محبوب ترین ها
امنیت
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۵ اسفند

به گزارش مهر به نقل از رویترز، به گفته بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس، این کشور تصمیم دارد ظرفیت خود را برای حملات سایبری علیه دشمنان خارجی اش افزایش دهد. او در این باره گفت: قدرت سایبری، شیوه زندگی و جنگیدن در کارزار را تغییر داده است.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۲۳ اسفند

مرکز مدیریت راهبردی افتا با اعلام جدیدترین اصلاحیه‌های امنیتی برای ۸۲ آسیب‌پذیری سیستم عامل ویندوز، از کاربران خواست نسبت به اعمال جدیدترین اصلاحیه‌های امنیتی با درجه‌های حیاتی اقدام کنند.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۲۰ اسفند

نهاد بانکی اروپایی اعلام کرد تحت تاثیر حمله هکری به سیستم ایمیل مایکروسافت قرارگرفته و به سرورهای آن نفوذ شده است.
به نقل از تلگراف، نهاد بانکی اروپا (EBA)، یکی از واحدهای قانونگذار مالی کلیدی این منطقه، اعلام کرد قربانی هک سیستم ایمیل مایکروسافت شده است.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۱۶ اسفند

پس از هلند، انگلیس نیز تحقیقاتی درباره سلطه اپل بر اپ استور و دریافت کمیسیون از توسعه دهندگان اپلیکیشن آغاز می کند.
به نقل از رویترز، قانونگذار رقابت انگلیس روز گذشته اعلام کرد به دلیل شکایت‌هایی مربوط به نقض قوانین آنتی تراست (انحصاری) و ناعادلانه بودن شرایط و قوانین اپل برای توسعه دهندگان اپلیکیشن، درباره این شرکت تحقیقاتی انجام می‌دهد.
به گفته سازمان رقابت و بازار انگلیس (CMA)، در این تحقیق سلطه اپل بر توزیع اپلیکیشن‌ها در دستگاه‌های ساخت این شرکت در انگلیس بررسی می‌شود.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۱۶ اسفند

گزارش هایی جدید نشان می دهد یک گروه هکری با سواستفاده از شکافی در نرم افزار مایکروسافت به ایمیل بیش از ۳۰ هزار شرکت و سازمان دولتی را در آمریکا نفوذ کرده اند. این حمله حدود ۲ ماه ادامه داشت.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۱۵ اسفند

مایکروسافت با افشای حمله هکرهای تحت حمایت دولت چین به کاربران نرم افزار ایمیل، تماسها و تقویم با استفاده از آسیب‌های امنیتی کشف نشده، از مشتریانش خواست جدیدترین وصله های امنیتی را دانلود کنند.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۱۵ اسفند

به نوشته‌ی همکاران سیستم، بر اساس آخرین مطالعه صورت گرفته در مرکز ESET مشخص شد بخش اعظم صاحبان کسب و کار معادل ۸۱ درصد آنها بر این باورند که همه گیری ویروس کرونا در جهان نیاز آنها به بهبود امنیت مالی در سازمان را افزایش داده است.
این افزایش به دنبال افزایش روز افزون میزان علاقمندی سازمان‌ها برای سرمایه گذاری در حوزه فناوری‌های نوین در سال ۲۰۲۱ صورت گرفته است.

ادامه مطلب