محبوب ترین ها
موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۱۳:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۹ خرداد

تجارت صدا زدن تاکسی برای رسیدن به مقصد، از ارزش تقریبی 100 میلیارد دلار برخوردار است.
بودجه ی سالیانه ی ناسا برای سال مالیاتی 2015 مبلغ 18.5 میلیارد دلار بوده است، و این یکی از اعدادی است که شما باید در زمانی که ما در مورد کسب و کار اپلیکیشن های درخواست تاکسی صحبت می کنیم، آن را به خاطر سپرده باشید. دلیل آن این است که Didi Chuxing ، که معمولا با نام Uber of China شناخته می شود، اکنون از ارزش 28 میلیارد دلار برخوردار است. شما کسب و کار گرفتن تاکسی یا وسیله ی نقلیه را تنها به این دلیل می شناسید که اپل بر روی آن سرمایه گذاری کرده است و اخیرا به دنبال انجام دوره ای از سرمایه گذاری های بیشتر بر روی آن است. این بار، توانسته است به قانع کردن تعدادی از سرمایه گذاران بپردازد تا بتواند 7.3 میلیارد دلار بیشتر به سرمایه گذاری های خود اضافه کنند، تا در نهایت خود را برای رقابتی که در زمینه ی حمل و نقل با آن روبرو خواهند شد، آماده کنند.
در طرف دیگر Uber قرار دارد که در حال حاضر از ارزش 62.5 میلیارد دلار برخوردار است و همچنین این ماه را به منظور افزایش سرمایه های خود صرف کرده است. در اول ماه جون، آن ها 3.5 میلیارد دلار را به صورت نقد از عربستان سعودی دریافت کردند که به عنوان بزرگترین سرمایه گذاری انفرادی که بر روی یک شرکت خصوصی انجام شده است، نام گرفته است.. حالا این شرکت قصد دارد تا به افزایش این میزان تا 2 میلیارد دلار و به کمک وام های بلندمدت بپردازد که در این صورت پول نقد اندوخته شده ی آن ها تا 10.5 میلیارد دلار تخمین زده خواهد شد. این مبلغ، پول بسیار زیادی برای خدماتی است که به شما اجازه می دهد تا در زمانی که بیش از اندازه در یک رستوران وقت گذرانده اید، بتوانید برای بازگشت به خانه، وسیله ی نقلیه ای را درخواست کنید.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۹:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۹ خرداد

قابلیت پرداخت با سامسونگ در روز چهارشنبه در استرالیا راه اندازی شد، اما نیاز به شرکای بانکی بیشتر، قبل از جایگزین شدن به عنوان کیف پول شما دارد.
برای شروع، تنها مشتریانی که از کارت های بانکی صادر شده توسط American Express برخوردارند و یا افرادی که از کارت های اعتباری Citibank استفاده می کنند، می توانند به سیستم پرداخت با موبایل دسترسی داشته باشند. اگر از کارت های اعتباری American Express استفاده می کنید، می توانید در زمان مناسب و بر اساس تصاویر زیر از آنها استفاده کنید.
اثر انگشتی که بر روی دستگاه خود جهت تاییدیه ی ثبت نام به کار برده اید را استفاده کنید.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱۵:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۸ خرداد

سامسونگ گلکسی نوت 7 قبل از 7 Plus , iPhone 7و 7 Proمعرفی می شود. با توجه به پوستر منتشر شده از سام موبایل مشخص گردید که Galaxy Unpacked 2016، در تاریخ 2 اوت 2016 عرضه خواهد شد.

سامسونگ تصمیم گرفته برای «همگام سازی» سری S و Note ، پس از سری گلکسی نوت 5، بلافاصله سری 7 را عرضه کند. این دستگاه با صفحه نمایش 5.8 اینچی با لبه منحنی همانند سامسونگ گلکسی S7 و دارای 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی می باشد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سید سجاد احمدی۹:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۸ خرداد

دیگر نیاز به داشتن یک آیفون برایِ برقراری تماس های اینترنتی ندارید، شرکت AT&T برای اندروید هم امکان برقرار کردن تماس های اینترنتی را فعال خواهد کرد ( در حال حاضر فقط بر روی LG G4 ). با یک پیش پرداخت و پشتیبانی کردن از HD Voice به راحتی می توانید با یک آپدیت ساده این امتیاز را در گوشی اندرویدی خود داشته باشید.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱۴:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۷ خرداد

با توجه به گزارش کره بیزینس، شرکت ال جی الکترونیک با ایجاد انقلابی در تکنولوژی شارژ بی سیم گوشی های هوشمند سبب شارژ گوشی در فاصله 7 سانتی متر از منبع شارژ خواهد شد.
در شارژر بی سیم مدرن استفاده از روش القای مغناطیسی ، گوشی هوشمند باید به طور مستقیم بر روی پایه قرار بگیرد اما در روش جدید با تشدید مغناطیسی با قرار دادن گوشی در فاصله نزدیک از منبع نیز شارژ خواهد شد.
با استفاده از روش تشدید مغناطیسی شارژ برای گوشی های هوشمند LG با قرار دادن گوشی در فاصله 7 سانتی متری بین گیرنده و منبع شارژ انجام خواهد شد البته با افزایش فاصله مدت زمان شارژ کامل نیز افزایش خواهد یافت.
ظرفیت شارژ 7 وات است. در این حالت گوشی در مدت یک ساعت به صورت کامل شارژ خواهد شد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۲:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۷ خرداد

همه چیز در اینجا جدید است.
اپل در گردهمایی WWDC 2016 در روز دوشنبه به ارائه ی اخبار جدید و متفاوتی پرداخت، و به اعلام به روز رسانی های اصلی برای پلتفرم های iOS ، macOS ( که پیش از این OSX بود)، watchOS و tvOS پرداخت. همچنین این شرکت بسیاری از موفقیت های چشمگیر خود را معرفی کرد .از جمله تولید 2 میلیون اپلیکیشن در App Store. همچنین به خودستایی از تواناییهای خود برای ارائه ی بیش از 1300 کانال برنامه نویسی در Apple TV پرداخت.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱۴:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۶ خرداد

این شرکت فنلاندی، به مدت یک سال، تجهیزات ارتباطات راه دور را به یک اپراتور چینی عرضه خواهد کرد.
به گزارش نوکیا، این توافقنامه که با شرکت گروهی اقتصادی آلمانی چینی در پکن برگزار شد ، در چارچوبی مدون به تصویب رسید.
تحویل تجهیزات و به طور خاص، ایستگاه های مبنا به اپراتور در راه اندازی شبکه G5، کمک خواهد کرد.
همکاری با نوکیا سبب می شود تا چین روند رو به رشدی را در ارتباطات تلفن سیار داشته باشد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۶ خرداد

به گزارش YSammobile سامسونگ یک نسخه جدید از گوشی هوشمند خود را با طراحی تاشو و سیستم عامل اندروید عرضه کرده است. این دستگاه دارای 2 صفحه نمایش، یکی بر روی قاب و ودیگری در داخل گوشی است.


خبر خوب

منابع آگاه اعلام کرده اند که پردازنده این گوشی Exynos 8890 یعنی همان پردازنده استفاده شده در Samsung Galaxy S7 و S7 edgeاست. صفحه نمایش مورب سامسونگ SM-W2017 3.9 اینچ، با رزولوشن HD 1280*720) پیکسل ) خواهد بود .

ادامه مطلب
کاربران می خوانند