محبوب ترین ها
نرم افزار
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۳ آبان

تابستان سال جاری نسخه جدید به روزرسانی Windows 10 Anniversary منتشر شد. طبق آمار منتشر شده در بخش آمار کمپانی مایکروسافت، تا به امروز میزان 76 درصد از کاربران ویندوز به نسخه جدید به روزرسانی کرده اند.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲ آبان

در‌ ‌حال حاضر Facebook با استفاده از ایستگاه‌های اتوبوس و صفحه‌های ‌گردان چمدان در فرودگاه‌ سعی در متقاعد‌ کردن مردم به استفاده از محصول Live Streaming ویدئویی خود، Facebook Live دارد.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲ آبان

شرکت Visa از جزئیات جدیدی درباره‌ی سرویس پرداخت الکترونیکی بین شرکت‌ها (B2B) با مشارکت Blockchain در آینده‌ی نزدیک خبر داده است. با به هم پیوستن این دو شرکت، با پلتفرم پرداخت واقعی مواجه خواهیم بود که در ارائه مکانیزمی واضح‌تر، ایمنی بالاتری را در کسب و کار از طریق شبکه Visa ارائه خواهد نمود.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲ آبان

بر روی تعداد زیادی از تصویرهای زنده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی Facebook عنوان Instagram درج شده است. گزارش جدید از یک سایت خبری روسیه، نشان می‌دهد که قابلیت ارتباط تصویری زنده به Instagram افزوده شده است و دسترسی به این قابلیت از طریق علامت LIVE در بالای صفحه امکان‌پذیر می‌باشد.

ادامه مطلب
نرم افزار
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲ آبان

استیو ترافتون اسمیت یکی از توسعه دهندگان نرم افزار، در مورد ویژگی های مخفی iPhone در توئیتر خود مطلبی نوشته است. او می گوید: این گوشی هوشمند با یک دست نیز کنترل خواهد شد. وی روش این کار را در ویدئو کوتاهی در یوتیوب خود به نمایش گذاشته است.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۹ مهر

ابتدای ماه جاری میلادی، Google خبر از انتشار Android 7.1 Nougat Developer Preview و SDK آن برای توسعه‌دهندگان در پایان این ماه داد. و حالا که از نیمه‌ی ماه گذشته‌ایم، این نسخه از Android برای کاربرانی که برای استفاده‌ی آزمایشی آن نام‌نویسی کرده بودند، در دسترس قرار گرفته است.

ادامه مطلب
نرم افزار
مهدی پرهیزی۱۵:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۹ مهر

Pinterest در حال ساخت کانال رسانه‌ای جدید برای رسانه‌ها و برندها به منظور ساخت ویدئوها و محتوای رسانه‌ای است. بخش رسانه‌ای Pinterest همانند مفهومی است که Snapchat، Twitter، Facebook و Instagram بین خود و ناشرانش برقرار کرده‌اند.

ادامه مطلب
نرم افزار
مهدی پرهیزی۱۳:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۹ مهر

LinkedIn به ویژگی Endorsement خود تغییراتی اعمال کرده است و تلاش دارد آن را قابلیتی با ويژگی‌های جدی‌تر برای کارکنان کند. Endorsement از زمان معرفی، بیش از ۱۰ میلیارد بار استفاده شده است. حال LinkedIn می‌خواهد با استفاده از یادگیری ماشین، تجربیات هر فرد را به شکل کارآمدتری تشخیص دهد و موارد مرتبط‌تر را در حساب‌کاربری وی به نمایش بگذارد.

ادامه مطلب