محبوب ترین ها
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱۱:۴۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۵ فروردين

تبلت مدل MediaPad T2 10.0 Pro محصول جدید کمپانی هووآی رسما معرفی شد. این مدل همانند مدل MediaPad T2 10.0 می باشد و برای علاقه مندان در نمایشگاه سالانه الکترونیک CES لاس وگاس به عرضه درخواهد آمد. این دو تبلت در ظاهر به هم شبیه می باشند اما احتمالا ویژگی های فنی تا حدودی متفاوت خواهند داشت.
MediaPad T2 10.0 Pro ضخامتی 5/8 میلی‌متری دارد و وزن آن هم 495 گرم اعلام شده است. این محصول در دو رنگ سفید و مشکلی در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. این محصول را در واقع می‌توان جانشین جدید تبلت T1 دانست که سال گذشته معرفی شده بود.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۵۵ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۵ فروردين

سونی برای گوشی های z2 ،z3 و z3 Compact بروز رسانی به نسخه اندروید 6.0 را راه اندازی کرد. در حال حاضر این بروز رسانی برای کاربران ایالات متحده امریکا، روسیه، اوکراین، شرق میانه و شمال آفریقا قابل اجرا است.
انتظار طولانی جهت بروز رسانی سیستم عامل مدل های قدیمی تر گوش های اکسپریاz2 ,z3 به آندروید 6.0.1 در دسترس قرار گرفت. پیش تر patch بروز رسانی مدل های اکسپریا Z5 ،Z3 ،Z4 و تبلت های اکسپریا Z4 در دسترس قرار گرفته بود.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱۲:۲۴ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۴ فروردين

علیرغم اینکه روز به روز تعداد و تکنولوژی گوشی های چینی در حال ارتقا می باشد و رقابت آنها با برند های معروف در بازار دشوارتر می گردد.این سوال مطرح می شود که آیا امکان دارد مخاطب های همیشگی برند های خاص مایل به استفاده از گوشی های با نام های تجاری کم آشنا در بازار باشند؟
در نتیجه اینگونه کمپانی ها باید به دنبال پیداکردن ویژگی های نوآورانه در گوشی های خود جهت جلب نظر مشتریان داشته باشند این بار طراحان این شرکت قطر نازک این گوشی را وجه تمایز دستگاه به تلفن های موجود می دانند.
در میان آخرین برند های اضافه شده به تلفن همراه نام تجاری کول پد coolpad قرار دارد که مدل ivvi3 با قطر 4.5 میلیمتر در 11 آپریل به بازار عرضه می کند. رکورد قطر نازک گوشی پیش تر متعلق به Vivo X5 Max با قطر 4.75 بود.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۲۳:۱۷ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۳ فروردين

با وجود مقاومت اپل در برابر این تلاش ها جهت گشودن رمز تلفن های همراه؛ اعلام کرد این عمل را روشی نامناسب و نقض حقوق مشتریان در مورد بدست آوردن اطلاعت شخصی ذخیره شده بر روی تلفن همراه می داند. همچنینن اظهار داشت؛ این درخواست باید از طریق کنگره آمریکا مطرح گردد نه از جانب وزارت دادگستری مسکو.
به گزارش رویترز، قاضی بین المللی بوستون (ماساچوست) دستور داد تا اپل برای کمک به سازمان های اجرایی قانون در ایالات متحده تلفن همراه متعلق به یکی از اعضای احتمالی گروه های جنایی و تروریستی را رمزگشایی کند.
این حکم در ماه فوریه صادر شده است، اما این دستور دادگاه در روز جمعه از حالت محرمانه خارج شد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱۵:۳۴ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۳ فروردين

مدیر عامل این شرکت جان چن عنوان کرد: گوشی های جدید تحت سیستم عامل اندروید عرضه می گردند.
بر طبق اطلاعاتی که تایید آنها هنوز رسمی نشده است این گوشی ها هامبورگ و رم نامگذاری شده اند. احتمالا مدل هامبورگ آن دارای صفحه کلید کوارتی (QWERTY) می باشد و به دکمه مجهز شده است. قیمت دقیق این گوشی هنوز بطور قطع مشخص نیست اما احتمالا قیمت آن معادل 300 تا 400 دلار است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱۵:۱ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۳ فروردين

هزینه تولید اسمارت فون دو و نیم بار ارزانتر از قیمت آن برای خریداران است. شرکت IHS Technology در صدد تعیین قیمت اصلی iPhone SE برآمد. اسمارت فون جدید « اپل» به قیمت 399 دلار (ارزان ترین نوع با 16 مگابیت حافظه) در بازار به فروش می رود.
قیمت تمام شده یک گوشی هوشمند 160 دلار است. گران ترین جزء آن — پروسسور — 22 دلار قیمت دارد. 20 دلار قیمت صفحه نمایش و دوربین کمی بیش از 13 دلار و مدول حافظه حدود 12 دلار و قیمت باتری 2 دلار و 15 سنت است. روی هم رفته شد 145 دلار و 20 سنت. « اپل» برای مونتاژ این اجزاء 3 دلار و 8 سنت خرج می کند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
الناز فرجی۱۳:۱۴ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۱ فروردين

چگونه می فهمید که یک شرکت مانند اپل راه خود را گم کرده است؟ چگونه می توانید تصمیم بگیرید که یک رویداد الهام بخش بوده یا اشتباهی فاحش در دنیای فناوری می باشد؟ زمانی که یک رقیب قوی برای مقایسه وجود داشته باشد این امکان نیز فراهم می شود.
با همه گرد و غبارهایی که سامسونگ و اپل تاکنون در سال 2016 انجام داده اند به نظر می رسد که سامسونگ برای اولین بار به عنوان یک رهبر در دنیای تلفن های همراه هوشمند معرفی شده است. در تعداد گوشی های هوشمندی که در سراسر جهان فروخته شده است همیشه سامسونگ دو برابر اپل فروش داشته است. اکثر افرادی که صنعت تلفن همراه را دنبال می کنند بر این نکته اتفاق نظر دارند که همیشه اپل کمی بهتر بوده است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
الناز فرجی۱۲:۱۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۱ فروردين

احتمالا شما می دانید که چگونه صدای زنگ تماس را بر روی آیفون خود سفارشی کنید، اما راهی هم برای سفارشی کردن ویبره جهت کسانی که به شما زنگ می زنند وجود دارد.
با چند تنظیم ساده می توانید لرزش گوشی خود را مثلا برای مادرتان که به شما زنگ می زند سفارشی کنید. در ادامه نحوه تنظیمات مربوط به سفارشی سازی ویبره آیفون را به شما آموزش می دهیم:

ادامه مطلب
کاربران می خوانند