محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۶ شهريور

با پیشنهاد وزیر ارتباطات و تصویب هیئت وزیران، ناصرعلی سعادت به عنوان عضو صاحب نظر کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی جایگزین نصرالله جهانگرد شد. به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات، با پیشنهاد وزیر ارتباطات و تصویب هیئت وزیران، ناصرعلی سعادت به عنوان عضو صاحب نظر کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی جایگزین نصرالله جهانگرد شد. سعادت ریاست نظام صنفی رایانه‌ای کشور را بر عهده دارد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۵ شهريور

به گزارش ایسنا سرانه‌ی دسترسی کاربران ایرانی به اینترنت طی چهار سال گذشته از رشد ۳۵ برابری برخوردار و به ۳۵ کیلوبیت بر ثانیه رسیده است.
طبق آمار ارائه شده توسط سامانه‌ی مدیریت ضریب نفوذ اینترنت کشور، اقدامات انجام شده در چهار سال گذشته در حوزه‌ی توسعه‌ی دسترسی در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات باعث شده تا ضریب نفوذ مشترکان فعال تلفن همراه به ۱۰۱.۰۵ درصد و تعداد مشترکین پهن‌باند سیار نیز تا پایان آذرماه سال ۱۳۹۵ به بیش از ۲۷ میلیون نفر برسد. همچنین سرانه‌ی دسترسی کاربران ایرانی به اینترنت طی چهار سال گذشته از رشد ۳۵ برابری برخوردار و به ۳۵ کیلوبیت بر ثانیه رسیده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۵ شهريور

به گزارش مهر تعداد فروشگاه‌های اینترنتی که اقدام به اخذ نماد اعتماد از مرکز توسعه‌ی تجارت الکترونیکی وزارت صنعت کرده‌اند به ۲۵ هزار فروشگاه رسید.
طبق گزارش‌های منتشر شده تا اردیبهشت امسال، تعداد فروشگاه‌های اینترنتی که اقدام به اخذ نماد اعتماد از مرکز توسعه‌ی تجارت الکترونیکی وزارت صنعت کرده‌اند از ۷ هزار فروشگاه به بیش از ۲۵ هزار فروشگاه رسیده است و هم اکنون این تعداد فروشگاه در حوزه خرید و فروش اینترنتی و آنلاین در کشور فعال هستند.

ادامه مطلب
ایران
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۵ شهريور

به گزارش سایت رسمی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای ایران، مراسم پایانی سومین لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران روز پنجشنبه 23 شهریورماه در مراسم باشکوهی و با حضور تعداد زیادی از علاقه‌مندان حوزه ی بازی در برج میلاد برگزار شد.

ادامه مطلب
ایران
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۴ شهريور

به گزارش ایتنا ، هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی که بیشتر با نام اختصاری ایران تله کام شناخته شده است، از 24 تا 27 مهرماه سال 1396 مهر ماه در فضایی به وسعت تقریبی سی و دو هزار متر مربع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران پذیرای علاقه‌مندان صنعت مخابرات و فناوری ارتباطات خواهد بود.

ادامه مطلب
ایران
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۳ شهريور

به گزارش سایت رسمی وزارت ارتباطات و فناری اطلاعات، یازدهمین اجلاس شورای سران سازمان همکاری های فضایی آسیا و اقیانوسیه (اپسکو) به میزبانی سازمان فضایی ایران صبح امروز در تهران آغاز شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۲ شهريور

به گزارش مهر وزیر ارتباطات از آغاز مذاکره‌ی وزارت خارجه برای حل مشکل تحریم‌ اپلیکیشن‌های ایرانی در فروشگاه‌های جهانی اپلیکیشن خبر داد و گفت: مخالفتی با لایو اینستاگرم وجود ندارد.

ادامه مطلب
ایران
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۲ شهريور

به گزارش سایت رسمی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزیر ارتباطات با اشاره به پیگیری حذف برنامه های ایرانی از گوگل و اپ استور، به ضرورت برنامه ریزی برای عدم وابستگی مطلق به برنامه های انحصاری شرکت هایی مانند گوگل تاکید کرد.

ادامه مطلب