محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۶ آبان

کمیته دائمی کنگره ملی نمایندگان خلق چین، قانونی در حوزه رمزنگاری (کریپتوگرافی) تصویب کرده است که از ابتدای سال ۲۰۲۰ میلادی (۱ ژانویه ۲۰۲۰)، اجرایی خواهد شد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۶ آبان

به گزارش ارز دیجیتال، بر اساس تحقیقات جدید منتشر‌شده در نشریه The Block، تقریباً نیمی از افرادی که در صنعت بلاک‌ چین مشغول به کار هستند، از کارکنان صرافی‌های ارز دیجیتال هستند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۶ آبان

شرکت «وارنر مدیا» که رمان‌های پرفروش جهان را منتشر می‌کند این روزها تصمیم دارد در زمینه‌های دیگر هم گام بردارد. این شرکت با برنامه‌ریزی‌های جدید خود می‌خواهد تماشاچیان جوان را به سمت خود بکاشند تا در عرصه رقابتی فیلم‌های سینمایی گوی سبقت را از رقبا برباید.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۳ آبان

به گزارش مهر به نقل از رگولاتوری، معاونت راهبردی و توسعه بازار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، گزارش کنگره جهانی موبایل در سال ۲۰۱۹ (GSMA) در خصوص آینده نسل پنجم ارتباطات (5G) را منتشر کرد.
بر اساس این گزارش، اپراتورهای موبایل در منطقه آسیا- اقیانوسیه تا سال ۲۰۲۵ بیش از ۵۷۰ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری خواهند کرد که سهم عمده آن، حدود ۳۷۰ میلیارد دلار، برای توسعه نسل پنجم (5G) خواهد بود. بر همین اساس سهم ۱۴ درصدی نسل پنجم تلفن همراه از سرمایه‌گذاریهای اپراتورها در سال ۲۰۱۸ به ۶۳ درصد در سال ۲۰۲۵ می‌رسد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۳ آبان

به گزارش زومیت، شبکه‌‌های اجتماعی مانند توییتر این روزها درحال دست‌وپنجه‌‌نرم کردن با پدیده‌ی کلیپ‌‌های ویدئویی دستکاری شده یا دیپ‌فیک هستند.
ویدیوهای دیپ‌فیک با گذشت زمان به دردسر بزرگی برای شبکه‌های اجتماعی تبدیل می‌شوند. توییتر‌‌ اعلام کرده است که به‌‌زودی سیاست‌‌های جدیدی را برای مقابله با کلیپ‌‌های ویدئویی دستکاری شده که این روزها با نام دیپ‌فیک شناخته می‌‌شوند، اتخاذ خواهد کرد. دیپ‌فیک، نام تکنیک جدیدی برمبنای هوش‌‌ مصنوعی است که به ‌واسطه‌ی آن ویدئو‌های دروغینِ واقع‌گرایانه درست می‌شود؛ موضوعی که اخیرا بسیاری را وحشت‌زده کرده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱ آبان

پس از آنکه اعلام شد ۴۷ دادستان ایالتی در آمریکا، درباره عملکرد فیس بوک در حوزه آنتی تراست تحقیقاتی انجام می دهند، ارزش سهام این شرکت کاهش یافت.
به نقل از سی‌ان‌ان، به نظر می‌رسد جدیدترین منتقدان عملکردهای فیس بوک دادستان‌های ایالت‌های آمریکا هستند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۳۰ مهر

به گزارش ارز دیجیتال، قیمت بیت کوین و افزایش آن در سال‌های گذشته سبب ثروتمند شدن عده زیادی شده است. آمارهای جدید نشان می‌دهد که تعداد آدرس‌هایی که بیش از 1,000 بیت کوین در خود نگه می‌دارند با سرعتی مشابه سال‌های قبل از 2014 در حال افزایش است. لازم به ذکر است که این میزان بیت کوین در حال حاضر قیمتی معادل 8.3 میلیون دلار دارد.

ادامه مطلب