محبوب ترین ها
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۲:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۹ خرداد

به گزارش وال استریت ژورنال محققان،سازمان ملی سم شناسی آمریکا، برای اولین بار ارتباط بین استفاده از تلفن همراه و سرطان را تایید کردند. البته این احتمال کم با افزایش میزان استفاده افزایش خواهد یافت.

با انجام آزمایش بر روی موش های صحرایی و قرار گیری آن ها در مقابل اشعه ساطع شده از گوشی های همراه طی چندین سال متوالی، دانشندان وجود ارتباط بین تلفن همراه و بیماری سرطان را اثبات کردند.
تومور به وجود آمده نادر و اغلب در مردان ایجاد می شود. شایع ترین این تومور ها شوانوما (یک توموردر بافت عصبی است، در این مورد در قلب ایجاد می شود) و گلیوم مغز است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۲۳:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۸ خرداد

دانشمندان دانشگاه میشیگان تکنولوژی را ایجاد کرده اند، که اجازه می دهد با فشار بر روی لبه گوشی عملکرد های متفاوتی برای شما انجام شود. تمامی گوشی هایی که دارای دکمه بلندگو و میکروفون هستند قابلیت اجرا این تکنولوژی را دارند.
قابلیت فورس تاچ، نیروی لمسی یا Force Touch اولین بار توسط متخصصین کمپانی اپل طراحی و بر روی گوشی آیفون ۶s و آیفون ۶s پلاس به اجرا درآمد.

فناوری فورس تاچ امکان دسترسی به منوها را برای ما برای جابجایی یک مورد و یا حذف و اضافه کردن آن، کاربری آن، بازگشایی آن و صدها کارکرد دیگر را به همراه دارد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۱۲:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۸ خرداد

در طول سالهای گذشته، تولیدکنندگان تلفن هوشمند چینی همگی در حال رقابت برای دست یافتن به یک هدف بوده اند : و آن تولید یک تلفن همراه هوشمندانه و پردرآمد است که در مقایسه با آیفون و گالکسی سامسونگ از قیمت پایین تری برخوردار باشد.
ZTE نیز از این قاعده مثتثنی نیست. این گوشی جدید Axon 7، آزمایش های به خصوص را با موفقیت کامل پشت سر گذاشته است و حتی در برخی محدوده ها از رقبای خود پیشی گرفته است. در حقیقت، عملکرد آن به اندازه ای بالاست که می تواند به عنوان یکی از اولین گوشی هایی باشد که ادعای پشتیبانی Google Daydream را با خود به همراه دارد. پلتفرم VR گوگل به تازگی در کنفرانس دولوپرهای I/O راه اندازی شده است.
این دستگاه 5.5 اینچی، قدرت خود را از پردازشگر Snapdragon 820 دریافت می کند، و از یک صفحه نمایش َAMOLED در اندازه ی 2,560 x 1,440، یک دوربین 20 مگاپیکسلی در عقب گوشی ( به همراه یک دوربین 8 مگاپیکسل)، یک باتری 3,250 mAh میلی آمپر در ساعت، و همچنین حافظه ی 64 گیگابایت یا 128 گیگابایت برخوردار است که توسط کارت حافظه ی microSD قابل افزایش است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۲۲:۳۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۷ خرداد

با پس از с Samsung Galaxy C5 انتظار می رفت که گوشی جدید این کمپانی از جنس فلز و با صفحه نمایشی بزرگ عرضه شود این گوشی با ویژگیهای سخت افزاری قابل قبول و قیمتی متوسط به بازار عرضه خواهد شد.
سامسونگ پس از دریافت مجوز از TENAA در چین، رسما از Galaxy C7 در این کشور پرده برداری کرد.
گوشی های هوشمند C5 و C7 به طور انحصاری برای بازار چین ارائه خواهد شد، به کشورهای دیگر تحویل صادر نمی شود.
صفحه نمایش این گوشی از برادر بزرگ خود یعنی C5 بزرگتر است (5.7 اینچ در مقابل 5.2 اینچ،اما رزولوشن مشابه) .این گوشی از چیپست اسنپدراگون ۶۲۵ بهره میبرد و پردازنده این چیپست هشت هسته دارد که در فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز کار میکنند، از لحاظ گرافیکی نیز این چیپست به آدرنو ۵۰۶ مجهز است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۲۰:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۷ خرداد

ساخت صفحاتی برای شارژ بدون سیم تمامی دستگاهایی که با باتری کار می کنند مانند گوشی های هوشمند، تبلت و حتی هواپیماهای بدون سرنشین و دیگر لوازم توسط شرکت Energysquare صورت گرفته است. سرعت شارژ این دستگاه از شارژ با آدابتور معمولی سریع تر انجام خواهد شد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱۵:۳۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۷ خرداد

" با توجه به مطالعات لابراتوار کسپرسکی اتصال گوشی های هوشمند که از طریق پورت USB به رایانه ناشناخته امن نیست
و مهاجمان می توانند با دسترسی به سیستم عامل گوشی شما، اطلاعات شخصی را کپی و یا نرم افزار های مخرب نصب نمایند.
آسیب پذیری
کارشناسان این لابراتوار با انجام یک سری از آزمایشات بر روی گوشی های مختلف یافتند، زمانی که گوشی از طریق USB به کامپیوتر متصل است،می تواند مجموعه خاصی از اطلاعات را به اشتراک بگذارد. البته این موضوع به مدل و سیستم عامل دستگاه نیز بستگی دارد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۲۲:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۶ خرداد

سامسونگ از تبلت جدید Galaxy Tab Iris со مجهز به اسکنر عنبیه چشم رونمایی کرد می توان گفت این یک راه دقیق و سریع برای شناسایی کاربر از روش بیومتریک است.
سیستم یکپارچه
اسکنر عنبیه چشم که در پشت تبلت واقع شده و اندازه سنسور آن برای شناسایی چشم کافی است. هر کاربر یک شماره شناسایی 12 کاراکتری مخصوص به خود دریافت می کند.
بارگذاری اطلاعات شخصی و داده های بیومتریک همه کاربران در پایگاه داده سیستم ثبت خواهد شد.
در حال حاضر سامسونگ Galaxy Tab Iris со تنها در هند به فروش می رسد. این تبلت برای کارکنان سازمان های دولتی و شرکت های بزرگ تجاری بسیار مناسب خواهد بود و با این کار امنیت معاملات مالی و انتقال اسناد افزایش خواهد یافت.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
حمید رضا مازندرانی۲۰:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۶ خرداد

کاربران اندروید ممکن است از این پس بتوانند برخی از پسوردهایشان را به فراموشی بسپارند. گوگل برنامه دارد اولین پروژه حذف پسورد خود موسوم به آباکوس را که مختص اپلیکیشن های بانکداری است، در ماه آینده کلید بزند. به گفته این کمپانی، در پروژه مذکور تا پایان سال جاری ابزارهایی برای توسعه دهندگان اندروید ارایه خواهد شد.

ادامه مطلب