موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۳ دي

نمایندگان کمپانی Samsung در جریان برگزاری نمایشگاه بین‌المللی CES 2018، از گوشی هوشمند جدید Galaxy X رونمایی کردند. این مدل تا پایان سال 2018 به علاقمندان عرضه خواهد شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۳ دي

عبدالصمد خرم‌آبادی گفت: عده‌ای با دادن وعده ی دائمی نبودن فیلتر تلگرام رشد سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در فضای مجازی و تحقق اقتصاد مقاومتی در این فضا را کند می‌کنند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۳ دي

با راه‌اندازی سامانه‌ی ثبت شناسه‌ی گوشی‌های همراه مسافر در گمرک، امکان رجیستری گوشی مسافران بدون مراجعه حضوری ممکن شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۲ دي

سخنگوی شرکت مخابرات ایران با اعلام استقبال مشتریان در سراسر کشور از طرح‌های جدید و فروش ۶۵۰ هزار پورت پرسرعت پس از تصویب تعرفه‌های غیر حجمی طبق مصوبه‌ی ۲۶۶، اظهار داشت: از این تعداد، ۳۵ درصد مربوط به اینترنت پس پرداخت و ۶۵ مربوط به فروش اینترنت به صورت پیش پرداخت است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۲ دي

به گزارش ایلنا، مهدی صفری، حمیدرضا رفیعی و شهسواری به نمایندگی از شرکت توسعه‌ی اعتماد مبین و ساسان جباری ایزدی و ابراهیم یافتیان به نمایندگی از دولت به عضویت هیات مدیره‌‌ی شرکت مخابرات ایران درآمدند. در همین حال، صفری به عنوان رییس هیات مدیره و صدری نیز به عنوان مدیرعامل شرکت مخابرات ایران انتخاب شدند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۲ دي

به گزارش مهر، با حکم محمدجواد آذری جهرمی ساسان جباری به عنوان نماینده‌ی سهام دولت و ابراهیم یافتیان به عنوان نماینده‌ی سهام عدالت در هیات مدیره‌ی شرکت مخابرات ایران منصوب شدند.
با خصوصی‌سازی مخابرات، دولت (در قالب سهام عدالت و سهام دولت) ۴۰ درصد سهام شرکت مخابرات ایران را در اختیار دارد و ۵۰ درصد دیگر سهام مدیریتی این شرکت در اختیار یک شرکت دیگر است. بر این اساس دو نماینده‌ از دولت در هیات مدیره‌ی شرکت مخابرات ایران حضور دارند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۲ دي

یاسمین رحمتی، مجری طرح «بررسی اثر بخشی  برنامه‌ی غلبه بر دایه‌گری دیجیتالی بر علائم اوتیسم کودکان» که در دانشگاه شهید بهشتی انجام شد در گفتگو با خبرنگار مهر خاطر نشان کرد: معمولا کودکان ۵۰ درصد اوقات بیداری خود را در معرض استفاده از وسایل دیجیتالی قرار می‌گیرند که این عوارض جانبی دارد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۲ دي

به گزارش ایلنا، در اولین جلسه‌ی پنجمین دوره‌ی هیات‌ مدیره‌ی این سازمان که عصر روز دوشنبه 18 دی ماه 1396 برگزار شد، محمدباقر اثنی عشری موفق شد به اتفاق آراء اعضای هیات مدیره، سکان ریاست هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران را به مدت سه سال بر عهده بگیرد.

ادامه مطلب