محبوب ترین ها
موبایل و تبلت
الناز فرجی۲۳:۲ - ۱۳۹۴ شنبه ۷ آذر

آیا میدانید تولید کننده ی بزرگترین گوشی ها در 3 سال اخیر چه کسی بود ؟ huawei . با وجود رقابت شدیدی که با شرکت های xiomi و lenovo دارد، این شرکت همچنان گوشی های مطمئن و قوی ای تولید میکند ، هم در چین و هم جاهای دیگر . آخرین گوشی اش ، huawei mate 8 6 اینچی ممکن است برای برخی خیلی بزرگ باشد اما پر از پانچ و خصوصیات هوشمندانه است و با اینحال عمر باتری اش طولانی است .

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
الناز فرجی۰:۵۲ - ۱۳۹۴ شنبه ۷ آذر

iPad pro وسیله ی عجیبی است . مانند دیگر محصولات اپل طراحی صاف و ممتازی دارد و (یک جورهایی) استفاده از آن دلپذیر است . اما همچنین اپل را نشان میدهد که نقش غیر آشنای دنباله رو را بازی میکند و یک جورهایی این کار را خوب انجام نمیدهد . این مطلب را بخوانید ، gizmag، ipad pro جالب ولی غیر منطقی را نقد میکند . اپل iPad pro را به عنوان رقیب " دو در یک " Surface نمیبیند ؛ بیشتر مردم در رسانه ها این کار را میکنند . اما بر خلاف قاب بندی اپل که iPad pro را یک iPad مناسب برای هنرمندان در نظر گرفته ، اشتباه است که تنها از ظاهر آن قضاوت کنید و ارزش آن را تعیین نمایید : این وسیله یک تبلت بزرگ با کیبرد و وسایل جانبی دیگر است . فهمیدن اینکه این وسیله اولین حرکت در تبدیل شدن به رقیب surface است ، نیاز به دقت زیادی ندارد . درست مانند کودکی که اولین قدم هایش را بر میدارد ، ipad pro وعده ی چیزی را میدهد که قرار است بشود . اما هر چقدر هم که جالب و دوست داشتنی باشد ، این بچه هنوز راه زیادی دارد تا بتواند usain bolt را شکست دهد .

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
الناز فرجی۰:۵۶ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۵ آذر

بعد از اینکه ماه پیش خبر pepsi phone پخش شد ، شرکت pepsiCo گفت که در حال کار کردن با یک شریک مجوز دار بودند تا گوشی های موبایل و لوازم جانبی شان را برای بازار چینی توسعه دهند . حالا اولین محصولاتشان رسیده است . گوشی هوشمند pepsi p1 در حال حاضر در سایت جمع آوری سرمایه ی JD Finance آماده است . واضح بگوییم که این شرکت نوشابه لزوما گوشی هوشمند خودش را نمیسازد ، از مجوز پپسی برای کمپانی چینی shenzhen scooby communication equipment Co استفاده میکند، که گوشی را تولید میکند . دو نسخه وجود دارد که از شبکه های مختلف 4G در چین پشتیبانی میکند : P1 که از CHina mobile 4G پشتیبانی میکند و p1s که از china mobile 4G و china unicorn 4G پشتیبانی میکند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
الناز فرجی۲:۵ - ۱۳۹۴ شنبه ۳۰ آبان

هنگامی که ادل در موزیک ویدئوی hello از یک تلفن تاشو استفاده کرده قطعا در مود و حالت خاصی بوده است.اینگونه که که معلوم است تلفن های تاشو هنوز کاملا از مد افتاده نشده اند,در واقع ,سامسونگ در حال کار کردن بر روی یک مدل خاص با مشخصاتی بسیار جالب است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
الناز فرجی۳:۸ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۶ آبان

ipad pro به وضوح تلاش اپل برای ساختن دو در یکی شبیه surface است ، گرچه این شرکت این نسخه ی نسل اول را بیشتر شبیه بومی برای هنرمندان درست میکند . ما این تبلت جدید را همراه با نقدهای اولیه داریم . ipad pro شاید از زمان قبل از پایان یافتن کار استیو جابز در اواخر دهه ی 90 ، غیر معمول ترین محصول جدید اپل باشد . به عنوان یک آی پد بزرگ دقیقا همان چیزی است که انتظار دارید ولی به عنوان یک surface فعلا خیلی خوب نیست .

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
الناز فرجی۲۲:۳۹ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۲۵ آبان

ipad pro بالاخره اینجاست و چیزهای زیادی برای گفتن درباره اش وجود دارد . چگونه با surface pro 4 مایکروسافت مقایسه میشود ؟ آیا ارزش قیمت بالا را دارد؟ چه وسایل جانبی ای نیاز دارید تا همراه با آن بخریدشان؟

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
الناز فرجی۱۹:۵۰ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۱ آبان

رقابت 2015 بین سامسونگ گلکسی و اچ تی سی 1 کمی بیشتر از سال گذشته یک طرفه است اما با اینحال شما هنوز هم بین این دو گیر خواهید کرد . چرا آستین هایمان را بالا نزنیم و شروع به خواندن یک مقایسه ی سریع بین گلکسی S6 و اچ تی سی یک M9 نکنیم؟

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
الناز فرجی۱۲:۴۹ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۱۹ آبان

آن را مجموعه ای از کاربرانی که مشکلی مشابه را گزارش میدهند بنامید. تعدای از کاربران در اجتماعات حمایتی اپل گزارش میکنند که touch id با ios9.1 اشکال دارد و پاسخگو نیست .کاربران میگویند وقتی که از نسخه های قبلی ios به ios9.1 اپدیت میکنند, touch id آهسته تر کار میکند و اغلب اصلا کار نمیکند
در حالیکه خیلی از کاربران در اجتماعات حمایتی اپل و برخی دیگر در reddit همین مشکلات را گزارش میکنند ، به نظر نمیرسد که گسترده باشد . تحقیقی سریع توسط mashable تنها سه نمونه از این مشکلات را آشکار کرد ، از جمله مشکل دستگاه خودم را .

ادامه مطلب