ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۵ تير

به گزارش مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر امید پورنیک، دبیر شورای سیاستگذاری و مدیر شتاب‌دهنده دانشگاه علوم پزشکی ایران با اعلام این خبر گفت: اولین مرکز شتابدهی و نوآوری تخصصی دیجیتال سلامت با مجوز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در دانشگاه علوم پزشکی ایران ایجاد شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۵ تير

به گزارش ایسنا، در حالی که برای به ثمر رسیدن دولت الکترونیکی نیازمند یکپارچه شدن خدمات دستگاه‌های دولتی هستیم، به نظر می‌رسد برخی سازمان‌ها یا میانه‌ای با الکترونیکی شدن ندارند یا روش ویژه خود را برای این کار در پیش گرفته‌اند که این موضوع با تجمیع خدمات به صورت واحد در تضاد است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۵ تير

به گزارش ایرنا، وزیر خزانه‌داری آمریکا استیون منوشین، با اظهار نگرانی از به‌کارگیری رمزارز جدید فیسبوک در فعالیت‌های مجرمانه اعلام کرد فیسبوک برای عرضه رمزارز جدید خود و دسترسی به سیستم مالی کشور باید استانداردهای سختگیرانه‌ای را رعایت کند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۵ تير

به گزارش مهر، وزیر ارتباطات گفت: درصدد هستیم با کشورهای ترکیه، آذربایجان و روسیه به ایجاد یک بازار منطقه ای جدی در حوزه فناوری اطلاعات برسیم.
آذری جهرمی امروز در حاشیه نشست اجلاس با وزرای ارتباطات کشورهای ترکیه، آذربایجان و روسیه گفت: هدف از این اجلاس مشترک رسیدن به اهدافی است و هدف ما ایجاد یک بازار منطقه‌ای جدی در حوزه فناوری اطلاعات است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۵ تير

به گزارش ایسنا، اجلاس چهار جانبه وزیران ارتباطات کشورهای ایران، ترکیه، روسیه و جمهوری آذربایجان آغاز شد.
اجلاس چهار جانبه وزرای ارتباطات کشورهای ایران، ترکیه، روسیه و جمهوری آذربایجان برای گسترش همکاری‌های اقتصادی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، ایجاد منطقه‌قوی‌تر و مقابله با یک‌جانبه‌گرایی‌ها برگزار شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۵ تير

به گزارش ایسنا، نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم توجه به ضرورت‌های امروز جهان ارتباطات، مانند گوشی‌های هوشمند گفت: طرح رجیستری در حال تبدیل شدن به فرصت رانت‌خواری است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۵ تير

به گزارش مهر، جمعی از نمایندگان آمریکا لایحه ای به کنگره ارائه کرده‌اند تا از قدرت دونالد ترامپ در چانه‌زنی مذاکرات تجاری بکاهند و تلاش‌های او برای احیای روابط با شرکت هواوی را محدود کنند.

ادامه مطلب