محبوب ترین ها
امنیت
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۲ دي

طبق بیانیه یک سناتور آمریکایی بیش از دهها ایمیل وزارت خزانه داری آمریکا هک شده اند.
به نقل از رویترز، در حمله سایبری چند روز قبل به ۵۰ سازمان دولتی آمریکایی و بیش از دهها ایمیل در وزارت خزانه داری آمریکا هک شدند.
ران وایدن سناتور آمریکایی در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد کارمندان کمیته اقتصادی سنا گزارشی مهم درباره هک وزارت خزانه داری آمریکا دریافت کرده‌اند که نشان می‌دهد عمق حمله مشخص نیست.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۲۹ آذر

دولت آمریکا تایید کرد، کمپین حملات هکری اخیر شبکه‌های دولتی‌اش را تحت تاثیر قرار داده و این حملات "قابل توجه و مستمر" بوده‌اند.
خبرگزاری رویترز اخیرا به نقل از منابع آگاه گزارش داد، هکرهایی که گمان می‌رود برای روسیه کار می‌کنند، ترافیک ایمیلی در وزارت‌های خزانه‌داری و بازرگانی را تحت نظر گرفته‌اند.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۲۹ آذر

به گزارش آی‌تی‌ایران، یک هکر هلندی توانست از طریق حدس رمز عبور، به اکانت توییتری دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا نفوذ کند.
به گفته پلس هلند، این هکر باسابقه بعد از ورود به حساب کاربری ترامپ در توییتر، اخلاق‌مداری را رعایت کرد و از اطلاعات موجود هیچ‌گونه سوءاستفاده‌ای نکرد. بنابراین، طبق گفته پلیس، این فرد تحت پیگرد قرار نخواهد گرفت.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۲۸ آذر

مرکز مدیریت راهبردی افتا اعلام کرد: مهاجمان سایبری که به شرکت امنیتی فایرآی (FireEye) و وزارت خزانه‌داری آمریکا حمله کردند، به اطلاعات ۱۸ هزار مشتری نرم افزار Orion Platform هم نفوذ کردند.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۲۲ آذر

بررسی‌ها از وجود آسیب پذیری خطرناک در یکی از پلاگین های محبوب برنامه وردپرس خبر می‌دهد که بر روی بیش از ۵۰۰ هزار سایت نصب شده است.
به نقل از زد دی نت، آسیب پذیری مذکور که به تازگی وصله امنیتی برای آن عرضه شده به هکرها امکان می‌دهد تا کلمات عبور ادمین را در سایت‌های طراحی شده بر مبنای وردپرس بازتنظیم کرده و به بخش مدیریت محتوای این سایت‌ها دسترسی یابند.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۰ آذر

شرکت داروسازی آمریکایی فایزر و شریک آلمانی اش بایو ان تک از به سرقت رفتن اسناد مربوط به ساخت واکسن کووید ۱۹ این شرکت‌ها در جریان یک حمله سایبری به رگولاتوری دارویی اروپا خبر دادند.

ادامه مطلب