ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲۸ تير

به گزارش ایسنا، هشتمین جشنواره فاوا با شعار «فناوری اطلاعات و ارتباطات، پیشران تحول اقتصاد دیجیتال» با بهره‌گیری از تجارب گذشته برگزار شد.
برگزاری این جشنواره از سال ۱۳۹۰ و همزمان با روز جهانی ارتباطات آغاز شده و هشتمین دوره‌ی آن به همراه برنامه جایزه ملی کیفیت در بیست‌وپنجمین نمایشگاه الکامپ برگزار شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲۸ تير

به گزارش مهر، تفاهمنامه همکاری در زمینه تبادل اطلاعات میان وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور وزرای دو وزارتخانه به امضاء رسید.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲۸ تير

به گزارش ایلنا، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خطاب به مدیرعامل شرکت زیر ساخت گفت: شما موظف هستید به ارزیابی اپراتورها بپردازید و فعالیت هر یک از آن‌ها که فاقد گواهی کیفیت هستند را محدود کنید.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲۸ تير

به گزارش مهر، سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: بیش از ۱۲۲ هزار کلاس درس که حدود ۲۲.۵ درصد از کلاس های درس مدارس را شامل می شود، هوشمندسازی شده‌اند.
سید جواد حسینی امروز در مراسم امضای تفاهم با وزارت ارتباطات در راستای هوشمندسازی مدارس در الکامپ گفت: بر مبنای آخرین آمارها ۱۲۲ هزار کلاس درس در کشور هوشمندسازی شده اند و حداقل یک تخته هوشمند در این کلاس‌ها وجود دارد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۷ تير

خشکشویی‌های آنلاین زودشور و لاندراپ برای کاهش هزینه‌های مشترک و گسترش بازار با یکدیگر ادغام شدند.
به گزارش پیوست، محمد رهی، مدیرعامل خشکشویی آنلاین زودشور با اعلام این خبر در مورد دلیل این ادغام به پیوست گفت: «در حال حاضر تعداد زیادی خشکشویی آنلاین در بازار در حال فعالیت هستند اما در حقیقت هیچ‌کدام از آنها از نظر تعداد سفارش‌‌ها و کیفیت خدمات در بازار حرف اول را نمی‌زنند. سرمایه‌گذاران هم با توجه به تعدد خشکشویی‌های آنلاین روی خوش به این بازار نشان ندادند و کمتر شنیدیم که خشکشویی آنلاینی موفق به جذب سرمایه شده است.»

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۷ تير

به گزارش پیوست، امسال افتتاح نمایشگاه الکامپ، برعکس سال‌های گذشته، یک روز قبل از شروع رسمی و همزمان با برگزاری رویداد ایران هوشمند در سال اجلاس سران انجام شد. در این رویداد علاوه بر وزیر ارتباطات و معاونان و مدیران و فعلان صنعت ICT چهره‌های سرشانس سیاسی و شهری از رئیس جمهوری گرفته تا وزیر اطلاعات، رئیس سازمان انرژی اتمی، شهردار تهران و نمایندگان مجلس حضور داشتند. به گزارش پیوست در این مراسم حسن روحانی، رییس جمهوری در سخنرانی خود خطاب به حضار قول داد که دولت بر مبانای اصولی که از ابتدا به مردم وعده داده در باز نگه داشتن فضا مجازی تا آخرین لحظه ایستادگی می‌کند و تمام تلاش خود را برای تسهیل‌گری در حوزه مقررات‌گذاری تا جایی که اختیار دارد، به کار خواهد گرفت.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۷ تير

به گزارش پیوست، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نشست خبری خود در اولین روز برگزاری الکامپ بیست و پنجم پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. به گزارش پیوست، در این نشست از سرمایه‌گذاری جدید مخابرات برای ارائه سرویس‌ جدید اینترنت پرسرعت تا چرایی بومی شدن سیستم‌عامل اندروید و برنامه وزارت ارتباطات برای آزادسازی تعرفه اینترنت ثابت صحبت شد.

ادامه مطلب