محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۱ آذر

قانونی جدید در چین اجرایی شده که به موجب آن افرادی که موبایل یا بسته های اینترنت موبایل جدید می خرند باید اسکن صورت و کارت شناسایی خود را ثبت کنند.
به نقل از تلگراف، دولت چین قانونی تصویب کرده که به موجب آن شهروندانی که موبایل یا بسته های اینترنت جدید می خرند، باید اسکن صورت خود را ثبت کنند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۱ آذر

به گزارش دیجیاتو، طبق جدیدترین گزارشات سامسونگ از لحاظ ثبت پتنت های مبتنی بر فناوری 5G، رتبه دوم را در دنیا کسب کرده است.
به نقل از مؤسسه تحقیقاتی IPlytics، سامسونگ تاکنون 2846 درخواست اختراع مرتبط با فناوری 5G را در مراکز مالکیت معنوی در سراسر دنیا به ثبت رسانده و از این بابت پشت سر هواوی با 3325 درخواست قرار گرفته است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۰ آذر

به گزارش مهر، کمیسیون اتحادیه اروپا اعلام کرده مشغول انجام تحقیقاتی درباره جمع آوری اطلاعات کاربران توسط گوگل است. این در حالی است که قبلا این اتحادیه تحقیقات دیگری درباره این شرکت فناوری انجام داده است.
به نقل از انگجت، مقامات قانونگذار آنتی تراست (ضدانحصار) اتحادیه اروپا هنوز مشغول بررسی فعالیت های گوگل هستند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۰ آذر

به گزارش دیجیاتو، به نظر می‌رسد بانک مرکزی روسیه، از اقدامات مبنی بر ممنوعیت ارز دیجیتال در این کشور پشتیبانی می‌کند. البته هنوز مشخص نیست که بانک مرکزی این کشور قصد دارد این کار را در آینده‌ای نزدیک انجام دهد یا این که در حد یک بررسی به آن نگاه می‌کند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۹ آذر

به گزارش همکاران سیستم، غول نرم افزاری جهان این هفته اعلام کرد اپلیکیشن پیام‌رسان «مایکروسافت تیمز» که در اصل پاسخی به ابزار مشابه «اِسلک» محسوب می‌شود هم اکنون بیش از ۲۰ میلیون کاربر روزانه فعال دارد و از این نظر تعداد کاربران آن نسبت به اپلیکیشن پیام رسان «اسلک» دو برابر بیشتر است.
از زمان عرضه عمومی «تیمز» حدود دو سال می‌گذرد و بخش قابل ملاحظه‌ای از موفقیت ابزار مربوطه به واسطه مجموعه نرم افزاری «آفیس ۳۶۵» حاصل شده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۹ آذر

شرکت‌های مخابراتی استرالیا به تازگی اعلام کرده‌اند که میزان تشعشعات ناشی از شبکه ۵G از مایکروویوهای خانگی کاربران نیز کمتر است و کاربران نباید نگران تهدیدات آن بر سلامتی خود باشند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۸ آذر

نام و عکس "جانی آیو" طراح مشهور اپل به صورت رسمی از صفحه مدیران این شرکت حذف شد.
به نقل از انگجت، "جانی آیو" (Jony Ive) ، در اوایل سال جاری شرکت اپل را ترک کرد.
وی که نایب رئیس ارشد بخش طراحی صنعتی شرکت اپل بود، بی‌شک یکی از خلاق‌ترین افراد دنیای فناوری به حساب می‌آید. "آیو" پروژه‌های منحصر به فرد زیادی را برای اپل طراحی کرده است که اغلب حاصل بحث و گفت‌وگو با "جابز" بوده‌اند. محصولات نمادینی مانند آیفون، آیپد، آیپاد، مک‌بوک ایر، اپل واچ و حتی پردیس جدید اپل.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۸ آذر

به گزارش فارس، یک چهارم کودکان و نوجوانان انگلیسی تا بدان حد از گوشی های هوشمند استفاده می کنند که می توان گفت به این کار اعتیاد دارند و باید برای درمانشان اقدام شود.

ادامه مطلب