محبوب ترین ها
موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۱۶:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۶ خرداد

بر اساس یک گزارش جدید، اپل برنامه های بزرگی برای Siri در نظر دارد که می تواند سبب مفید واقع شدن دستیار هوشمند و مشهور این شرکت (اپل) بیش از گذشته گردد.
طبق گزارشات جدید ارائه شده توسط وب سایت The information ، این شرکت به زودی Siri را در کنار ابزار و نرم افزارهای جدید در اختیار دولوپرها قرار می دهد که این روند به Siri اجازه خواهد داد تا در میان خدمات مورد نیاز اشخاص ثالث یا شرکت های واسطه ، بیشتر مورد استفاده قرار بگیرد. اپل همچنین در حال کار کردن بر روی سخت افزار جدیدی برای آمازون می باشد که به وسیله ی پلتفرم هوشمند اپل کار می کند.
اپل در نظر دارد تا Siri را در کنار یک کیت توسعه یافته ی نرم افزاری جدید(SDK)، در دستان دولوپرهایی قرار دهد که بنا به گزارش ها، Siri SDK نامیده می شود. Siri SDK در کنفرانس دولوپرهای جهانی، در ماه بعد، راه اندازی خواهد شد، که اپل در چنین کنفرانس هایی معمولا به بازبینی جدیدترین نسخه ی IOS و آخرین ابزارهای دولوپرها می پردازد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱۰:۳۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۶ خرداد

به گزارش رویترز، هواوی دادخواست خود را علیه غول کره جنوبی تقدیم دادگاه هایی در آمریکا و چین کرده و خواستار دریافت غرامت از سامسونگ به علت استفاده بدون مجوز و نقض حق ثبت اختراع در زمینه UI، 4G و سیستم های عامل و نرم افزار رابط کاربری خود شده است.
به طور معمول، این مدیران صناع کشور های دیگر هستند که از کمپانی های چینی به دلیل نقض قوانین کپی رایت برند های معروف شکایت می کنند اما این بارهوآوی علیه سامسونگ طرح دعوی کرده است و این بار شرکتی چینی شاکی به حساب می آید.
ما امیدواریم که که سامسونگ ... مجبور به توقف نقض حق ثبت اختراع شده و برای استفاده از فناوری های هووآوی کسب اجازه کند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۲۰:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۵ خرداد

Galaxy S7 Active نمایشگری ۵.۵ اینچی دارد. این گوشی مانند Galaxy S7 خمیده نیست . تراشهی این گوشی همانطور که انتظار میرود، اسنپدراگون ۸۲۰ بوده و به رم ۴گیگابایتی مجهز شده است. همچنین حافظهی داخلی مدل آزمایشی آن ۳۲ گیگابایت ظرفیت دارد.
وضوح تصویر х1440 Quad HD2560 می باشد. البته با این تفاوت که ابعاد صفحه نمایش این گوشی از 5.1 اینچ استفاده شده در گلکسی اس 7 به 5.5 اینچ افزایش یافته است.
ضخامت گوشی - 9.9 میلی متر، وزن آن 185 گرم است. علاوه بر این، ظرفیت باتری 4000 میلی آمپر خواهد بود.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱۵:۳۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۵ خرداد

مدیر عامل شرکت اپل تیم کوک در مصاحبه با کانال NDTV هند، مورد برنامه به منظور کاهش قیمت آی فون در خارج از ایالات متحده صحبت کرد. او اعتراف کرد که قیمت گوشی های هوشمند در کشورهای دیگر بیش از حد بالا است و این شرکت قصد دارد تا در این مورد برنامه ای را اتخاذ کند.
تیم کوک گفت که هزینه های بالاآیفون در کشورهای دیگر مربوط به تورم و مالیات بر واردات کالا است. و این مشکل را ناشی از ورود این محصول با قیمت دلار آمریکا دانست اما اعلام کرد هنوز بر نامه ای برای کاهش این قیمت ها در دست نیست.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
حمید رضا مازندرانی۱۲:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۵ خرداد

در سال 2015، گوگل پروژه ی احتمالی Abacus را به عنوان یک شوخی در نظر گرفت ، این پروژه از یک رویکرد ثبت نامی برای اندروید برخوردار است که رمز عبور را تحت حمایت یک سیستم مورد اعتماد کنار گذاشته و از الگوهایی ( مانند موقعیت مکانی، سرعت تایپ کردن و صدای افراد) استفاده می کند که به موجب آن به شناسایی هویت شما می پردازد. اما این پروژه چه زمانی عملی خواهد شد؟ در حقیقت زودتر از آن چه که شما فکر می کنید! در یک معرفی بی سر و صدا در I/O در سال 2016، گوگل به بیان این مسئله پرداخت که Abacus باید تا پایان سال به وسیله ی دولوپرها به مرحله ی اجرا برسد. بسیاری از " نهادهای مالی بسیار بزرگ" در ماه جون استفاده کردن از آن را آغاز خواهند کرد، و قدم بزرگی را رو به جلو بر خواهند داشت که البته از سال گذشته از تعدادی آزمایش در دانشگاه ها آغاز شده است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
حمید رضا مازندرانی۲۰:۱۳ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۳ خرداد

گوگل در کنفرانس سالانهاش تعداد زیادی قابلیت جدید معرفی کرده است. اگر چه بسیاری از آنها هنوز در دسترس نیستند، اما این چیزی از ارزش کار گوگل کم نمیکند. همچنین با این که بسیاری از موارد معرفیشده در پاسخ به سایر شرکتها عرضه شدهاند، اما به نظر نمیرسد که فناوریهایی چون Google Home و Google Assistant تنها برای خالی نماندن میدان طراحی شده باشند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۳۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۳ خرداد

منبع چینی ww2.sinaimg عکس ماژولی 2 دوربین را منتشر کرده است و آن را به گوشی هوشمند آیفون 7 نسبت می دهد همچنین این سایت عنوان کرده اسن آیفون جدید دارای رم 16 الی 256 گیگابایت می باشد.
اپل همواره مورد انتقاد کاربران خود بوده است، چرا که این روزها اکثر گوشی های هوشمند موجود در بازار از کارت حافظه SD پشتیبانی می کنند، اما این در مورد آیفون صدق نمی کند و حالا به نظر می رسد اپل راه دیگری برای راضی کردن این دسته از مشتریان خود پیدا کرده است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۲۲:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲ خرداد

مدیر عامل شرکت Catcher Technology آلن هورن اعلام کرد؛ بدنه آی فون 8، کاملا شیشه ای خواهد بود و این گوشی در سال 2017 به بازار عرضه خواهد شد. شرکت «کچر تکنولوژی» (Catcher Technology) قسمتهایی از شاسی و بدنه ی آلومینیومی آیفونها را میسازد. تقریبا یک-سوم سود این شرکت از همکاری با اپل بدست میآید.

ادامه مطلب