محبوب ترین ها
امنیت
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۱۸ دي

هکرهای شرکت سولارویندز به برخی ایمیل‌های حساس وزارت دادگستری آمریکا نیز دسترسی یافته‌اند. البته مشخص نیست آیا رایانه‌های حاوی اطلاعات محرمانه هم هک شده‌اند یا خیر.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۱۵ دي

شرکت انگلیسی تیکت مستر که در زمینه فروش انواع بلیط رویدادهای هنری فعالیت می‌کند، به علت هک کردن شرکت رقیب ۱۰ میلیون دلار جریمه شد.
به نقل از ورج، تیکت مستر و شرکت مادر تخصصی آن لایو نیشن به استخدام یکی از کارکنان سابق شرکت رقیب به نام کراودسرج اعتراف کرده اند. آنها اطلاعات لازم برای هک کردن شبکه رایانه‌ای کراودسرج را از این طریق به دست آورده اند و به گردش کار شرکت یادشده دست یافته اند.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۴ دي

اپراتور تلفن همراه تی موبایل تأیید کرده که اطلاعات مشترکانش در آمریکا برای دومین بار در عرض کمتر از یک سال به سرقت رفته است.
به نقل از انگجت، اپراتور آمریکایی تی موبایل با ارسال پیام‌هایی برای مشتریان خود به آنها در مورد دسترسی غیرمجاز و مشکوک به داده‌های ذخیره شده در حساب‌های کاربری اختصاصی این افراد هشدار داده است.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۱۲ دي

به گزارش مهر به نقل از تاس، هرمان گرف رئیس اسبربانک، بزرگترین بانک روسیه اعلام کرد جرائم سایبری در ۲۰۲۰ میلادی ۴ برابر افزایش یافته است. به گفته او تاکنون سازمان های مجری قانون نتوانسته اند رشد سریع چنین جرائمی را متوقف کنند.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۱۲ دي

هکرهایی که با سوء استفاده از یکی از نرم افزارهای شرکت سولارویندز دهها نهاد دولتی و خصوصی را در آمریکا هک کردند، به کدهای منبع مایکروسافت نیز دسترسی یافته‌اند.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۱۰ دي

به گزارش پیوست، باردیگر تبلیغات فیسبوک به وسیله‌ای برای کلاهبرداری و دزدی تبدیل شد و هکر‌ها تعداد زیادی از اطلاعات ورود به حساب کاربران را به سرقت بردند. این اولین باری نیست که در چند ماه اخیر تبلیغات فیسبوکی به ابزاری برای هک بدل شده‌است. ماه گذشته نیز گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد از تبلیغات فیسبوک برای یک حمله باج‌افزاری استفاده شده‌ است.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۶ دي

شرکت VMware در بیانیه‌ای از وجود چندین نرم‌افزار آلوده در شبکه داخلی خود خبر داد و برای مقابله با این آسیب‌پذیری در کشور لازم است، تمام سازمان‌ها در گام اول از عدم آسیب‌پذیری سیستم‌های خود اطمینان حاصل کنند و مانع از نفوذ این بدافزار در سامانه خود شوند.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۵ دي

به گزارش zoomit، وزارت امنیت ملی آمریکا از جاسوسی چین به‌وسیله‌ی تلویزیون‌های TCL خبر می‌دهد. TCL با قاطعیت این ادعا را رد می‌کند و آن‌ را گمراه‌کننده می‌داند.

ادامه مطلب