محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۲ آذر

به گزارش دیجیاتو، قیمت بیت کوین دوباره روند نزولی را در پیش گرفت و به کانال 7000 دلار سقوط کرد. این رمزارز در زمان بازگشایی بازارهای آمریکا در روز جمعه به قیمت 6791 دلار رسید اما هم اکنون به قیمت 7256 دلار معامله می شود.
دو عامل اصلی در سقوط قیمت بیت کوین نقش دارند؛ یکی فعالیت مشکوک کیف پول Plus Token و دیگری قوانین سختگیرانه دولت چین در مورد صرافی ها و پروژه های مرتبط با رمزارز.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۱ آذر

ارزش بیت کوین در بازارهای جهانی به زیر ۸۰۰۰ دلار رسید.
به گزارش ایسنا به نقل از بیزینس اینسایدر، در معاملات امروز بازارهای ارزهای دیجیتالی، ارزش بیت کوین به ۷۶۴۵.۲۴ دلار رسید که یکی از کمترین ارزش‌های ثبت شده برای این ارز محبوب دیجیتالی در طول پنج ماه اخیر محسوب می‌شود. از اواخر ماه ژوئن که ارزش بیت کوین به اوج خود رسید، ارزش این ارز حدود یک سوم کاهش پیدا کرده است و این مساله باعث افزایش نگرانی‌ها از ریزش شدید بازار ارزهای دیجیتالی شده است.
به گفته فعالان بازارهای مالی، افزایش ریسک‌ها و تنش‌های جهانی باعث شده تا معامله‌گران تمایل بیش‌تری به خرید دارایی‌های امن نظیر طلا داشته باشند. این هفتمین روز ریزشی متوالی ارزهای دیجیتالی در بازارها بود.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۲ آبان

مطالعات اخیر محققان دانشگاه صنعتی سیدنی نشان می‌دهد ساعاتی که دانشجویان و دانش آموزان صرف شبکه‌های اجتماعی می‌کنند، ارتباط مستقیمی با سطح نمرات و پیشرفت تحصیلی دارد.
به گزارش پایگاه خبری ساینس دیلی، محققان به تازگی تحقیقاتی را در زمینه ارتباط ساعاتی که دانشجویان در شبکه‌های اجتماعی فعالیت دارند و نمرات امتحانات آنان آغاز کردند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۱ آبان

به گزارش تسنیم، چین آماده می شود اولین کشوری باشد که یک ارز دیجیتال داخلی راه اندازی می‌کند و با این کار پکن می تواند نظارت بی‌سابقه‌ای بر جریان های مالی در اقتصاد چین داشته باشد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۱ آبان

به گزارش دیجیاتو، علی بابا که از فروش بیت کوین به کاربران چینی اجتناب کرده و درباره امنیت آن هشدار می دهد، در روز مجردها این رمزارز را به کاربران آمریکایی هدیه داد.
غول تجارت الکترونیکی چین روز گذشته و همزمان با روز مجردها، به کاربران یک اپلیکیشن مبتنی بر بیتکوین به نام Lolli بیت کوین رایگان می داد. به هر از یک از کاربران اپ مذکور که از علی بابا خرید می کرد، ۵ درصد از مبلغ خرید در قالب بیت کوین بازگردانده می شد.

ادامه مطلب