محبوب ترین ها
ایران
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۳ مهر

در سایت رسمی بنیاد ملی بازی‌های رایانه ای ایران، خبر جدیدی در مورد یک اتفاق نادر در جشنواره‌ی بین المللی IMGA منتشر شده است. در این خبر آمده است در حالی که روز گذشته و پس از اعلام نامزدهای جشنواره ی بازی‌های موبایل IMGA خاورمیانه، بازی‌سازان ایرانی با کسب ۱۶ نامزدی بالاتر از بازی‌سازان کشورهای منطقه ایستادند، عوامل این جشنواره بازی‌های ایرانی را حذف کردند.

ادامه مطلب
ایران
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۳ مهر

مطمئنا تاکنون با نام برخی از سرویس های فعال برای تماشای آنلاین در کشور آشنا شده اید. اگر هم نه، مطمئنا تبلیغات بیلبوردی آنان را در حاشیه بزرگ راه ها و اتوبان های تهران مشاهده نموده اید. برخی از این سرویس ها عبارتند از: آی‌سیما، آی‌پی‌مدیا، فیلیمو، تلوبیون و آیو. حال باید گفت این سرویس های آنلاین مزیت های زیادی نسبت به سایت های دیگر در اینترنت دارند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۲ مهر

به گزارش خبرنگار تماس‌نیوز، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در همایش هفته‌ی جهانی فضایی با بیان اینکه یکی از اشکالات جدی علوم فضایی در کشور این است که آن را در زندگی روزمره‌ی مردم جاری نکردیم، گفت: این اشکال در طراحی شبکه‌ی ارتباطی کشور نیز وجود دارد چراکه در دنیا مطابق استانداردها، طراحی از لایه‌ی بهره‌برداری و سرویس تا لایه‌های زیر ادامه پیدا می‌کند درحالیکه امروز هنوز نمی‌دانیم که در عرصه‌ی فضایی کشور اپلیکیشن‌هایی که باید اجرایی شود چیست؟ و تاثیر علوم فضایی بر حوزه‌هایی چون حفاظت از محیط زیست، استفاده‌ی بهینه از منابع آبی کشور و در کشاروزی چگونه باید باشد؟

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۲ مهر

به گزارش تماس‌نیوز، همایش معرفی فناوری نوین eSIM با حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، سه‌شنبه درحالی با هدف آشنایی مدیران ارشد حوزه‌ی ارتباطات با تکنولوژی نوین eSIM برگزار شد که توماس لارسون پیشگام در عرصه‌ی فناوری eSIM در دنیا در این مراسم به سخنرانی پرداخت.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۲ مهر

نمایشگاه ایران تله‌کام ۲۰۱۷ با حضور ۲۲۵ شرکت داخلی و ۹۳ شرکت خارجی در تهران برگزار می‌شود. این نمایشگاه به عنوان بزرگترین رویداد مخابراتی کشور در فضایی به وسعت ۳۲ هزار متر مربع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا خواهد شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۲ مهر

وزیر ارتباطات از بهبود وضعیت بازی‌های آنلاین در یک ماه اخیر خبر داد و گفت: از شرکت‌های ارایه‌کننده‌ی خدمات خواسته‌ایم بسته‌ی ویژه‌ای برای بازی‌ها در نظر گرفته و ارایه کنند.

ادامه مطلب
ایران
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۲ مهر

سال 1999 بود که مجمع عمومی سازمان ملل قطعنامه‌ای را تصویب کرد که بر اساس آن هر سال از تاریخ 4 تا 10 اکتبر به هفته ی جهانی فضا انتخاب شد. دلایل این نامگذاری را می‌توان پرتاب اولین ماهواره ی جهان به نام اسپتونیک - ۱ توسط دانشمندان اتحاد جماهیر شوروی در 4 اکتبر 1957 و امضای نخستین عهدنامه برای استفاده ی صلح آمیز از فضا در تاریخ 10 اکتبر 1967 عنوان نمود.

ادامه مطلب