ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۲۲ تير

به گزارش ایرنا، رییس سازمان فضایی ایران با اشاره به اینکه چهار ایستگاه ماهواره‌ای در کشور ایجاد شده و توسعه می یابد، گفت: یکی از این ایستگاه‌ها با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته در شهرستان سلماس در نظر گرفته شده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۲۲ تير

به گزارش ایسنا، در حالی که به دلیل نبود متولی واحد و نظارت کافی، قاچاق دستگاه‌های ماینر و استخراج‌کننده ارزهای دیجیتال افزایش یافته است، این موضوع موجب می‌شود نه تنها دولت سودی از واردات این کالا نداشته باشد، بلکه هیچ آماری از تعداد فعالان این حوزه نیز وجود ندارد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۲۲ تير

به گزارش آی‌تی‌من، اعضای کمیسیون صندوق‌های مکانیزه فروش سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در جریان نمایشگاه الکامپ امسال، اولین نمایشگاه تخصصی صندوق‌های مکانیزه فروش (POS) و فناوری‌های وابسته را برگزار می‌کنند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۲۲ تير

معاون امور رادیوئی رگولاتوری اعلام کرد: امکان ارایه خدمات دسترسی بی‌سیم به صورت عمده‌فروشی در حوزه ارتباطات ثابت فراهم شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، نسترن محسنی گفت: با اعطای پروانه ایجاد و بهره‌برداری از شبکه بی‌سیم برای ارایه خدمات عمده‌فروشی، در حال حاضر امکان ارایه خدمات دسترسی بی‌سیم به صورت عمده‌فروشی به شرکتهای مجاز از جمله دارندگان پروانه FCP و Servco فراهم شده است.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۲۲ تير

به گزارش آی‌تی‌من، گوگل اعتراف کرد که کارگزارانش قادر به گوش دادن صداهای ضبط شده کاربران در دستیار هوشمند گوگل اسیستنت هستند.
گوگل روز پنج‌‌شنبه گذشته، پس از اینکه تعدادی از صداهای ضبط شده به زبان هلندی با دستارصوتی هوشمندش افشا شده، تایید کرد که افرادی قادرند صداهای ضبط شده روی گوگل اسیستنت را گوش کنند.

ادامه مطلب