محبوب ترین ها
نرم افزار
مهدی پرهیزی۱۵:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۹ مهر

طبق اطلاعات منتشر شده، GitHub در پروسه‌ی دومین جذب سرمایه خود قرار دارد. مقداری که در دور گذشته ۲۵۰ میلیون دلار بود و ارزش تقریبی این شرکت را به ۲ میلیارد دلار در جولای رساند. البته بحث‌هایی پشت این سرمایه‌گذاری دیده می‌شود چرا که این شرکت برنامه‌ی تقلیل نیروی کاری و تسویه حساب‌هایی در پیش دارد.

ادامه مطلب
نرم افزار
مهدی پرهیزی۱۳:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۹ مهر

اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که وب‌سایت‌های زیادی می‌سازید، احتمالا ابزاری که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، خیلی به‌کارتان می‌آید. تاکنون ممکن است از Bootstrap، Squarespace و پلاگین‌های WordPress استفاده کرده باشید. اما این ابزار جدید Tilda نام دارد.

ادامه مطلب
نرم افزار
مهدی پرهیزی۹:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۹ مهر

Microsoft در حال ساخت نسخه‌ی جدیدی از برنامه مشهور Paint خود بر روی Windows 10 است. در حالی که این شرکت سال‌های سال تغییری بر روی برنامه‌ی Paint انجام نداده است، اما گفته می‌شود تغییر بزرگی در راه است. طبق اطلاعات منتشر شده، این برنامه همچنان ویژگی‌های معمول خود را دارا خواهد بود و اما به گفته‌ی Microsoft پشتیبانی اشیاء ۳بعدی نیز به آن افزوده خواهد شد؛ موردی که برای استفاده در HoloLens نیز مناسب خواهد بود.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۸ مهر

در جریان برگزاری رویداد Dreamforce، مدیر عامل شرکت Salesforce، آقای Marc Benioff محصولات جدیدی را به همراه به‌روزرسانی‌هایی معرفی نمود. یکی از محصولات معرفی شده، LiveMessage نام داشت. برنامه‌ای که راه ارتباطی بین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان را در خود تجمیع می‌کند.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۸ مهر

Panoramio، سرویس اشتراک عکس بر پایه‌ی مکانی که Google در سال ۲۰۰۷ خریداری کرده بود، آخرین تصویر خود را در تاریخ ۴ نوامبر نشان خواهد داد. برای مدت طولانی Google از این سرویس برای افزودن عکس‌ها به سرویس‌های Maps و Earth خود بهره می‌برده است. حالا که این شرکت آپلود عکس را در داخل برنامه‌ی موبایل Maps قرار داده و برنامه‌ی Local Guides را راه‌اندازی نموده است، دیگر Panoramio اولویتی برای این شرکت محسوب نمی‌شود.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۶ مهر

Apple اعلام کرده است قصد دارد گروه‌های سرویس‌های ارائه‌دهنده‌ی اینترنتی خود را که به صورت جدا از هم قرار دارند، در یک فضای کاری در کنار هم قرار دهد. این تصمیم در راستای رقابت بهتر با سرویس‌های مشابه شرکت‌های Google و Amazon گرفته شده است.

ادامه مطلب
نرم افزار
مهدی پرهیزی۱۵:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۵ مهر

Pixel و Pixel XL گوشی‌های گران‌قیمتی هستند که هدف‌شان رقابت مستقیم با گوشی‌های iPhone و سری Galaxy است. برای آنکه Google بتواند محصولش را از دیگر رقبا متفاوت‌تر کند، اقدام به راه‌اندازی سرویس پشتیبانی زنده‌ی ۲۴ ساعت شبانه‌روز، ۷ روز هفته کرد. این پشتیبانی به صورت تلفنی و یا چت صورت می‌گیرد. حتی کاربران می‌توانند صفحه‌ی دستگاه‌شان را با واحد پشتیبانی به اشتراک بگذارند.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند