی می‌باشد. رئیس پلیس فتای زنجان افزود: این افراد با برقراری تماس و یا ارسال پیامک با موضوع برنده شدن در قرعه‌کشی رادیو و تلویزیونی از قربانیان درخواست می‌کنند جهت دریافت جایزه ی نقدی خود به دستگاه عابر بانک مراجعه نمایند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۶ مهر

به گزارش خبرنگار تماس‌نیوز، حسین مهری مدیرعامل شرکت ملی پست در نشست خبری که به مناسبت روز جهانی پست برگزار شد، با بیان اینکه به زودی مجوز فعالیت یکی از اپراتورهای پستی ظرف چند روز آینده توسط وزیر ارتباطات اعطا می‌شود و مجوز دیگری نیز تا یک ماه بعد تکمیل می‌شود، گفت: تاکنون با یکی از این اپراتورهای خصوصی در هفته‌ی گذشته جلسه‌ای را برگزار کردیم تا قابلیت‌های یکدیگر را شناسایی کنیم.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۶ مهر

زهرا کاظمی مطلق، معاون اداره‌ی کل تجارت الکترونیک شرکت ملی پست در گفت و گو با خبرنگار تماس‌نیوز، ضمن اعلام این خبر گفت: شرکت زودل تاکنون در عرصه‌ی فروش کالا به روش عمده فروشی فعال است ولی با قرارداد جدید شرکت ملی پست با این شرکت، این فرصت برای عموم مردم فراهم شده تا بتوانند از طریق زودل از سایت‌های بین‌المللی مانند آمازون و علی بابا خرید کنند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۶ مهر

به گزارش تماس‌نیوز، میررضایی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان با اعلام اینکه استان سمنان از نظر بسترهای ارتباطی دارای مقام دوم کشوری بعد از تهران است، گفت: نحوه‌ی بهره‌برداری از این بستر نیازمند همکاری همه‌ی دستگاههای اجرایی به خصوص شهرداری سمنان است تا با توجه به فراهم بودن بستر مناسب در زمینه‌ی پیاده‌سازی شهر هوشمند، شهروند هوشمند و حمل و نقل هوشمند در این شهر اقدام شود.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند