محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۰ مهر

سیف الله ابوترابی با بیان اینکه کارت‌های ملی قدیمی تا پایان سال 96 اعتبار دارد، از هموطنان خواست که برای تعویض و هوشمند کردن کارت ملی خود به دفاتر و مراکز ثبت احوال مراجعه کنند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۰ مهر

همراه اول از تاریخ ۱۰ مهرماه، ترافیک اینترنت نامحدود رایگان شبانه ارائه می‌کند. به گزارش روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران، در این طرح به مدت محدود و تا پایان پاییز ۹۶، کلیه‌ی مشترکینی که از بسته‌های اینترنت نوترینو استفاده می‌‌کنند، می‌توانند از ساعت ۳ بامداد تا ۹ صبح از ترافیک نامحدود رایگان بهره‌مند شوند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۹ مهر

پس از اینکه تلگرام دسترسی کاربران ایرانی را به بهانه‌ی مقابله با اسپم‌ها به گروه‌های بین‌المللی در تلگرام محدود کرده بود، آذری جهرمی هفته‌ی قبل با توئیتی اعتراضی خطاب به پاول دوروف گفته بود که ه بجای محدود کردن دسترسی کاربران ایرانی، بهتر است راهکاری دیگر برای مقابله پیدا کنید. پاول دوروف امشب به توئیت وزیر ارتباطات پاسخ داده و گفته تا پایان اکتبر (9 آبان) مساله را حل خواهد کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۹ مهر

یک کارشناس بانکداری الکترونیکی با اشاره به مزایای ویژه‌ی کارت‌های هوشمند ملی گفت که این کارت‌ها حافظه‌ی ذخیره‌سازی بالایی دارند و به لحاظ فنی ظرفیت پذیرش همه‌ی کارت‌های دیگر در خود را دارند.

ادامه مطلب
ایران
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۸ مهر

کمتر کسی را می شناسید که به دیدن فیلم و سریال های خارجی علاقه مند باشد، اما سایت تاینی موویز را نشناسد. حال خبر دار شده ایم که مدیران این سایت دستگیر و سایت تعطیل شده است. این سایت فیلم های روز دنیا را با دوبله ی اختصاصی صداپیشگان دوبلورهای معروف کشور به کاربران و علاقه مندان عرضه می‌کند. اما چند روز پیش، دادستان تهران، عباس جعفری دولت آبادی، صحبت‌هایی را در مورد موضوع‌های مختلف مطرح کرد که بخشی از آن به دستگیری شش نفر از مدیران یک سایت در رابطه با تهیه، دوبله و فروش فیلم‌های مبتذل مربوط می‌شد.

ادامه مطلب
ایران
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۷ مهر

فراخوان شرکت در مسابقه‌ی «جایزه‌ی بازی‌های جدی» در حاشیه‌ی کنفرانس تحقیقات بازی‌های دیجیتال، منتشر شد. به گزارش روابط عمومی DGRC، با توجه به اهمیت روزافزون تولید و گسترش بازی‌های جدی در عرصه‌هایی همچون آموزش، پزشکی، تبلیغات و غیره کنفرانس تحقیقات بازی‌های دیجیتال در نظر دارد مسابقه‌ای همزمان با این کنفرانس برگزار نماید که در آن برترین بازی جدی معرفی شده به دبیرخانه ی این مسابقه، برنده ی جایزه بیست میلیون تومانی و مزایایی همچون برقراری امکان توسعه در مراکز رشد و برخورداری از امکان تبلیغات خواهد بود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۵ مهر

در ادامه‌ی مسدود بودن ۱۰۰ درصدی خدمات گوگل در حوزه‌ی کسب‌وکارها برای کاربران ایرانی، سرویس جدید ویژه‌ی استارتاپ‌ها نیز از سوی این شرکت از دسترس کاربران ایرانی خارج شده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۵ مهر

عضو کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات با بیان اینکه کاهش ۵۰ درصدی قیمت اینترنت برای دانشگاه‌ها ملموس نیست، گفت: مصوبه‌ی نرخ اینترنت دانشگاه‌ها و مراکز علمی نیازمند بازنگری است.

ادامه مطلب