محبوب ترین ها
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۲ مهر

Pandora اقدام Amazon به ارائه‌ی سرویس پخش موسیقی آنلاین را بدون پاسخ نگذاشته است. این شرکت طبق برنامه، معرفی سرویس با پرداخت هزینه‌ی خود با نام Pandora Plus را با رونمایی از سرویس Amazon Music Unlimited یکی کرده است.

ادامه مطلب
نرم افزار
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۲ مهر

به گفته نمایندگان اپل، کاربران محصولات اپل تاکنون به میزان 54 درصد کل محصولات عرضه شده را با iOS 10 بروز رسانی کرده اند. ماه گذشته کمپانی اپل، نسخه سیستم عامل iOS 10 که بسیاری از کاربران با بی صبری در انتظار انتشار آن بودند را عرضه کرد.

ادامه مطلب
نرم افزار
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۲ مهر

گوگل از نسخه جدید بتا اندروید 7.1 نوگات ، برای توسعه دهندگان (Developer Preview) رونمایی کرد. در گزارشی از گروه توسعه دهندگان اندروید آمده است، نسخه نهایی در ماه دسامبر عرضه خواهد شد. نسخه 7.1 ، همانند بروزرسانی های موقت، نغییراتی را در برنامه گوشی ایجاد خواهد کرد.

ادامه مطلب
نرم افزار
مهدی پرهیزی۱۷:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۱ مهر

Stackoverflow، وب‌سایتی که به عنوان ارائه‌کننده‌ی سرویس پرسش و پاسخ بین برنامه‌نویسان از شهرت خاصی برخوردار است. در این سرویس همچنین بُردی برای پیدا کردن مشاغل برنامه‌نویسی مختلفی وجود دارد. امروز، این وب‌سایت بخش شغل‌یابی خود را با ارائه‌ی سرویسی به نام Developer Story گسترش می‌دهد. Developer Story نوع جدیدی از ساخت رزومه است که هدفش آسان‌سازی ساخت چنین امر بعضا طاغت‌فرسایی برای توسعه‌دهندگان است.

ادامه مطلب
نرم افزار
مهدی پرهیزی۱۱:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۱ مهر

آیا شما هم از آن دسته از افرادی هستید که ماهانه مبلغی اضافه‌تر برای تبدیل اسپیکر هوشمند خانه‌ی‌تان به یک پخش‌کننده‌ی موسیقی، پرداخت خواهید کرد؟ Amazon می‌خواهد چنین کاری برای شما انجام بدهد.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۰ مهر

Microsoft اولین بخش از سرویس Dynamics 365 خود را در ۱ نوامبر معرفی خواهد کرد. Dynamics 365 سرویس جدید Microsoft است که بر روی سرویس رایانش ابری Azure میزبانی شده و سرویس‌های مدیریت مشتری و کارکنان را در خود تجمیع کرده است. Microsoft اولین نمایش از سرویس خود را به صورت پخش زنده در تاریخ ۱۱ اکتبر انجام خواهد داد.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۰ مهر

Facebook امروز Yarn، مدیریت بسته‌ی جدیدی برای JavaScript را راه‌اندازی کرد. اگر تاکنون با JavaScript و Node.js کار کرده باشید، احتمال اینکه به مدیریت بسته‌های npm برخورده باشید بسیار زیاد است. در مقیاس کاری Facebook، مدیریت بسته‌ی npm به خوبی عمل نمی‌کند. به همین دلیل این شرکت اقدام به توسعه‌ی مدیریت بسته‌ی دیگری بر اساس اولویت نیازهای خود کرده است.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۰ مهر

پس از ۲۰ ماه دوره‌ی آزمایشی تحت عنوان Facebook at Work، نهایتا امروز Facebook اعلام کرده است که سرویس شبکه‌ی اجتماعی و پیام‌رسان خود را با تمرکز بر روی کسب‌وکارها، با نام جدید Workplace عرضه خواهد کرد.

ادامه مطلب