محبوب ترین ها
امنیت
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۷ تير

پنتاگون در تازه‌ترین اقدام خود علیه شرکت‌های فناوری چینی، تعدادی از آنها مانند هواوی را به ارتباط با ارتش چین متهم کرد.
به نقل از آسین ایج، وزارت دفاع آمریکا در ادامه نبرد اقتصادی بین واشنگتن و پکن، فهرستی 20تایی از شرکت‌های چینی را منتشر کرده که مدعی است مورد حمایت ارتش این کشور هستند.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۵ تير

به گزارش دیجیاتو، مایکروسافت آنتی ویروس معروفش را امروز برای پلتفرم اندروید و به صورت پیش نمایش (Preview) منتشر می‌کند. این کمپانی مدتی پیش اعلام کرد «ویندوز دیفندر» که البته حالا با نام «مایکروسافت دیفندر» شناخته می‌شود، در طول سال جاری راهی اندروید و iOS خواهد شد، اما پیش از این معلوم نبود دقیقا با چه ویژگی‌هایی طرف خواهیم بود.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۴ تير

به گزارش ایسنا، ظاهرا یک اختلال ساده است اما سروری که مورد حمله «دیداس» (DDoS) قرار می‌گیرد میلیون‌ها بار درخواست اینترنتی را دریافت می‌کند و در نهایت از دسترس خارج می‌شود؛ این حمله در سال‌های اخیر سایت‌های فراوانی را در ایران و جهان با اختلال مواجه کرده است.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۲ تير

به گزارش خانه ملت، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مگر نه اینکه ما مورد هجوم دشمنان در همه عرصه ها من جمله عرصه سایبری و فضای مجازی هستیم، پس چرا با وجود این تهدیدها، حریم خصوصی شهروندان از سوی دشمنان نقض می شود و برای مقابله با آن نیز اقدام قاطعی صورت نمی‌گیرد.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۲ تير

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مگر نه اینکه ما مورد هجوم دشمنان در همه عرصه ها من جمله عرصه سایبری و فضای مجازی هستیم، پس چرا با وجود این تهدیدها، حریم خصوصی شهروندان از سوی دشمنان نقض می شود و برای مقابله با آن نیز اقدام قاطعی صورت نمی گیرد.

ادامه مطلب