ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۳ دي

فیلترینگ موقت تلگرام و برخی محدودیت‌هایی که به درخواست برخی نهادها در طی دو هفته‌ی گذشته اعمال شده بود، به دستور رئیس جمهور به‌ طور کامل برداشته شد. خبر رفع فیلتر رسمی تلگرام به تایید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات رسیده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۳ دي

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع خبرنگاران با اشاره به تفاهمنامه‌ی امضا شده در حوزه‌ی تامین مالی جمعی گفت: کسانی که کسب‌وکار نوپا را راه‌اندازی می‌کنند بر اساس شیوه‌ی جدید بعد از تصویب دستورالعمل‌ها می‌توانند از طریق سایت با تامین مالی جمعی، سرمایه‌ی مورد نیاز خود را به دست آورند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۳ دي

وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه ضرر کسب‌وکارها را از فیلترینگ بررسی کرده و با مسئولان متولی نیز رایزنی‌هایی را صورت داده‌ایم گفت: به خصوص اینکه تصمیمات این چنینی می‌تواند بازار سرمایه را تحت تاثیر قرار دهد و اگرچه همه‌ی کسب‌وکارها وابسته به پیام‌رسان‌ها نیستند، اما باید تلاش کنیم حداقل چالش را برای کسب‌وکارهای نوپا ایجاد کنیم.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۳ دي

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد: فروشگاه های آنلاین برای تعادل بخشی بازار اقدام به واردات گوشی خواهند کرد.
به گزارش ایرنا، «محمدجواد آذری جهرمی» در کانال وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: دادن مجوز به فروشگاه‌های آنلاین با هدف کمک به واردکنندگان سنتی گوشی صورت خواهد گرفت تا بتوانند نیاز بازار را در اجرای طرح ریجستری برآورده کنند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۳ دي

شرکت خدمات ارتباطی رایتل (سهامی خاص) تاکنون سه بار از طریق انتشار اوراق بدهی در بازار سرمایه مجموعاً به ارزش 8 هزار میلیارد ریال اقدام به تامین مالی کرده است.
صکوک اجاره‌ی شرکت خدمات ارتباطی رایتل (صایتل) که با حجم 3 هزار میلیارد ریال در دی ماه 1392 منتشر شده بود، سررسید شد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۳ دي

Facebook اعلام کرد کاربران آن می‌توانند انتظار پست‌های بیشتری از دوستان و خانوده را در بخش News Feed، در ماه‌های آینده داشته باشند. پست‌هایی هم که سطوح بالاتری از تعامل را داشته باشند در این بخش برجسته‌تر می‌شوند.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۳ دي

پاسخ‌های اولیه‌ی AMD به نقص‌های Spectre و Meltdown نشان می‌داد که پردازنده‌های این شرکت به دور از آسیب‌پذیری Spectre است. اما آن طور که به تازگی معلوم شده، خطر ریسک نزدیک به صفر به معنای تاثیر صفر نیست.

ادامه مطلب