محبوب ترین ها
امنیت
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۲ خرداد

به گزارش فارس، پیگ تامپسون، هکر هلدینگ بانکی کاپیتال وان در آمریکا که داده‌های خصوصی صد وشش میلیون نفر از شهروندان این آمریکا و کانادا را سرقت کرده بود، امروز از زندان فدرال آغاز شد.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۳۱ ارديبهشت

به گزارش آی‌تی‌ایران، رئیس مرکز پیشگیری پلیس فتا در خصوص فعالیت غیرقانونی کانال‌ها و صفحات بورسی در فضای مجازی و سو استفاده از سرمایه افراد هشدار دارد.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۲۸ ارديبهشت

به گزارش دیجیاتو، هکرها وب‌سایت یک دفتر وکالت شناخته شده در نیویورک را هک کرده و از آن ۲۱ میلیون دلار باج خواسته‌اند. هکرها تهدید کرده‌اند در صورت عدم همکاری اطلاعات حساس موکلین را فاش می‌کنند. در لیست موکلین این شرکت اسامی اشخاص مشهوری مثل لیدی گاگا، التون جان و مدونا به چشم می‌خورد.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۲۶ ارديبهشت

به گزارش دیجیاتو، هکرها وب سایت یک دفتر وکالت شناخته شده در نیویورک را هک کرده و از آن ۲۱ میلیون دلار باج خواسته‌اند. هکرها تهدید کرده‌اند در صورت عدم همکاری اطلاعات حساس موکلین را فاش می‌کنند. در لیست موکلین این شرکت اسامی اشخاص مشهوری مثل لیدی گاگا، التون جان و مدونا به چشم می‌خورد.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۲۰ ارديبهشت

به گزارش مهر، مرکز مدیریت راهبردی افتای ریاست جمهوری اعلام کرد:بین سالهای ۲۰۱۴ تا ۲۰۲۰ ، نقص امنیتی در نحوه مدیریت تصاویر با فرمت Qmage یا qmg. در سیستم عامل اندروید گوشی‌های سامسونگ، وجود داشته است.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۱۸ ارديبهشت

هکرها بعد از دسترسی به اطلاعات ۱۵ میلیون نفر اندونزیایی که کاربر سایت توکوپدیا بودند، این اطلاعات را در فضای مجازی منتشر کردند.
به نقل از زددی نت، توکوپدیا بزرگترین فروشگاه آنلاین کشور اندونزی است و میلیون‌ها نفر از مردم این کشور هر روز از آن استفاده می‌کنند. داده‌های هک شده کاربران توکوپدیا در یک مجمع آنلاین مشهوری هکری منتشر شده است.

ادامه مطلب