محبوب ترین ها
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۶:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲ تير

بنیانگذار شرکت Xiaomi لین یونگ در مصاحبه TechWeb گفت؛ چرا تولید کنندگان به ندرت گوشی های هوشمند ضد آب تولید می کند. به گفته وی، افزایش هزینه های گوشی همراه تنها دلیل این تصمیم نیست .
وی افزود که گوشی های هوشمندی که حتی در برابر نفوذ رطوبت و گرد و غبار محافظت شده اند ممکن است دچار آسیب شوند .در دستگاه هایی که ضد آب ساخته می شوند باید کاملا راه نفوذ آب به آن بسته شود درنتیجه ممکن است وقتی تغییراتی در اثر ضربه در بدنه آن ایجاد شود قابلیت نفوذناپذیری خود را از دست بدهد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۲۲:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱ تير

یکی از منابع به نزدیک به مسئولین کمپانی بلک بری مرکزی، به نام دیلن هابریک در کانال خود در BBM نوشت: کمپانی بلک بری در حال ساخت گوشی جدید بلک بری است و در همین پست عکس یک گوشی را با صفحه کلید فیزیکی منتشر کرد.

توقف تولید
در پایان ماه آوریل سال 2016 در اینترنت خبری منتشر شد که، کمپانی بلک بری قصد توقف تولید محصولات خود را دارد و دلیل اصلی این امر تقاضای محدود برای دستگاه های این کمپانی و رقابت بالا در بازار بوده است. به گفته کارشناسان، سهم بلک بری در بازار جهانی گوشی های هوشمند تنها حدود 0.3٪ است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۱۴:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱ تير

حتی ممکن است از قابلیت 256GB نیز برخوردار باشد.
یکی از شایعات کنجکاو برانگیزی که در مورد آیفون 7 وجود دارد این است که این محصول ممکن است استفاده از جک هدفون 3.5mm را کنار بگذارد، که بدین معناست که کاربران باید خروجی صدا را به کمک نور یا بلوتوث دریافت کنند. اما با توجه به اطلاعات به دست آمده از leakster ، این ویژگی در آیفون 7 وجود نخواهد داشت. Rock Fix یکی از مغازه های تعمیر تلفن های هوشمند که در Ganzhou چین قرار دارد، اخیرا به پست کردن تعدادی عکس از اجزای تشکیل دهنده ی به اصطلاح آیفون 7 پرداخته است. یکی از این اجزا، ظاهرا یک کابل روشنایی مدل 4.7 اینچی است که برخلاف آن چه که پیش از این شنیده ایم ، همچنان از یک جک هدفون که به آن متصل شده است، برخوردار است. و اخیرا، این مغازه عکس هایی را به اشتراک گذاشته است که ادعا می کند به عنوان قطعه ی موردنظر برای قابلیت استفاده از دو سیم کارت در آیفون مورد استفاده قرار خواهد گرفت که اگر حقیقت داشته باشد، اولین بار است که اپل از این ویژگی در آیفون خود استفاده می کند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سید سجاد احمدی۴:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱ تير

در WWDC که گذشت شرکت اپل تغییراتی باور نکردنی در برنامه Messages خود به بینندگان نشان داد، به نظر می رسد تحت فشار میسنجرهای فیسبوک، اسنپچت و گوگل، اپل در اخر مجبور شده تغییراتی جدید به قسمت Messages خود بدهد. تعدادی از آن ها را با هم مرور می کنیم:

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۲۰:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۳۱ خرداد

LG قصد دارد برای شرکت های توسعه دهنده تلفن همراه، صفحه نمایش OLED را عرضه کند . در گام اول دو شرکت کره ای Xiaomi و Huawei با این کمپانی اعلام همکاری کرده اند.
این کمپانی نه تنها در چین بلکه در سراسر جهان شناخته شده است و اکثر مشتریان بر این عقیده اند که صفحه نمایش های منحنی ال جی از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. گجت های جدید دو کمپانی Xiaomi و Huawei تا قبل از پایان سال جاری عرضه خواهند شد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱۶:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۳۱ خرداد

آیفون 7، پلاس 7 و پرو7 در سپتامبر معرفی خواهند شد. عکس جعبه نسخه استاندارد این گوشی هوشمند جدید، در شبکه چینی Weibo منتشر شده است. البته تایید شده، حافظه آیفون 7 دوبرابر آیفون قبلی یعنی iPhone 6s می باشد.
حجم متمایز
با توجه به عکس ها، حافظه ذخیره سازی داخلی iPhone 7- در بیشترین مقدار 256گیگابایت خواهد بود. این درحالی است که آیفون 6S در سه با 16، 64 و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شد.
علاوه بر این، گفته می شود، که حداقل مقدار حافظه داخلی آیفون 7 ، 32 گیگابایت است و این امر به دلیل ضبط ویدیو با رزولوشن K4است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سید سجاد احمدی۱۴:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۳۱ خرداد

مسئولین چین آیفون 6 و 6s را تحریم کردند.
بر اساس مجله Wall Street Journal شرکتی به نام 100c در چین ادعا می کند که آیفون های نامبرده را خودش تولید خواهد کرد. مسئولین چین با صاحب شرکت 100c به توافق رسیده و رسماً از اپل خواستند که فروش آیفون های نامبرده را متوقف کند.
اقدامات بخش قضایی چین در راستای این کار زیاد هم تعجب برانگیز نیست از آنجا که شرکت های چینی در کپی کردن محصولات آمریکایی سابقه خوبی دارند و تاکنون مزاحمت های بسیاری برای شرکت های آمریکایی در این زمینه به وجود آورده اند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱۴:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۳۰ خرداد

ایسر در حال آماده سازی برای عرضه نسخه آندروید در دسکتاپ با تم ریمیکس OS، است.
اندروید برای PC
ایسر قصد دارد با شروع راه اندازی خط تولید لپ تاپ های مقرون به صرفه خود ، مدلی از لپ تاپ های این کمپانی به نام ES1-131 را با سیستم عامل اندروید را عرضه کند.
البته، در این لپ تاپ سیستم عامل متداول اندروید گوگل نصب نشده ، بلکه پک خاص سیستم عامل ریمیکس نصب شده است.
برای آنهایی که تا به حال Remix OS را تجربه نکرده اند و احتمالاً تعدادشان نیز کم نیست باید بگوییم این سیستم عامل تقریباً فرق خاصی با اندروید توسعه یافته توسط گوگل ندارد.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند