ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۶ تير

به گزارش ایلنا، محمد جواد جهرمی در نشست خبری الکامپ 25 گفت: هدف ما از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی الکامپ و نیز اجلاس مشترک، افزایش تبادلات منطقه‌ای و تلاش برای ایجاد یک منطقه قوی‌تر و بزرگ‌تر در حوزه دیجیتال است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۶ تير

به گزارش ایلنا، حمیدرضا صفی‌خانی در حاشیه نمایشگاه الکامپ در مراسم رونمایی از نسخه موبایلی پرونده الکترونیکی سلامت در نمایشگاه بین‌المللی اظهار کرد: یکی از برنامه‌هایی که وزارت بهداشت مکلف شده راه‌اندازی پرونده الکترونیک سلامت برای تمام مردم کشور است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۶ تير

به گزارش مهر به نقل از انگجت، در حال حاضر برای توسعه ربات‌هایی که بتوانند در بدن انسان کار کنند، چالش‌هایی وجود دارد. یکی از این چالش‌ها کشف منبع نیرو است زیرا نمی‌توان باتری بزرگی به آنها متصل کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۶ تير

به گزارش ایلنا، پیرحسین کولیوند عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه الکامپ و در نشست خبری مشترک با رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت گفت: با اجرای این تفاهمنامه، در صورتی که فرد با اورژانس تماس بگیرد، تمام اطلاعات وی به اورژانس منتقل شده و زمان ارائه خدمات پیش‌بیمارستانی و پذیرش اورژانس به حداقل زمان ممکن کاهش می‌یابد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۶ تير

به گزارش ایلنا، سورنا ستاری درباره برپایی بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ و حضور فعال جوانان در بخش‌های مختلف و ارائه ایده تا محصول در این دوره از نمایشگاه افزود: این افراد ضمن آن‌که کارآفرینی و ایجاد اشتغال می‌کنند به تولید ارزش افزوده و سرمایه برای اقتصاد کشور نیز اهتمامی جدی دارند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۶ تير

به گزارش ایلنا، محمدرضا قادری در نشست خبری در حاشیه بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ با بیان اینکه برنامه راهبردی شرکت پست مورد بازنگری قرار گرفته، اظهار کرد: برنامه راهبری شرکت پست به نحوی تغییر یافته تا از یک اپراتور برتر پستی به یک سکوی تجارت الکترونیک تغییر پیدا کند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۶ تير

به گزارش مهر، امیر ناظمی عصر امروز در نشست ایران هوشمند گفت: این سناریوها بر اساس پژوهش‌هایی در سازمان فناوری اطلاعات بنا شده و نگاهی گذرا به وضعیت آینده صنعت فناوری ایران دارد.

ادامه مطلب