محبوب ترین ها
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۳ فروردين

کمپانی مشهور اپل خط تولید مک بوک 12 را با صفحه نمایش 12 اینچی راه انداز کرد این کمپانی برای اولین بار رنگ صورتی را به تنوع رنگی برای مک بوک هایش اضافه کرد.
بدون توجه به طراحی قاب، این مک بوک دارای پرازنده دوهسته ای اینتل و در واقع نسل ششم Core M با سرعت 1.3 گیگاهرتز می باشد و به تکنولوژی Turbo Boost با قدرت افزایش فرکانس تا 3.1 گیگاهرتز مجهز شده است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
الناز فرجی۱۹:۲۲ - ۱۳۹۴ شنبه ۲۲ اسفند

دپارتمان عدل آمریکا در روز دوشنبه از دادگاه برای رد کردن آی فون در باز کردن قفلی در نیویورک شکایت کرد . هفته ی گذشته ، قاضی جیمز اورناشتاین در محدوده ی شرقی نیویورک درخواست دپارتمان عدل را برای وادار کردن اپل یه باز کردن قفل آی فونی در یک مورد مواد مخدر رد کرد . دولت میخواست اپل را با استفاده از قانون حکم دادگاه مجبور به باز کردن قفل کند که دادگاه این را رد کرد . بنابراین در روز دوشنبه ، دپارتمان عدل درخواستش را دوباره مطرح کرد و اینبار خواست که این پرونده توسط یک قاضی بالا تر بررسی شود . در بیانیه ای در روز دوشنبه ، اپل گفت که قاضی اورن اشتاین گفت که درخواست FBI اصول اساسی قانون اساسی را زیر سوال میبرد و ما موافقیم . ما با قاضی در مورد سو استفاده از قانون اساسی موافقیم . اینکه سو استفاده از این قانون امنیت و حریم شخصی همه را مورد تهدید قرار میدهد .

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
الناز فرجی۱۹:۵۹ - ۱۳۹۴ شنبه ۱۵ اسفند

طرفداران دستگاه های جدید باید کمی بیشتر منتظر بمانند . بر اساس گفته های چند منبع ، اپل در روز 21 مارس آی فون 4 اینچی جدید و آی پد 9.7 اینچی جدید را بیرون میدهند و نه 15 مارس که قبلا اعلام کرده بودند. وبسایت کره ای UnderKG اول از همه تصمیم اپل برای یک هفته عقب انداختن را اعلام کرد . و حالا جان پازوسکی از buzzfeed تغییر تاریخ به 21 مارس را اعلام کرده است . بلاگ نویس اپل جیم دالریمپل از the loop ، که مسئول بخش محرمانه ی اپل است هم با گزارش پازوسکی همکاری میکند . mashable هم برای نظر با اپل تماس گرفته است ، اما کمپانی در مورد هیچ خبر یا شایعه ای نظر نمیدهد . در مورد شایعات و گزارشات قبلی هم اپل iphone SE 4 اینچی را افشا کرد . این آی فون کوچک اولین باری خواهد بود که اپل آی فون 4 اینچی از زمانی که Iphone 5c در سال 2013 منتشر شد ، به خط تولید اضافه کرده است . باور میرود که iPhon SE شکل جدیدی مانند آی فون S5 میگیرد و احتمالا به رنگ صورتی تند عرضه میشود . شیشه ی صفحه نمایش احتمالا به صورت لبه های منحنی خواهند بود . مانند iPhone 5 و 6s . گزارش شده است که پردازشگر iPhone 6s و A9 و پردازشگر دوم M9 با سنسور اثر انگشت touch ID و apple pay خواهند داشت . بر اساس گفته های منبع من ، دو نمونه ی اولیه ی iphone 4 جدید توسط apple گزارش شده است .

