ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۷ تير

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور از وزارت صنعت، معدن و تجارت درخواست کرد به جای مجوز سالانه برگزاری الکامپ ، یک مجوز برگزاری برای سه تا پنج سال آینده به آنها بدهد.
به گزارش پیوست، نشست خبری سازمان نظام صنفی رایانه‌ای ظهر امروز در نمایشگاه الکامپ بیست و پنجم برگزار شد و در این نشست، محمدباقر اثنی عشری، رئیس سازمان نصر کشور،⁩ از وزارت صمت خواست برای ایجاد امکان برنامه‌ریزی برای فعال کردن بخش بین‌المللی الکامپ مجوز برگزاری این نمایشاه را برای یک دوره سه یا پنج ساله به سازمان نصر ایران بدهد. به گفته او در حال حاضر نمایشگاه‌های بین‌الملی تا سال ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شدند و ما هم می‌توانیم با فراهم کردن امکانات برای فعال کردن بخش بین‌المللی الکامپ برنامه‌ریزی کنیم.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۷ تير

به گزارش خبرنگار مهر، رسول سرائیان امروز در نشست خبری در حاشیه نمایشگاه الکامپ تهران، با اشاره به برنامه راهبردی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور برای افزایش سهم فناوری اطلاعات در اقتصاد اظهار داشت: مطابق این برنامه که مربوط به سال ۹۷ تا ۱۴۰۱ می‌شود، سهم فناوری اطلاعات در اقتصاد کشور دو برابر خواهد شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۷ تير

به گزارش مهر، این تفاهمنامه امروز در حاشیه برگزاری بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ، میان امیر ناظمی رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران و عباس علی‌آبادی مدیرعامل گروه شرکت‌های مپنا و با حضور ابوالقاسم صادقی معاون امنیت سازمان فناوری اطلاعات ایران به امضا رسید.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۷ تير

به گزارش مهر، مهدی شرفی امروز در نشست خبری در حاشیه بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ، برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش در راستای تحقق «ایران هوشمند مدرسه هوشمند» را تشریح کرد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۷ تير

امیر ناظمی در گفتگو با مهر در مورد چرایی اجرا نشدن شبکه علمی در کشور به عنوان یکی از پروژه‌های ذیل شبکه ملی اطلاعات اظهار داشت: متولی شبکه علمی کشور هیچ گاه سازمان فناوری اطلاعات نبوده و پروانه بهره برداری از این شبکه توسط سازمان تنظیم مقررات به سازمان پژوهش‌های علمی صنعتی سپرده شده است و همچنان نیز مجوز ارائه این خدمت در اختیار سازمان پژوهش‌های علمی صنعتی است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۷ تير

به گزارش ایلنا، هوآوی نه تنها بزرگ‌ترین تأمین کننده تجهیزات مخابراتی دنیا است، بلکه سومین سازنده بزرگ گوشی موبایل در دنیا نیز هست. همچنین این شرکت به یکی از پیشتازان پتنت (مالکیت ابداع) در سطح جهان تبدیل شده است. بر اساس اسناد رسمی منتشر شده از سوی هوآوی درباره نوآوری و حق مالکیت، هوآوی در پایان سال 2018 میلادی در مجموع 87,805 پتنت را به نام خود به ثبت رسانده که 11,152 مورد آنها تنها در ایالات متحده آمریکا ثبت شده‌اند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۷ تير

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ایرانسل، طی نشستی با حضور مدیران کل سازمان نوسازی مدارس، مدیران کل آموزش و پرورش و نمایندگان خیرین مدرسه ساز استان‌های گلستان، لرستان و خوزستان، مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور، اصحاب رسانه و مدیرعامل ایرانسل، تفاهمنامه احداث سه مدرسه و تعمیرات اساسی دو مدرسه دیگر در مناطق سیل‌زده در راستای مسؤولیت اجتماعی این شرکت امضا شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۷ تير

به گزارش ایلنا، محمود واعظی با حضور در نخستین نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید ضمن گفت و گوی حضوری با تولید کنندگان و مسوولین غرفه تولیدات ایرانی در بخش های مختلف از جمله صنایع خودرو و قطعات، صنایع معدنی(فلزی و غیر فلزی)، لوازم خانگی،صنایع دریایی، مخابرات و نفت، گاز و پتروشیمی در جریان مسائل و دغدغه‌های آنان قرار گرفت.

ادامه مطلب