محبوب ترین ها
نرم افزار
مهدی پرهیزی۲۳:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۳ مهر

حتی اگر به iOS 10 آپگرید کرده باشید، Apple اولین به‌روزرسانی رسمی‌اش را برای سیستم‌عامل گوشی و تلویزیون خود ارائه نموده است. باگ‌هایی که می‌توانستند هنگام فعال‌سازی کتابخانه‌ی عکس iCloud، برنامه‌ی Photos را ببندند و App Extension را غیر فعال کنند، بر طرف شده است. اما کاربران iPhone 7 و یا iPhone 7 Plus احتمالا به دلایل دیگری سراغ این به‌روزرسانی بروند.

ادامه مطلب
نرم افزار
مهدی پرهیزی۱۷:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۳ مهر

Microsoft امروز اعلام کرده است که بر روی اپلیکیشن‌های موتور جست‌وجوی Bing خود برای پلتفرم‌های Android و iOS، قابلیت جست‌وجوی سریع Accelerated Mobile Pages (AMP) را به کار گرفته است. AMP تکنولوژی است که به صفحات وب کمک می‌کند تا بر روی گوشی‌های موبایل، روان‌تر اجرا گردند.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲ مهر

Apple دو هفته پس از انتشار iOS 10، امروز اولین نسخه‌ی بتای آن را برای تست‌کنندگان منتشر ساخت.
تست‌کنندگان اگر در برنامه‌ی تست برنامه‌های بتای Apple عضو شده باشند، می‌توانند به‌روزرسانی بتا را مستقیما بر روی گوشی‌شان دریافت نمایند.

ادامه مطلب
نرم افزار
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲ مهر

با توجه به وقوع مشکلی در دی ان اس سرور های کره شمالی، مشخص شد؛ چند سایت در دامنه .krثبت شده است. به گزارش مادربرد، برای بازدید از تمام سایت های کره شمالی تنها چند دقیقه بیشتر طول نخواهد کشید ، در این کشور در مجموع تنها 28 دامنه به ثبت رسیده است.
این اطلاعات چگونه بدست آمده است؟

ادامه مطلب
نرم افزار
سارا محمد علیئی۱۲:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱ مهر

به گزارش اینستاگرام، ویژگی جدیدی به این برنامه افزوده شده است که کاربران می توانند پست مورد نظر خود را انتخاب تغییرات لازم را بر روی آن انجام و سپس آن را در زمان مناسبی ارسال نمایند. این ویژگی با نام Save Draft در دسترس کاربران خواهد بود.
توسعه دهندگان این نرم افزار هر روز در تلاشند تا با افزودن ویژگی هایی جدید ، این اپلیکیشن تا برای استفاده کاربران راحت تر سازند.

ادامه مطلب
نرم افزار
حمید رضا مازندرانی۶:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۳۱ شهريور

آخرین نسخه از Windows Preview برای کامپیوترهای شخصی و موبایل ها به همراه بهبودهای عمده و برطرف شدن باگ ها می باشد. در این میان یکی از ویژگی ها بسیار شاخص است و آن ویژگی Snooze است که با آن می توانید یک اعلان برای بازکردن یک صفحه (Tab) مشخص تعیین نمایید. مایکروسافت میگوید بسیاری از کاربران صفحه ها را باز می گذارند تا بعداً به آن ها رجوع نمایند. مثلاً شما آن قدر سرتان شلوغ شده که وقت پر کردن یک فرم برای ثبت نام در سایت مورد نظر را ندارید یا یک متن طولانی را دیده اید که تمایل دارید سرِ فرصت آن را بخوانید. معمولاً نتیجه این می شود که تعداد زیادی صفحه در مرورگر باز می ماند. اما استفاده از یادآور خیلی بهتر از باز گذاشتن صفحه ها یا گشتن درون تاریخچه صفحات مراجعه شده است.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۳۰ شهريور

کدنویسی، به مانند یادگیری زبان جدیدی است. حداقل این چیزی است که وب‌سایت‌هایی چون Codeacademy از شما می‌خواهند.
اما ممکن است به دلیل جذاب نبودن مسیر برنامه‌نویسی، دست از ارتقاء توانمندی‌های خود برداشته باشید. به نظر می‌رسد با این وب‌سایتی که می‌خواهیم معرفی کنیم، دیگر عذری پذیرفته نیست.

ادامه مطلب
نرم افزار
حمید رضا مازندرانی۱۲:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۳۰ شهريور

اینسایدرهای ویندوز (کاربران ویژه ویندوز) که نسخه آزمایشی پیام رسان در همه جا (Messaging everywhere) را از دست داده اند، با دریافت آخرین نسخه اسکایپ به نام Skype Preview از این قابلیت بهره مند خواهند شد. آخرین نسخه این برنامه به گونه ای است که می توان در ویندوز 10 به ارسال و دریافت متن اقدام کرد. همچنین این برنامه به پیام رسان پیشفرض در گوشی های با سیستم عامل ویندوز 10 بدل گشته است. نسخه جدید هم IMها و هم پیغام های متنی را برای هر مخاطب در یک محل نمایش می دهد تا انسجام وجود داشته باشد.

ادامه مطلب