گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۰ دي

سه سال پس از معرفی Android Pay، حالا Google به طور رسمی در حال ادغام این سرویس با Google Wallet است تا Google Pay را ایجاد کند – نام یکتایی برای پرداخت‌های آنلاین در فروشگاه‌ها به صورت peer-to-peer.
Google قصد دارد تا Google Pay را در هفته‌های آتی در سراسر اپلیکیشن‌ها، خرده فروشی‌های آنلاین و پایانه‌های پرداخت در فروشگاه‌ها عرضه کند. این حرکت Google را قادر به متحد کردن و یکی کردن تمامی سرویس‌های مجزایش می‌کند.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۹:۳۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۰ دي

کنفرانس سالانه‌ی CES در لاس‌وگاس (ایالات‌متحده آمریکا) برگزار شد. به‌عنوان بخشی از این رویداد، نمایندگان کمپانی فیس‌بوک از برنامه‌ی خود برای تولید هدست های VR با همکاری Xiaomi برای کاربران چینی خبر دادند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۰ دي

Qualcomm QCC5100 سیستم ظریف و کوچکی بر روی تراشه است که احتمالا تا قبل از این ندیده‌اید، اما این قطعه‌ی کوچک می‌تواند زندگی‌تان را بهتر کند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۰ دي

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان این‌که وضع عوارض برای ورود بازی‌های رایانه‌ای خارجی وضعیت شفاف می‌شود و دیگر بدون پرداخت هزینه امکان واردات این بازی‌ها وجود ندارد، اظهار کرد: به دلیل آن‌ که در کشور هزینه‌ای بابت کپی‌رایت پرداخت نمی‌شود و هزینه ی ‌آن نسبت به استفاده از بازی‌های داخلی کمتر است،‌ محصولات داخلی آسیب می‌بینند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۰ دي

شرکت Sony در جریان برگزاری نمایشگاه CES-2018 جدیدترین گوشی هوشمند خود را بانام Xperia L2 عرضه کرد. موضوعی که در این محصول و در نگاه اول‌ نظر کارشناسان را جلب می‌کند نوآوری در طراحی محصول است و نمونه‌ی آن مدل‌های قبلی کمپانی تکرار نشده است.

ادامه مطلب
نرم افزار
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۰ دي

کاهش محبوبیت برنامه‌ی Exсel، هیئت‌مدیره‌ی مایکروسافت را مجبور کرد تا امکان ادامه‌ی کار یکی از محبوب‌ترین محصولات خود را بررسی کند. فرض بر این است که Exсel در بسته‌ی آفیس 365 آخرین نسخه است. در دنیای فناوری مدرن، ذخیره‌سازی اطلاعات بر روی ابر اطلاعاتی صورت می‌گیرد و وجود چنین برنامه‌ای تنها برای کاربران انبوهی از فایل‌های گمراه‌کننده را در بر خواهد داشت.

ادامه مطلب