ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۵ تير

کیومرث حاجی‌رحیمیان بعنوان مدیرکل جدید ارتباطات همراه اول منصوب شد.
به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، روز گذشته طی مراسمی کیومرث حاجی‌رحیمیان بعنوان مدیرکل جدید ارتباطات همراه اول حکم خود را دریافت کرد و از زحمات شاهین آرپناهی در این سمت تقدیر شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۵ تير

به گزارش ایلنا، وزیر ارتباطات در خصوص قطعی اینترنت در روز کنکور گفت: روز کنکور در ۲۱۰ نقطه اختلال شبکه اینترنت داشتیم تا امنیت سوال‌های مطرح شده حفظ شود و چنین تصمیم گرفته شد که دسترسی به نت محدود شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۵ تير

برنامه‌های ایرانسل برای حضور در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ ۲۰۱۹) اعلام شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۴ تير

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: به دلیل قطعی پیش آمده در ماه های گذشته و مغایرت های احتمالی موجود در حجم مصرفی مشترکین، ۵ درصد به حجم بسته های اینترنت مشترکین مخابرات اضافه می‌شود.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۴ تير

به گزارش ایسنا، به نظر می‌رسد که مایکروسافت با همکاری آمازون قصد دارد دستیار صوتی هوشمند الکسا را به ویندوز 10 بیاورد.
مایکروسافت به عنوان شرکت توسعه دهنده سیستم عامل ویندوز، که مدتهاست همه کاربران رایانه‌های شخصی را به نصب و دانلود جدیدترین نسخه این سیستم عامل محبوب یعنی ویندوز ۱۰ ترغیب کرده است، حالا به نظر می‌رسد که قصد دارد قابلیت‌های جدیدی را به پلتفرم مربوطه بیاورد تا کاربران بتوانند با بهره‌گیری از سرویس‌ها و قابلیت‌های جدید ویندوز ۱۰ به استفاده از آن تمایل بیشتری پیدا کنند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۴ تير

به گزارش مهر، در شرایطی که آمریکا، استرالیا و نیوزلند همکاری با هواوی برای راه‌اندازی شبکه‌های نسل پنجم را تحریم کرده‌اند، کانادا تصمیم‌گیری در این زمینه را تا زمان برگزاری انتخابات خود به تاخیر انداخت.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۴ تير

به گزارش مهر، بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک، ۲۷ الی ۳۰ تیر ماه ۹۸ با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.

ادامه مطلب