محبوب ترین ها
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱:۳۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۹ ارديبهشت

به گزارش Venture Beat، با استناد به منابع خبری، اولین موج اخراج متخصصین و کارکنان این شرکت، در منابع انسانی آغاز شده است.
اپل برای اولین بار در دوران فعالیت خود، با کاهش فروش مواجه شد.امروز قرار است اپل گزارش مالی سه ماهه دوم را منتشر کند. گزارش ها حاکی از آن است که طی 13 سال اخیر اپل برای اولین بار با بیشترین کاهش فروش یعنی 10 درصد مواجه شده است.
در آمد اپل در سال گذشته معادل 58 میلیارد دلار برآورد شده بود و کارشناسان این میزان را برای سال جاری مبلغ 52 میلیارد دلار اعلام کرده اند. انتظار می رود هر سهم اپل از 2.33 به 1.99 دلار کاهش یابد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۲۳:۱۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۸ ارديبهشت

نوکیا اعلام کرد قصد خرید Withings یکی از کمپانی های پیشرو در ساخت تجهیزات پزشکی و گجت های پوشیدنی را دارد و این بدین معنی است که برند افسانه ای فندلاندی قصد بازگشت به بازار رقابت را دارد. این شرکت این بار می خواهد در حوزه fitness trackers یا همان گجت های پوشیدنی تناسب اندام فعالیت کند.
سازمان جهانی بهداشت و سلامت، بیماری های قلبی-عروقی را شایع ترین علت مرگ و میر در جهان اعلام کرد است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۶:۳۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۸ ارديبهشت

روزنامه بلومبرگ: عکس هایی از یکی از حساس ترین کارخانه های تولید گوشی اپل منتشر شد. این عکس ها مربوط به کارخانه Pegatron در حومه شانگهای است که کارمندان را در حال کار و استراحت نشان می دهد و توسط کیلا شن گرفته شده است.
کار در کارخانه از ساعت 9 صبح آغاز می شوند پس از پوشیدن فرم های مخصوص باید کارت شناسایی خود را برای عبور از گیت های ورودی نشان داده سپس دوربین های مخصوص چهره تک تک کارگران را اسکن می کند.البته سیستم اسکنر پس از درخواست مقامات بخش نظارت راه اندازی شده است.
اسکنر اجازه ورود افراد ناشناس را به گیت ها نخواهد داد. در مرحله بعدی بخش فلزیاب کارمندان را بدقت بازرسی می کنند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
الناز فرجی۱۵:۱۱ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۷ ارديبهشت

پس از سالها ضرر و زیان ناشی از انتشار تلفن های بدون زرق و برق، به نظر میرسد که HTC بالاخره جذابیت خود را برگردانده است.خیلی زود است که بگوییم جزو پرچمداران اصلی تلفن همراه است اما HTC10 برای بازگرداندن بخت این کمپانی کافی است و این تلفن یک دستگاه فوق العاده است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
الناز فرجی۲:۵۱ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۷ ارديبهشت

بعد از سامسونگ گلکسی S7 و S7 edge که به عنوان بهترین گوشی های اندروید سال در نظر گرفته شدند ، حالا چشم ها روی محصول جدید سامسونگ است : گلکسی نوت
گلکسی نوت بعدی سامسونگ که احتمالا گلکسی نوت 6 نام خواهد داشت تا تابستان نمیرسد اما ما از همین حالا چیزهای زیادی درباره اش میشنویم . بر اساس گفته های samMobile که وقتی صحبت از شایعات مربوط به سامسونگ میشود خیلی مطمئن است ، سامسونگ در حال تست کردن دو ویژگی گلکسی نوت 6 است ، صفحه ی منحنی و صفحه ی تخت - که هر دو رزولوشن Quad HD ( 2.560 X 1.440 ( دارند . اما بر خلاف سال گذشته ، که این غول کره ای دنیای الکترونیک گلکسی نوت 5 و s6 edge + را راه اندازی کرد ، هر دو ویژگی های تکنیکی مشابه داشتند و تنها تفاوت این بود که نوت 5 صفحه ای صاف داشت و دیگری شیشه ی منحنی دو سمته . ولی امسال فقط یک مدل در کار خواهد بود .

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱۳:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۶ ارديبهشت

تلفات ناشی از صحبت با گوشی آیفون در سراسر جهان در حال افزایش است. کارشناسان به صاحبان گوشی آیفون هشدار می دهند که در هنگام شارژ به هیچ وجه مکالمه نداشته باشند.
البته مقامات اپل بطور رسمی این خبر را تایید نکرده اند. در سال 2013 نیز این مسئله عنوان شد که دارندگان این گوشی ها در هنگام شارژ با شروع مکالمه دچار شوک الکتریکی می شوند. یکی از مهمانداران چینی در حین مکالمه با گوشی در حال شارژ دچار برق گرفتگی منجر به فوت شد.پس از یک هفته فردی دیگر با ایجاد شوک الکتریکی تلفن خود دو روز به کما رفت. چندی پیش نیز فردی مالزیایی با تخلیه الکترومغناطیسی گوشی در هنگام شارژ درگذشت.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱:۳۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۶ ارديبهشت

یکی از وبلاگ نویسان بنام JerryRigEverything تصمیم گرفت استحکام گوشی Xiaomi Mi5 را با آزمون خمیدگی بیازماید. در عرض چند ثانیه گوشی با فشاری متوسط به دو نیم شد .او چندین بار این عمل را برای گوشی های متفاوت انجام داده و ویدئو آن را در یوتیوب قرار داده است.
آزمون مقاومت
این وبلاگ نویس هر بار گوشی های هوشمند جدید را به همین روش آزمایش می کند، Xiaomi Mi5 بیست و یکمین گوشی هوشمند تحت آزمایش وی است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
الناز فرجی۲۰:۱۳ - ۱۳۹۵ شنبه ۴ ارديبهشت

احتمالا حتی اطلاع ندارید که ایسر گوشی هوشمند تولید کرده باشد اما این خبر درست است!
کمپانی Taiwanese بیشتر برای کامپیوتر های ارزان قیمتش شناخته شده است که به تازگی اعلام کرده تولید گوشی های هوشمند اندروید که Liquid Zest Plus نامیده میشود را شروع کرده است.
Liquid Zest Plus کمتر از 250 دلار هزینه دارد. شفافست صفحه (1280*720) دارد و 5.5 اینچ HD میباشد با دوربین 13 مگاپیکسلی عقب با اوتو فوکوس لیزری.برای یک گوشی هوشمند خیلی هم این ویژگی ها چیز خاصی به نظر نمی آید اما بزرگترین ویژگی آن به معنای واقعی کلمه باتری 5000 میلی آمپر/ ساعت آن است.

ادامه مطلب