ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۱ دي

به گزارش ایسنا، رئیس اتحادیه‌ی صنف دستگاه‌های مخابراتی و ارتباطی و لوازم جانبی تهران با اشاره به اعمال رجیستری روی ۵۰۰۰ گوشی اپل در سراسر کشور از اعمال رجیستری روی گوشی‌های سامسونگ در روزهای آینده خبر داد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۱ دي

به گزارش فارس، این روزها بازار موبایل اوضاع نابسامانی دارد؛ گوشی گران شده و گوشی‌های رجیستر نشده‌ی آیفون یکی پس از دیگری در حال قطع شدن هستند.
بر اساس گزارش ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، از ۱۴ آذرماه اعلام شد دارندگان گوشی‌های اپل به مدت یک ماه فرصت دارند که گوشی‌های خود را در شبکه‌ ثبت کنند، این زمان از ۱۴ دی‌ماه به‌سر رسیده و هر روز گزارش‌هایی مبنی بر قطع سرویس تعدادی گوشی از بازار دریافت می‌شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۱ دي

به گزارش «سخت‌افزار»، با راه اندازی یک سامانه‌ی گمرکی برای گوشی‌های هوشمند از این پس مسافران می‌توانند بدون مراجعه‌ی حضوری، تلفن‌های همراه خود را رجیستر کنند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۱ دي

به گزارش ایلنا، ابوالفضل حسن بیگی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از قول مساعد مسئولان مربوطه برای رفع فیلتر تلگرام تا روز پنج‌شنبه در جلسه این کمیسیون خبر داد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۱ دي

همچنان که Intel با بدترین خبرها در زمینه‌ی مسائل امنیتی مرتبط با تراشه‌هایش مواجه است، این شرکت امروز برخی از پیشرفت‌های خود در ارتباط با چیزی که امیدوار است نسل بعدی پردازنده‌های فوق سریع آن باشند را اعلام کرد.
در این اعلامیه، این شرکت Loihi را معرفی کرد که اولین تراشه‌ی نورومورفیک آن است و برای تقلید روش‌های یادگیری و فهم مغز انسان طراحی شده است. این قطعه به طور کامل عملیاتی شده است و در سال جاری از طرف شرکای تحقیقاتی شرکت به اشتراک گذاشته می‌شود.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۱ دي

بر اساس گزارشی از TechCrunch، سرویس پیام‌رسان تلگرام قصد دارد چندین میلیارد دلار عرضه‌ی اولیه‌ی پول دیجیتال، در حدود 3 تا 5 میلیارد دلار داشته باشد که احتمالا خیلی زود، در ماه مارس صورت می‌گیرد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۱ دي

بر اساس معیارهای داخلی درز کرده از Snap که توسط The Daily Beast منتشر شد، بسیاری از افراد ویژگی‌های Snapchat را نادیده می‌گیرند و از این برنامه در ابتدا برای چت کردن و تبادل عکس با دوستان شان استفاده می‌کنند.
Snap Maps، ویژگی برجسته‌ای در Snapchat است که به شما اجازه‌ی به اشتراک‌گذاری موقعیت‌تان را با دوستان‌تان و دیدن Bitmoji آن‌ها بر روی نقشه را می‌دهد. این قابلیت از زمان راه‌اندازی در ماه ژوئن بیش از 30 میلیون کاربر روزانه دارد. میل به افزایش استفاده از این برنامه در روزهای یک‌شنبه، نشان دهنده‌ی این است که افراد، آن‌طور که Snap انتظار داشته از ان استفاده می‌کنند: مشاهده‌ی اینکه در اطراف آن‌ها چه چیزی در حال وقوع است و ملاقات با دوستان‌شان در طول اوقات فراغت.

ادامه مطلب