محبوب ترین ها
امنیت
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۱۴ خرداد

به گزارش فارس، کاخ سفید اعلام کرده که میزان حملات سایبری موفق به نهادهای فدرال و دولتی در این کشور در سال ۲۰۱۹ نسبت به سال ۲۰۱۸ هشت درصد کاهش یافته است.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۱۳ خرداد

کاربران دستگاه‌های اندروید کشف کرده‌اند یک عکس پس زمینه سبب می شود دستگاه از کار بیافتد و به طور مداوم خاموش و روشن شود.
به نقل از انگجت، کاربران موبایل‌های اندروید کشف کرده‌اند یک عکس پس زمینه سبب می‌شود این دستگاه‌ها مختل شوند. در این وضعیت دستگاه را نمی‌توان به طور کامل بوت کرد و موبایل به طور مداوم خاموش و روشن می‌شود. در این وضعیت به کاربران توصیه می‌شود موبایل را در حالت safe mode قرار دهند تا بتوان عکس مذکور را حذف کرد.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۱ خرداد

به گزارش ایسنا، رئیس پلیس فتا یزد از شناسایی فردی که در فضای مجازی با شگرد شارژ رایگان همراه اول و ایرانسل اقدام به کلاهبرداری از شهروندان یزدی می‌کرد، خبر داد.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۱۰ خرداد

در یک رویداد بین المللی ۲ هکر توانستند شکافی امنیتی در بلندگو اکو کشف کنند. همچنین آنها توانستند به یک موبایل گلکسی اس ۱۰، لپ تاپ شیائومی و تلویزیون سامسونگ نفوذ کنند.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۱۰ خرداد

پلیس فدرال آمریکا هشدار داده که میزان جرائم سایبری در این کشور روز به روز در حال افزایش است و کلاهبرداران آنلاین روز به روز از روش های پیچیده تری بدین منظور استفاده می‌کنند.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۷ خرداد

نتایج تحقیقات جدید نشان می دهد که اسپیکرهای هوشمند به طور ناخواسته و متوسط در روز ۲۰ بار مکالمات کاربران را ضبط می‌کنند.
اسپیکرهای هوشمند یکی از آن دسته از گجت‌هایی هستند که این روزها از محبوبیت و استقبال بی‌نظیری از سوی کاربران برخوردار شده است.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۷ خرداد

به گزارش پیوست، شب گذشته برخی کاربران در شبکه‌های اجتماعی خبر از هک اطلاعات مشترکان این شرکت داده و اینکه این اطلاعات برای خرید و فروش در اینترنت قرار گرفته است. برخی خبرها نیز حکایت از درز نزدیک به ۲۳ میلیون اطلاعات مشترکان آسیاتک را می‌داد. حالا محمدعلی یوسفی‌زاده مدیرعامل آسیاتک در گفت‌وگو با پیوست اعلام می‌کند که درز این اطلاعات هیچ ارتباطی به مشترکان این شرکت اینترنتی ندارد و دیتای منتشر شده مربوط به پتل یکی از نمایندگی‌های فروش این شرکت است.

ادامه مطلب