محبوب ترین ها
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۲۳ دي

بایدو بزرگترین موتور جستجوی اینترنتی چین از تأسیس شرکتی جدید برای تولید خودروهای خودران خبر داده است.
به نقل از زد دی نت، بایدو قصد دارد با همکاری ژجیانگ جیلی شرکت تازه ای را تأسیس کند که تنها در زمینه تولید خودروهای خودران فعالیت می‌کند.
ژجیانگ جیلی برای تولید برخی قطعات خودروهای خودران بایدو با آن همکاری خواهد کرد و بایدو برای طراحی و تولید این خودروهای خودران با شرکت‌هایی همچون ولوو، لوتوس، جیلی و غیره همکاری خواهد داشت.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۲ دي

گزارش‌ها حاکی از این است که شرکت‌های "اپل" و "هیوندای" قصد دارند تا ماه مارس برای تولید خودروهای الکتریکی قرارداد ببندند.
به نقل از انگجت، شرکت‌های "هیوندای"(Hyundai) و "اپل"(Apple) قصد دارند که دیگر زمان خود را برای بحث در مورد خودروی الکتریکی هدر ندهند و در نظر دارند که تا ماه مارس سال جاری، یک قرارداد همکاری را برای تولید خودروهای الکتریکی امضا کنند. تولید این خودروها، در کارخانه "کیا"(Kia) در ایالت جورجیا آغاز خواهد شد و تا سال ۲۰۲۴، تقریبا ۱۰۰ هزار خودروی الکتریکی به تولید خواهد رسید.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۲ دي

رئیس پژوهشگاه فضایی ایران پیشرفت پروژه ماهواره مخابراتی «ناهید۲ » را رضایت بخش عنوان کرد.
حسین صمیمی با حضور در پژوهشکده سامانه‌های ماهواره پژوهشگاه فضایی ایران در جریان آخرین وضعیت پروژه ماهواره مخابراتی عملیاتی ناهید ۲ قرار گرفت و فرآیند پیشرفت این پروژه را رضایت‌بخش عنوان کرد.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۲۱ دي

یک شرکت استارتاپی در بریتانیا شلوارک جدید دوچرخه سواری تولید کرده است که دارای حسگر و سیم‌هایی است که جریان الکتریکی را به سمت عضلات دوچرخه‌سوار می‌فرستد و باعث بهتر شدن عملکرد فرد می‌شود.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۲۱ دي

یکی از پژوهشگران "دانشگاه شهری نیویورک" باور دارد که "ایلان ماسک" می‌تواند رویای سکونت انسان در مریخ و داشتن تمدن فضایی را تحقق ببخشد.
به نقل از آی‌ای، "ایلان ماسک"(Elon Mask)، نخستین شخصی نیست که قصد دارد سکونت‌گاهی را در مریخ بسازد.
"کارل ساگان"(Carl Sagan)، ستاره‌شناس مشهور نیز دهه‌ها پیش تاکید کرد که انسان باید پیش از آن که سیارک‌های منظومه شمسی دوباره به زمین برخورد کنند، به یک گونه چندسیاره‌ای تبدیل‌ شود.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۲۱ دي

دانشمندان دانشگاه "کنستانز" شیشه مایع را به عنوان حالت جدیدی از ماده کشف کردند.
به نقل از نیو اطلس، همانطور که ممکن است به نظر برسد، شیشه یک ماده شگفت‌آور و مرموز است. اکنون دانشمندان دانشگاه "کنستانز"(Konstanz) آلمان حالت جدیدی از ماده را به نام "شیشه مایع" شناسایی کرده‌اند که دارای برخی خواص غیرمعمول است.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۱۹ دي

به گزارش دیجیاتو، سونی همیشه روی پردازش تصویر تاکید خاصی داشته اما اینبار با چیپست جدیدش یک گام فراتر رفته و هوش شناختی با عملکرد مشابه مغز انسان را به تلویزیون‌های براویا XR آورده است.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند