محبوب ترین ها
موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۲ خرداد

Lenovo’s Phab2 Pro از اسم جذابی برخوردار نیست، اما تکنولوژی نقشه یابی گوگل می تواند به تغییر این بازی منجر شود.
برای چندین سال، ما شاهد ساخت گدجت های مختلف توسط گوگل بوده ایم که دنیای اطراف ما را احساس می کردند، و برای سالها فکر می کردیم که در چه زمانی عموم مردم می توانند از آن استفاده کنند. حالا زمان آن فرارسیده است ، البته نه دقیقا همین الان بلکه باید کمی صبر کنید. Lenovo امروز از Phab2 Pro پرده برداری کرد، یک تلفن هوشمند که نام آن کاملا در تشریح اهمیت بالقوه ی آن با شکست روبرو شده است: اولین تلفنی که که از تکنولوژی Tango 3D mapping گوگل استفاده می کند که یک فرد عادی نیز می تواند واقعا آن را خریداری کند. این محصول تا پایان تابستان امسال به بازار می آید، اما پس از گذراندن زمان کمی با این دستگاه، در مورد توانایی های بالقوه ی آن خوشبین خواهید شد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۲۰:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۲ خرداد

گوگل تنها شرکتی نیست که بر روی تلفن های هوشمند ترکیبی کار می کند. به دنبال تولید LG G5 و پروژه ی Project Ara توسط گوگل، Motorolaامروز، از مدل جدید Moto Z خود پرده برداری کرد، که در کنار آن امکان استفاده از بسیاری از لوازم جانبی ترکیبی را فراهم کرده است. این افزونه های جانبی، در مجموع، جایگاه ویژه ای به MotoMods بخشیده اند و به تولید محصولی پرداخته اند که در آن از یک کوارتت آهن ربا استفاده شده است که به انتقال برق و داده ها از طریق یک اتصال با چند پین 6Gbps می پردازد. در حال حاضر 3 ویژگی متفاوت به منظور استفاده کردن وجود دارد: یک پروژکتور، یک بلندگوی قدرتمند و یک باتری اضافه.
Lenovo پیش از این به تولید یک پروژکتور برای یک تبلت دست زده است، بنابراین زیاد غافلگیر نشوید چون که Motorola به ایجاد یک طرح Pico Projector پرداخته است. این Moto Projector که از قابلیت Insta-share نیز برخوردار است ( که مخفف آن MISP نامیده می شود)، به ترکیب یک پایه ی توکار با یک لامپ کوچک 50-lumen می پردازد که می تواند یک تصویر را تا شعاع 70 اینچی پوشش دهد. باتری پردازنده ی آن به شما اجازه می دهد که تا یک ساعت، نهایت استفاده را از آن ببرید، البته اگر می خواهید، می توانید تلفن را به کمک یک USB-C به یک شارژر دیواری وصل کنید. این Projector همچنین می تواند خروجی صدا را با استفاده از بلوتوث یا USB-C به یک استریوی خارجی ارسال کند، در این صورت شما لازم نیست که تنها با بلندگوی کوچک این دستگاه دست و پنجه نرم کنید.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۱۸:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۲ خرداد

به عنوان محصول پرسروصدای بعدی اندروید، Motorola به معرفی برند جدیدی می پردازد، با یک طراحی بسیار باریک و قابلیت پشتیبانی از ”Mods” که به افزایش قابلیت های آن می پردازد. Moto Z بسیار نازک است به طوری که ضخامت آن 5.19 mm mm می باشد. چگونگی دستیابی Motorola به این هدف می تواند بحث برانگیز باشد: Moto z و خویشاوند سنگین وزن او Moto Z Force ، از جک هدفون برخوردار نیستند. در عوض، باید USB-C را به آداپتوری با جک 3.5mm متصل کنید تا بتوانید از هدفون آن استفاده کنید. اما آیا همه ی این موارد برای Lenovo کافی است تا در نهایت بتواند به تولید یک گوشی رکوردشکن بپردازد؟ ( می توانید طرز در دست گرفتن این دو گوشی را با یکدیگر مقایسه کنید.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۸:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۲ خرداد

آزمایش کنندگان ویندوز بتا 10 می توانند از امروز از آن استفاده کنند.
مایکروسافت به عرضه کردن به روزرسانی بزرگ ویندوز 10 خود به بازار، در تابستان پیش رو نزدیک می شود، اما آزمایش کنندگان ویندوز بتا با توجه به آخرین محصول عرضه شده، از ابزار جدیدی برای امتحان کردن برخوردارند. و دلیل آن این است که LastPass به صورت رسمی به عرضه ی اولین مرورگر توسعه یافته ی خود برای Edge پرداخته است ( پس از آن که هفته ی گذشته به بیرون درز پیدا کرد)، و گفته می شود که به عنوان اولین مدیریت کننده ی گسترده ی رمزعبور در این پلتفرم محسوب می شود. پشتیبانی از این محصول در صورتی که Edge سعی کند تا کاربران را از استفاده از مرورگرهای کروم به سمت فایرفاکس بکشاند، از ضرورت برخوردار است. و همچنین پس از وجود AdBlock ، مدیریت رمزعبور یک تغییر بزرگ دیگر محسوب می شود.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سید سجاد احمدی۱۹:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۱ خرداد

هک کردن یک کامپیوتر خانگی به طوری که بتوان بر روی آن سیستم عامل مک را اجرا کرد کار سختی نیست، اما داشتن یک سیستم عامل اندروید بر روی یک گوشی آیفون به این راحتی ها هم نیست.
آقای Tendigi CTO Nick Lee کسی است که موفق به انجام این کار شده است، او با استفاده از نرم افزار و جعبه ای مخصوص موفق به اجرای اندروید Marshmallow بر روی یک iphone 6 plus شد.
با توجه به متن باز بودن اندروید و استفاده از یک بورد HiKey LeMaker و ایجاد تغییراتی، آقای Lee موفق شد توسط یک اتصال usb به lightning و البته باطری به اندازه کافی برای روشن نگاه داشتن مدار استفاده شده و آیفون با هم این کار را انجام دهد، و توسط یک پرینتر سه بعدی کیسی شیک هم برای این مجموعه درست کند!

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱۰:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۱ خرداد

مایکروسافت تصمیم گرفته است که در کنفرانس WWDC 2016 که در تاریخ 24 خرداد از ساعت 5 بعداز‎ظهر تا 8.30 بعداز‎ظهر به وقت منطقه‎ی زمانی اقیانوس‎آرام برگزار خواهد شد، در اولین روز کنفرانس، برای مهمانان خود ضیافتی همراه با غذا و نوشیدنی رایگان و برگزاری مسابقات و هدیه هایی نظیر Apple Watch Sport و Xbox Oneدر نظر گرفته است.
در کارت دعوت این کنفرانس نوشته شده “به زامارین و مایکروسافت در مهمانی ملحق شوید. پس از صرف نوشیدنی و غذا در رابطه با iOS صحبت خواهیم کرد.”

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سید سجاد احمدی۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۰ خرداد

خوانندگان عزیز اگر شما هم مثل بنده از رابطه بین Lenovo و Motorola اطلاع ندارید ادامه این مقدمه که با تحقیقات صورت گرفته بنده به صورت خیلی کوتاه و مختصر جمع آوری شده به کارتان می آید؛ با گوگل که آشنایی دارید، در همه زمینه ها و در همه جا اسمش هست، امکان ندارد بین چند خبر مختلف تکنولوژی اسمش را نشنویم، اینجا هم با اینکه مطلب در مورد Lenovo است باید از گوگل نیز سخن گفت(!). اندروید، این سیستم عامل نام آشنا که همگی با آن آشنا هستیم و در خانه هامان حداقل یک دیوایس با این سیستم عامل پیدا می شود، تاکید می کنم، «حداقل» یک دیوایس! ساخته شده توسط گوگل است. یکی از اهداف گوگل بوده و البته هست که تا جایی که می تواند گوشی های دست من و شما را اندرویدی کند، بین

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۱۸:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۰ خرداد

با یک ماه عضویت رایگان، این پیشنهاد، به همراه پشتیبانی نامحدود و به روزرسانی های رایگان همراه است.
مایکروسافت بی سروصدا به معرفی طرح عضویت Surface پرداخته است که به کسب و کارهای کوچک اجازه می دهد تا با آخرین سخت افزار Surface همراهی کنند و این طرح را بر اساس یک طرح پرداخت ماهیانه، خریداری کنند. قیمت این طرح از 32.99 دلار در ماه آغاز می شود، صاحبان کسب و کار می توانند " آخرین طرح های Surface ، لوازم جانبی، پشتیبانی و آموزش را نیز در این مجموعه دریافت کنند."
طرح عضویت شامل آخرین نسل Surface book ، Surface Pro 4 و Surface 3 می باشد، اما همچنین، زمانی که مدلهای جدید در دسترس باشند، به روزرسانی های رایگان نیز در اختیار افراد قرار خواهند گرفت.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند