محبوب ترین ها
امنیت
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱ اسفند

به گزارش دیجیاتو، به گفته یک محقق امنیتی هکرها کنترل بسیاری از ساب دامین های مایکروسافت را به دست گرفته و از آن‌ها برای فریب دادن کاربران، کارمندان مایکروسافت و نمایش محتواهای اسپم استفاده می‌کنند.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۸ بهمن

به گزارش پیوست، شبکه زیرساخت کشور دیروز هم مورد حمله گروه یا گروهی از هکر‌ها قرار گرفته است. هنوز جزییاتی از این حمله از سوی شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام نشده است ولی دیشب (۲۷ بهمن) در رویداد «سوار ابرها» شرکت ابرآروان اعلام شد که امروز ایران شاهد حمله علیه زیرساخت‌های ارتباطی خود بوده است.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۴ بهمن

به گزارش پیوست، یکی از بزرگترین سرویس‌های آنلاین حوزه خرید بلیط و گردشگری کشور نیم شب گذشته (۲۳ بهمن) در اکانت توییتری خود خبر از هک برخی سرورها و درز اطلاعات برخی از کاربرانش را داد. حالا مدیرعامل این شرکت در توییتی جدید دقایقی پیش اعلام کرد که پرونده این هک به پلیس فتا اراجاع شده است.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۳ بهمن

سرویس فروش اینترنتی خدمات مسافرتی علی بابا اعلام کرد که تعدادی از سرورهایش توسط هکرها مورد حمله قرار گرفته و به برخی از اطلاعات کاربران دسترسی بیدا کرده‌اند.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۱ بهمن

به گزارش فارس، محققان امنیتی از شناسایی یک حفره امنیتی خطرناک در سیستم عامل اندروید خبر داده‌اند که ارسال بدافزار از طریق بلوتوث را ممکن می‌کند.

ادامه مطلب