محبوب ترین ها
موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۱۶:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۰ خرداد

این عدد بزرگی محسوب نمی شود، اما نقطه ی عطف بزرگی برای گوگل محسوب می شود.
آخرین نسخه ی اندروید توانسته است به نقطه ی عطف بسیار بسیار بزرگی دست پیدا کند. آمار به دست آمده از دولوپرهای گوگل در ماه جون آشکار کرده است که Marshmallow در حال حاضر در بیش از 10 درصد از دستگاههای اندروید استفاده می شود، که توانسته است گام بزرگی از تنها 2،3 درصد در ماه مارچ، رو به جلو بردارد. جالب است که تنها بخشی از امتیاز این موج بزرگ به افرادی تعلق می گیرد که از طریق Lollipop به انجام به روزرسانی می پردازند. در حالی که اتخاذ نسخه ی نه چندان فعلی آن با نزول روبرو شد ( 35،4 درصد)، اما بزرگترین نزول و قرار گرفتن در سرازیری در استفاده از Jelly Bean و KitKat اتفاق افتاد. در اصل، بسیاری از افرادی که به استفاده از Marshmallow تمایل دارند، ممکن است به جایگزینی دستگاه هایی پرداخته باشند که 3 سال یا بیشتر از عمر آنها گذشته است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۰ خرداد

ممکن است شما گزینه های زیادی برای زخیره و حفظ شارژگوشیتان داشته باشید برای مثال ممکن است در مرحله اول، بیشتر شما یک پاوربانک را به همراه داشته باشید که البته این کار چندان نیز راحت نیست. راه دوم استفاده از گوشی نوکیا 3310 است البته باید اینترنت را فراموش کنید و سوم اینکه یک گوشی دیگر همراه داشته باشید که در این مورد مدیریت شارز دو گوشی کاری آسان نیست. حال ما قصد داریم چند گوشی با ذخیره باتری بالا و قیمت مناسب به شما معرفی کنیم.
Huawei Honor 4C Pro
ظرفیت باتری: 4000 میلی آمپر
گوشی های هوشمند پنج اینچی Huawei Honor 4C Pro دارای یک باتری جمع و جور اما با ظرفیت بالا (4000 میلی آمپر( که اجازه می دهد تا او 2 روز بدون شارژ مجدد از آن استفاده نمایید .خوشبختانه دارای صفحه نمایش HD با رزولوشن х1280720 پیکسل می باشد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سید سجاد احمدی۴:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۰ خرداد

طبق سنت هر ساله تقریباً زمان آن رسیده که پرچمدار سری “S”، گلکسی سامسونگ نسخه سنگین تر، سرسخت تر و در واقع نسخه “S7 Active” خود را منتشر کند.
شرکت از محصول جدیدش پرده برداری کرده، “S7 Active” یک نسخه خاص و از نظر فیزیکی قویتر از “S7” می باشد که توسط “AT&T” ساپورت میشود، اما مثل نسخه استاندارد قبل این بار فقط یک گوشی هوشمند زمخت تر با یک کاور ضد آب نیست.
مدل امسال یک صفحه نمایش 5.1 اینچی نشکن و البته یک باطری بسیار قویتر نسبت به نسخه استاندارد در خود جای می دهد.
به جای باطری 3000mAh که در نسخه استاندارد جایگذاری شده بود یک باطری غول پیکر 4000mAh-ای با خود به همراه دارد که در یک روز کوهنوردی سخت و طاقت فرسا شما را تنها نخواهد گذاشت.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سید سجاد احمدی۲:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۰ خرداد

حدود هفت ماه از آغاز فروش نکسوز خوش ساخت هواوی می گذرد و علاقه مندان پیگیر اقدامات گوگل برای معرفی محصولات جدیدش در سال 2016 هستند.
گوگل؛ این بیرقیب در موتورهای جست و جو، شرکت های سازنده محصولاتش را همیشه از همه به خود نزدیکتر نگه می دارد، با این حال شرکت چینی هواوی بدون هماهنگی با گوگل خبر کار بر روی نکسوزی جدید را برملا کرد.
در مصاحبه ای که “Gear Burn” با “Charlene Munilall” ، مدیرکل فروش هواوی در آفریقای جنوبی داشته، او اشاره ای به ساخت نکسوزی جدید می کند: «... ضمناً، شرکت در حال کار بر روی نکسوز جدید است».
شرکت هواوی یکی از دو شرکتی بود که سال گذشته نکسوز را راهی بازار کرد، شرکت دوم ال-جی بود که 5x را معرفی کرد.
گوگل می گوید که امسال هم اقدامات سال قبل را تکرار می کند و برای طرفدارانش یک گوشی هوشمندِ نکسوزِ دیگر یا حتی محصولی پریمیوم و خاص تر در برنامه کاری خود قرار داده است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۲۰:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۹ خرداد

همیشه باید دستگاه های شنونده و سخنگویی وجود داشته باشند.
دستیار صوتی اپل، Siri ، به دلیل کمک در نجات دادن زندگی یک کودک نوپای استرالیایی که تنفس او به طرز غیرمنتظره ای قطع شده بود، مورد تمجید و تحسین قرار گرفت.
زمانی که یک مادر استرالیایی متوجه شد که دختر یکساله ی او نفس نمی کشد و رنگ صورت او به آبی در حال تغییر است، طبق گزارش Yahoo Australia ، از Siri درخواست کمک کرد.
مادر این کودک، استیسی گلیسون، ظاهرا باید از قابلیت صوتی ”Hey Siri” استفاده می کرده است زیرا آیفون او دور از دسترس وی بوده است.
گلسون به یاهو اعلام کرد که آیفون او در حالی که برای بررسی وضعیت دختر خود به سمت او می دویده است، در راه از دست او افتاده است. ( او وضعیت دختر خود از طریق یک مانیتور کودک زیر نظر داشته است). زمانی که گلسون متوجه می شود که تلفن او در دستش نیست، با گفتن Hey Siri از او می خواهد تا با اورژانس تماس بگیرد.
Siri کار خود را به خوبی انجام داد و آمبولانس توانست برای کمک به دختر گلسون، خود را به موقع برساند، که بر اساس گزارشات یاهو، در حال حاضر شرایط جسمانی او مناسب می باشد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱۸:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۸ خرداد

به گزارشی از ایوان بلاس مشهور در صفحه شخصیش؛ اولین گوشی هوشمند لنوو به نام Lenovo Phab 2 Pro در پروژه تانگو گوگل طراحی شد.
این گوشی دارای صفحه نمایشی با قطر 6.4 اینچ , و رزولوشن QHD لنوو х1440 2560 می باشد از ویژگی های بارز این گوشی می توان به داشتن دوربینی با قابلیت اسکن سه بعدی اجسام اشاره کرد.
او نوشت، اولین گوشی تولید شده در پروژه تانگو گوگل، Lenovo Phab 2 Pro است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۱۵:۳۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۷ خرداد

آخرین دستگاه های قابل حمل شرکت های اپل و Asus ، هر دو از تعداد پورت های بسیار کمی برخوردارند، اما آن چه که در درون این دستگاه ها قرار دارند، از ارزش زیادی برخوردار است.
مک بوک 12 اینچی بسیار جذاب و جمع و جور است، اما بدون نقص نیست. زمانی که نسخه ی اصلی آن در بهار سال گذشته بیرون آمد، منتقد ما، دانا وولمن به انتقاد از عملکرد نور ضعیف آن و کمبود پورت های اتصالی USB-C پرداخت. اما همچنان، Macbook به اندازه ای خوب بود که توانست به ایجاد تغییر جدیدی در سال 2016 بپردازد که در نهایت توانست به افزایش طول عمر باتری و بهبود عملکرد آن منجر شود. در حال حاضر، Asus با هوشمندی تمام و به دنبال محصول جدید خود یعنی ZenbBook 3 ، توانسته است به بازار رقابتی راه پیدا کند. در نگاه اول، مک بوک جدید و ZenBook 3 در واقع شباهت های بسیاری به یکدیگر دارند، هر دو دارای یک طراحی کوچک و سبک وزن هستند و همچنین از پورت های زیادی برخوردار نیستند. از آن جایی که تصمیم داریم که ZenBook 3 را به طور کامل مورد بررسی قرار دهیم، اما یک نگاه اجمالی به ویژگی های این دو دستگاه می تواند به آشکار کردن شباهت های آن ها در کنار عملکردهای متفاوت آن ها بپردازد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سید سجاد احمدی۳:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۷ خرداد

لپتاپ ها و گوشی های هوشمند آینده با استفاده از این روش طراحی زیباتر و ساده تری خواهند داشت.

هنوز یک ماه از رونمایی “LG” از سنسور انگشت نگاری جدیدش که دکمه ای به آن اختصاص نداده و به انگشت نگاری پشت شیشه ای معروف شده است نگذشته.
اما قطعاً تنها “LG” نیست که در این زمینه کار می کند.
کارمندان شرکت “synaptic” به بنده لطف داشته و اجازه دادند یک نگاه یواشکی به پروژه ای مشابه که دو سال است روی آن کار میکنند بکنم.
عکس برداری به دلایل امنیتی ممنوع بود, اما نمونه اولیه یک “Trackpad” شیشه ای ساده, نصب شده بر روی یک لپتاپ عادی بود. به نظر می رسد جانشین خوبی برای “securepad” های کنونی “synaptic” باشد( عکس بالای تیتر خبر), اما برخلاف “securepad" دیگر نیازی نیست پد را سوراخ کنند و سنسور را در آن قرار دهند, سنسور زیر صفحه پد قرار گرفته و در حالت ایده آلش شما می توانید از تمام سطح پد لپتاپ استفاده کنید و این سنسور زیر پد قرار می گیرد و برای شما قابل دیدن نیست.

ادامه مطلب