ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۴ تير

نشست هماهنگی فرکانسی بین جمهوری اسلامی ایران و عمان با حضور حسین فلاح جوشقانی رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی و یوسف عبداله البلاشی، معاون مدیریت طیف کشور عمان و برخی از مدیران این حوزه در رگولاتوری آغاز شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۴ تير

به گزارش ایرنا، حدود دو هفته قبل کاربران طی ۱۰ روز با دو اختلال اینترنت مواجه شدند، وزیر ارتباطات در واکنش به برخی اعتراضات در فضای مجازی، اعلام کرد میزان خسارت ناشی از اختلال باید برآورد شده و از شرکت ارتباطات زیرساخت به اپراتورها و از طریق آن‌ها مستقیم به کاربران پرداخت شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۴ تير

به گزارش ایبِنا، معاون توسعه و نظارت شرکت شاپرک با اشاره به غیرمجاز اعلام شدن فعالیت کسب و کارهای حوزه ارز دیجیتال توسط بانک مرکزی از ممنوعیت ارائه خدمات پرداخت به کسب و کارهای این بخش خبر داد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۴ تير

عضو هیات مدیره شرکت ملی پست گفت: با ممنوعیت پرداخت وجه نقد در ازای دریافت خدمات پستی، پرداخت این هزینه‌ها و همچنین وضعیت درآمد پست شفاف‌تر می‌شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۴ تير

به گزارش پیوست، سرویس «الوپست» به صورت آزمایشی کار خود را آغاز کرد. این سرویس براساس قرارداد همکاری که اردیبهشت‌ ماه سال جاری بین شرکت پست و الوپیک امضاء شده بود، راه‌اندازی شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۴ تير

به گزارش ایسنا، پرونده استخراج ارز دیجیتال و بیت‌کوین هم‌چنان در هیأت دولت باز بوده و قرار است قانونی یا غیرقانونی بودن آن تعیین و در صورت قانونی بودن، ساز و کار استخراج ارز مجازی در کشور مشخص شود و در این راستا چنانچه قانون استخراج ارز مجازی در ایران شفاف شود، وزارت نیرو باید شرایط را برای این منظور فراهم کند و وظایفی را هم برعهده دارد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۴ تير

دبیر کل سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور با اشاره به اینکه الکامپ بزرگ‌ترین نمایشگاه فناورانه کشور است از حضور فناوری‌های جدید در کنار صنایع مختلف کشور در نمایشگاه الکامپ خبر داد.

ادامه مطلب