ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۳ تير

به گزارش مهر، مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت در پاسخ به انتقادات اخیر درباره شبکه ملی اطلاعات گفت: لایه زیرساخت شبکه ملی اطلاعات بر عهده ما است و لایه محتوایی و خدمات آن بر عهده مسئولان دیگری است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۳ تير

به گزارش ارز دیجیتال، بنا بر اخبار به دست آمده، جمهوری گرجستان، ارزهای دیجیتال را از مالیات بر ارزش‌ افزوده معاف می‌کند. نودار خادوری (Nodar Khaduri)، وزیر دارایی این کشور اخیراً لایحه‌‌ی تنظیم مالیات فعالین ارزهای دیجیتال را امضا کرده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۳ تير

به گزارش تسنیم، وزیر ارتباطات با بیان این که ارز دیجیتال راه دور زدن تحریم نیست گفت: البته تولید بیت کوین برای کشور هم می‌تواند فرصت باشد و هم می‌تواند تهدید.
محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات با حضور در برنامه پارک شهر رادیو تهران، درباره تولید ارزهای دیجیتال و اینکه آیا بیت کوین می‌تواند در دور زدن تحریم کمک کننده باشد گفت: در معاملات کلان و در نیازهای اساسی کشور ارزهای دیجیتال نمی‌توانند نقشی را ایفا کنند و نمی‌تواند ابزاری برای دور زدن تحریم‌ها باشد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۲۲ تير

به گزارش ایلنا و به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، رضا رحمانی اظهار داشت: سهم صادرات محصولات دانش بنیان از صادرات کشور در حد قابل قبولی نیست و لازم است در تولید صادراتی کالاهای دانش بنیان برنامه ریزی بهتری داشته باشیم.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۲۲ تير

به گزارش مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در نشست تجاری و فناوری مسکو خواستار تسریع در اجرای موافقت‌نامه ها برای گسترش روابط تهران و مسکو در عرصه فناوری شد.

ادامه مطلب