محبوب ترین ها
موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۱۸:۳۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۲ خرداد

این مجموعه، تا اینجا به عنوان بهترین های تلفن های هوشمند این شرکت با زیباترین ظاهر در نظر گرفته می شوند.
همان گونه که هر سال در Computex اتفاق می افتد، ASUS به معرفی تعدادی تلفن هوشمند پرداخته است. تنها این بار، خوش قیافه ترین گوشی، در حقیقت ابتدایی ترین مدل آن می باشد: ZenFone 3 . اگر به این فرصت دست پیدا کنید که بتوانید این گوشی 249 دلاری را در دست بگیرید حتما شگفت زده خواهید شد، زیرا در دست گرفتن آن در واقعیت به اندازه ی نگاه کردن به عکس های آن لذت بخش است و بخشی از این احساس خوب، می تواند به دلیل به کار رفتن فلز به کار رفته در قسمت پشت گوشی باشد. همچنین در مقایسه با مدل قبلی آن به نظر می رسد که از ارزش بیشتری برخوردار باشد. به خصوص به دلیل تغییر بدنه ی پلاستیکی آن به ترکیبی از قاب فلزی و پنل شیشه ای 2.5D . با این مقطع قیمتی ( با حافظه ی 3GB و حافظه ی ذخیره ی 32GB )، شکایت زیادی نمی توان داشت، اما باید از آن در زندگی واقعی استفاده کنید تا متوجه شوید که آیا Snapdragon 625 با نیازهای شما همخوانی دارد یا خیر.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۱ خرداد

این دو لپ تاپ که در یک لپ تاپ جای داده شده اند ممکن است برای شما آشنا به نظر برسند.
ASUS به تازگی از خط تولید جدید لپ تاپ Transformers 2-in-1 رونمایی کرد که به طرز مشکوکی شبیه یکی از محصولات مایکروسافت می باشد. با داشتن صفحه نمایش لمسی، پایه و کیبوردهای قابل حمل، همانطور که حدس زده اید، این محصول ما را به شدت یاد Surface می اندازد. البته بر روی همه ی آنها ویندوز 10 اجرا می شود، که همین امر رابطه ی آن با Surface را غیرقابل انکار می کند. طبق اطلاعیه ی جدید، Transformer 3 Pro به عنوان یکی از پیشرفته ترین ابزارها محسوب می شود، از طرف دیگر Transformer 3 جایی در این بین قرار می گیرد در حالی که مدل Mini آن سبک ترین می باشد.
هم Transformer 3 Pro و Transformer 3 دارای صفحه نمایش 12.6 اینچی، وضوح تصویر 2880 X 1920 و ضخامت 275 ppi pixel می باشد. شباهت های دیگری نیز در این زمینه وجود دارند: اتصالات Thunderbolt 3 و Usb نوع C ، بلندگوهای Harmon Kardon و USB 3.0 و پورت HDMI از جمله این شباهت ها هستند. همچنین هر دوی آن ها از قابلیت خواندن اثر انگشت برخوردارند. همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، این لپ تاپ دو در یک با تجهیزات جانبی ASUS مانند خودکار مخصوص، یک Universal Dock ، یک AudioPod ( یک بلندگوی چهارضلعی با صدای فراگیر) یک ROG XG Station 2 ، یک graphic dock که به این دستگاه قدرت دسکتاپ کامپیوتر را انتقال می دهد ( و آماده ی کار کردن با واقعیت مجازی می باشد.)، همخوانی دارد. هر دوی این تبلت ها در Icicle Gold و Glacier Gray در دسترس هستند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۲۲:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۱ خرداد

دو مدل top-spec ZenFone 3 Delux و مدل بزرگتر ZenFone 3 Ultra تولید شده اند.
Intel احتمالا بازار تلفن های هوشمند را ترک کرده است اما همکار و رفیق او ASUS همچنان در بازار با یک رویکرد نسبتا متفاوت در سال جاری به مبارزه می پردازد. در Computex ، شرکت بزرگ تایوانی اعلام کرد که نه تنها یک مدل، بلکه سه مدل گوشی هوشمند اندروید را به بازار عرضه کرده است: ZenFone 3, ZenFone 3 Deluxe و ZenFone 3 Ultra . همه ی این مدل ها از زبان طراحی مشترکی برخوردارند، در حالی که از نظر ما، قیمت مدل ابتدایی آن 249 دلار است که به نسبت این قیمت از ظاهر بسیار عالی، به دلیل داشتن شیشه ی گلوریا در هر دو طرف برخوردار است، همچنین در قسمت پشت گوشی و زیر این شیشه، یک فلز در هم تنیده شده قرار گرفته است. همه ی اینها در کنار هر 4 رنگی که برای این گوشی در نظر گرفته شده است به خوبی خودنمایی می کند: "طلایی روشن، آبی آسمانی، یاقوتی کبود و سفید مهتابی". و قاب فلزی سندپلاست قرار گرفته شده در اطراف گوشی نیز زیبایی بیشتری به آن افزوده است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱۹:۳۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۰ خرداد

