ایران و جهان
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۱ دي

معاون نظارت و اعمال مقررات رگلاتوری از کاهش مدت‌ زمان انجام طرح جابجایی اپراتور موبایل (ترابرد) برای مشترکان دائمی و اعتباری تلفن همراه خبر داد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۱ دي

معاون دادستان کل کشور با بیان اینکه رفع فیلتر اینستاگرم خلاف موازین قانونی بود، از ارسال اخطاریه دادستانی کل کشور به وزارت ارتباطات خبر داد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۰ دي

به گزارش مهر، برند موتورولا یکی از ۳ برندی است که در فاز دوم اعمال طرح رجیستری، در لیست سیاه قرار گرفت و ورود آن به کشور ملزم به ثبت و شناسه‌دار شدن شد.
تا پیش از این تنها یک شرکت مدعی واردات رسمی این مدل گوشی به کشور بود اما با اجرای فاز دوم طرح رجیستری، تمامی واردکنندگان این برند، ملزم به ثبت رسمی این گوشی برای ورود به کشور شدند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۰ دي

به گزارش مهر، مطابق با دستورالعمل اعطای تسهیلات از محل وجوه اداره شده‌ی وزارت ارتباطات که سال گذشته به تصویب هیات وزیران رسیده است، حمایت از توسعه دهندگان حقیقی و حقوقی اپلیکیشن‌های ایمن و محتوای چندرسانه‌ای تلفن همراه در دستور کار این وزارتخانه قرار دارد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۰ دي

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور به‌ منظور جلوگیری از افزایش خسارت اقتصادی صاحبان کسب‌وکارهایی که بر بستر شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند، خواستار رفع فیلترینگ این شبکه‌ها شد.
ناصرعلی سعادت، با اعلام این مطلب، گفت: در سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور به عنوان مجموعه‌ای متشکل از صاحبان کسب و کار در کشور استقبال می‌کنیم مردم از پیام‌رسان داخلی استفاده کنند و به هیچ عنوان طرفدار محصولات خارجی نیستیم با این وجود مسدودسازی یک‌باره‌ی شبکه‌های اجتماعی خسارت‌های مستقیم و غیر مستقیمی را متوجه اقتصاد کشور می‌کند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۰ دي

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از کاهش زمان فرایند ترابرد تلفن همراه و در نتیجه کاهش 20 درصدی شکایات مشترکان در این زمینه خبر داد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۰ دي

Phil Eisler، ریاست GeForce Now در سانتا کلارا در پست وبلاگی گفت که کاربران قادر خواهند بود به واحد پردازشگر گرافیکی GeForce GTX با کارایی بالا در مراکز داده‌ای متصل با رایانش ابری از طریق GeForce Now دسترسی پیدا کنند.

ادامه مطلب