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
الناز فرجی۱:۳۱ - ۱۳۹۴ جمعه ۳۰ بهمن

تولید کنندگان تلفن همراه هوشمند ، یک یا دو مدل جدید دارند( که آخرین مدل شناخته میشوند ) ، چند وسیله ی متوسط که مانند آخرین مدل ها هستند اما با ویژگی های ضعیف تر و همچنین وسایل غیر تخصصی با ویژگی های خیلی ضعیفتر اما قیمت قابل پرداخت . حالا LG چیزی متفاوت را امتحان میکنند. در روز دوشنبه این کمپانی خط جدید گوشی های تخصصی را اعلام کرد ، با ویژگی های متوسط اما متخصص در یک نقطه ی خاص . این دو گوشی که رسما در کنگره ی دنیای موبایل در بارسلونا راه اندازی میشود ( 22-25 فوریه ) ، cam و صفحه نمایش LG هم هستند . X cam یک گوشی اندروید 6.0 5.2 اینچی است با پردازشگر هسته ای 1.14 GHz ، 2 گیگ رم ، 16 گیگ حافظه ی داخلی و باتری 2.520 mAh . نیروی فوق العاده اش بخش عکسبرداری است . این دوربین با دو دوربین پشتی میاید . یک 13 مگاپیکسلی و یک 5 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در روبه رو .

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
الناز فرجی۰:۱۳ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۶ بهمن

تمامی نشانه ها حاکی از آن است که انتشار آیفون جدید 4 اینچی اپل به منظور جایگزینی آن با آیفون 5S قدیمی میباشد .و اما این مدل شبیه به چیست ؟ اگر تصویری که به تازگی از این مدل منتشر شده است معتبر باشد باید گفت که کاملا شبیه به آیفون 6S است اما به وضوح از آن کوچکتر است .

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
الناز فرجی۲۳:۳۴ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۰ دي

با این که تلفن‌های هوشمند بزرگ ظاهرا رشد خود را متوقف کرده‌اند، و بیشتر آن‌ها صفحات نمایش 5 تا 5.5 اینچی دارند، هنوز بازاری برای دستگاه‌های بزرگ تر وجود دارد و سامسونگ امیدوار است برخی از آن را با جدیدترین فبلت خود، Galaxy A9 تصاحب کند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
الناز فرجی۲۳:۵۹ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۹ آذر

mashable choice محصولات و سرویس هایی را که امتحان کرده ایم را به بقیه پیشنهاد میکند . شما همه ی این محصولات را دوست داشته شده ، مورد علاقه واقع شده ، +1 شده و pinned شده در نظر بگیرید . رواج پیدا کردن رنگ صورتی طلایی برای گوشی ها از فروشگاه اپل به بازار اندروید تنها به زمان احتیاج داشت . تولید کننده ی چینی ، oppo ادعا میکند که R7S اش اولین اندروید صورتی کمرنگ در بازار است _ گرچه احتمالش هست که خیلی ها این حرف را قبول کنند ، مثلا رسانه ای که دنبال اخبار مذاکرات اپل در مورد رنگ Iphone 6s و 6s plus اش بود .

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
الناز فرجی۲۳:۵۹ - ۱۳۹۴ شنبه ۷ آذر

تبلتها وسایل جالبی برای تماشا کردن ویدئو ها ، بازی کردن ، خواندن کتاب های الکترونیکی ، گشتن در وب و انجام دادن برخی کارهای خلاقانه ی ابتدایی اند ، اما اینها دلایلی نیستند که مردم به خاطرشان برای خودشان تبلت میخرند . مساله این است : مردم به تبلت ها نیاز ندارند، از آنجایی که گوشی و کامپیوترشان همه ی کارهای تبلت را انجام میدند اما به هر حال داشتنشان جالب است . و قیمت ها هم حالا از همیشه پایین تر است. اما مشکلی هم وجود دارد . گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد . ما همه ی آنهایی را که خوب بودند را امتحان کردیم وگزینه های خوب، بهتر و بهترین را به عنوان هدیه ی امسال برایتان فراهم کردیم ، همراه با چند پیشنهاد مهم و جالب توجه .

ادامه مطلب