استارتاپ Fingertips Lab به تازگی دستگاهی را تولید کرده که بدون نیاز به صفحه نمایش گوشی خود ادر به انجام فعالیت های روزانه خود شوید.
این دستگاه به نام O6 یک ابزار بی سیم کوچک به شکل قرص است، که می توان آن را به عنوان یک دستبند بر روی بازوی خود و یا لباس و فرمان اتومبیل وصل کرد.
دستگاه از طریق بلوتوث به گوشی های هوشمند متصل می شود. در حال حاضر تنها برای سیستم عاملiOS (آیفون و آی پد) کار می کند. سازندگان در حال کار بر روی دستگاه جهت امکان پشتیبانی از آندروید هستند.
این دستگاه دارای 4 جهت و یک اسکرول چرخشی برای ارتباط با گوشی است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱۷:۳۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۰ خرداد

به گزارش اندروید پلیس، کمپانی گوگل به کاربران گوشی های هوشمندNexus ، فضای ابری نامحدود گوگل را برای ذخیره عکس و ویدئو در کیفیت اصلی، ارائه می دهد.
گوگل با این کار به کاربران خود دسترسی نامحدود به ذخیره سازی در فضای ابری را خواهد داد کاربران می توانند هر میزان اطلاعات را به صورت رایگان در آن آپلود کرده و فرایند فشرده سازی این فایل ها بر روی کیفیت و اندازه آن ها تاثیر نخواهد گذاشت. به همین منظور از این پس کاربران Nexus قادر هستند ویدئوهای خود را بصورت رایگان با کیفیت بالای 4k در Google photos آپلود کنند.
با آپدیت Google Photos به نسخه ۱.۲۱ این ویژگی میسر خواهد شد؛ به این ترتیب کاربران Nexus استفاده بیشتری از این اپلیکیشن عکاسی گوگل خواهند برد؛ سایر کاربران نیز برای تعویض گوشی خود با گوشیهای Nexusو دسترسی به ویژگی آپلود ویدئوهای 4K در Google Photos انگیزه خواهند داشت.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱۵:۳۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۰ خرداد

به گزارش بلومبرگ، گوگل با افزایش فشار بر شرکای خود قصد دارد آن ها را وادار به افزایش سرعت ارائه بسته های بروز رسانی دستگاه های اندرویدی شده است زیرا سازندگان با افزایش و سرعت رو به رشد تکنولوژی در جهان نیاز به بروزرسانی نسخه های قدیمی دارند زیرا اپلیکیشن های جدید توسط نسخه های قدیمی اندروید پشتیبانی نمی شوند.در نتیجه گوگل با رتبه بندی گوشی های اندروید سعی در تحریک بازار و افزایش رقابت، سازندگان دستگاه های اندرویدی دارد.
علاوه بر این، شرکت در حال مذاکره با اپراتورهای تلفن همراه جهت عملیاتی شدن به روز رسانی آندروید است. به روز رسانی امکان افزایش امنیت سیستم و همچنین ارائه امکاناتی بیشتر نظیر خدمات واقعیت مجازی و برنامه های کاربردی را محیا خواهد ساخت.
گوشی های زیر به ترتیب بالاترین آمار بروزرسانی را دارند:

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
الناز فرجی۱۱:۳۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۰ خرداد

گوشی هوشمند مبتنی بر پردازش ابری Robin در سان فرانسیسکو با قیمت رقابتی 297 دلار که صد دلار از قیمت عرضه اولیه آن (379 دلار) بود ارائه شد. اگر رویداد سال گذشته Robin را ندیده اید یا به خاطر ندارید دوباره اشاره ای به آن می کنیم: این اولین گوشی است که با سیستمهای ابری (Cloud) کار میکند و به همین دلیل با نام گوشی ابری (Cloud-phone) هم شناخته میشود Nextbit Robin در واقع اولین گوشیای هست که میتواند اپلیکیشنها، اطلاعات و محتواهای چندرسانهای را روی سیستمهای ابری (Cloud) آپلود کند و به تمام آنها دسترسی داشته باشد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
الناز فرجی۹:۳۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۰ خرداد

گوشی های هوشمند کم کم دارند خسته کننده می شوند. صفحه نمایش تاشو می تواند گوشی های هوشمند را دوباره هیچان انگیز کند. امروزه سخت افزار و نرم افزار گوشی های اندروید و ios رشد کرده و به بلوغ رسیده اند. به جز گوشی های هوشمند قوی تر و سریع تر چه چیزی باقی مانده است؟
داشتن صفحه نمایش انعطاف پذیر و تاشو می تواند دوباره داشتن تلفن های هوشمند را هیجان انگیز کند. Oppo که سازنده گوشی های هوشمند چینی است یک نمونه اولیه از این صفحه نمایش های انعطاف پذیر را تولید کرده است. این شرکت سال گذشته شروع به تحقیق در مورد صفحه نمایش های قابل انعطاف کرده و در اوایل ماه فوریه سال جاری نمونه اولیه آن را ارائه داد.

ادامه مطلب