ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۶ تير

به گزارش مهر به نقل از وزارت علوم، هدف از راه‌اندازی این سامانه، تسهیل ارتباط میان جامعه علمی و صنعت در جهت رفع نیازهای صنعت و توسعه ساخت داخل بوده و بازدیدکنندگان جامعه علمی کشور می‌توانند خلاصه نتایج بازدید و مذاکرات خود را جهت پیگیری و حمایت‌های بعدی در این سامانه وارد کنند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۶ تير

به گزارش مهر، محمدجواد آذری جهرمی در نشست ایران هوشمند گفت: مردادماه، برای من ماه خاصی است. در مرداد سال ۹۶ از دفتر رئیس جمهور با من تماس گرفتند و ایشان خواستار دیدار من شدند و جلسه‌ای برگزار شد. یکی از مهمترین دغدعه های ایشان در آن زمان ایجاد اشتغال بود و ایشان گفتند باید ۱۰۰ هزار شغل ایجاد شود. البته در جلسه معرفی من به مجلس ایجاد ۳۰۰ هزار شغل عنوان شد. ما باید بر این اساس برنامه ریزی می‌کردیم.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۶ تير

به گزارش خبرنگار مهر، تفاهم‌نامه چهارجانبه میان وزارتخانه‌های علوم، صنعت، معاونت علمی و فناوری و صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از کالاهای ساخت داخل به امضا رسید.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۶ تير

به گزارش مهر، این تفاهمنامه میان پیرحسین کولیوند رئیس اورژانس کشور و مدیریت‌های پزشکی و حمیدرضا صفی‌خانی رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، در حاشیه نخستین روز نمایشگاه الکامپ منعقد شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۶ تير

به گزارش مهر، محمدجواد آذری جهرمی امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۹ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سیاستگذاری جدید ما برای توسعه شبکه پهن‌باند ثابت اینترنت این است که از امروز شرکت مخابرات ایران، سرویس VDSL که اینترنت مشترکان را تا ۴۰ مگابیت بر ثانیه افزایش می‌دهد، ارائه دهد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۵ تير

به گزارش مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اسماعیل قادری‌فر با اشاره به اینکه معاونت علمی و فناوری به دنبال استفاده درست از فضاهای خالی شهری است، تصریح کرد: راه اندازی کارخانجات نوآوری یکی از ابداعات معاونت علمی و فناوری است که این کارخانجات به صورت بومی و با توجه به توانایی‌های استانی و منطقه‌ای ایجاد می‌شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۵ تير

به گزارش مهر، علی ناظمی امروز در نشست خبری در خصوص برنامه‌های صندوق نوآوری و شکوفایی برای سرمایه گذاری روی طرح‌ها و پروژه‌ها گفت: یکی از برنامه‌های صندوق نوآوری و شکوفایی با عنوان «هم سرمایه گذار» است که به وسیله آن طرح‌ها بتوانند بازار خود را به دست بیاورند.

ادامه مطلب