محبوب ترین ها
امنیت
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۲۹ بهمن

دولت طی بخشنامه ای برای ایجاد وحدت رویه در تعیین جایگاه وظایف مرتبط با امور امنیت فضای مجازی در دستگاه های اجرایی و در اجرای مصوبات شورای عالی فضای مجازی کشور براساس ماده ۲۰ قانون برنامه ششم توسعه، ساختار سازمانی متولی امنیت فضای مجازی و تشکیلات آن را تعیین کرد.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۷ بهمن

رییس مایکروسافت گفت عملیات هکی که از یک شرکت فناوری آمریکایی به عنوان سکویی برای نفوذ به آژانسهای دولتی آمریکا استفاده کرد، بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین عملیات هکی بوده که تاکنون در جهان مشاهده شده است.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۲۶ بهمن

به گزارش مهر به نقل از انگجت، آمازون از سال‌ها قبل از اپلیکیشنی به نام منتور برای بررسی لحظه به لحظه انتقال و تحویل بسته‌ها و محموله‌ها به گیرندگان استفاده می‌کرد. اگر چه ادعا می‌شد هدف از این نرم افزار حفظ امنیت و افزایش بهره‌وری رانندگان است، اما در عمل این اپلیکیشن برای جاسوسی از رانندگان در لحظه به لحظه رانندگی استفاده می‌شد.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۲۱ بهمن

به گزارش مهر به نقل از زد دی نت، تا به امروز بیش از ۴.۲ میلیون نفر از اتباع سنگاپور یعنی ۷۸ درصد از جمعیت این کشور از اپلیکیشن تریس توگدرکانتکت و توکن های قابل نصب بر روی البسه به منظور کمک به کنترل بیماری کرونا و بررسی رفت و آمدهای روزانه خود استفاده کرده‌اند.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۹ بهمن

به گزارش آی‌تی‌ایران، هک و نفوذ به حریم شخصی کاربران در فضای آنلاین، به عنصری جدایی ناپذیر در زندگی ما انسان‌ها تبدیل شده و انگار عادت کرده‌ایم که هر چند وقت یک بار، خبری در این خصوص بشنویم.

ادامه مطلب