امنیت
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۶ تير

کار باج‌افزار WannaCry به پایان نرسیده است. شرکت خودروسازی Honda اعلام کرده است که مجبور به بستن یکی از سایت‌های تولید خود به دلیل آلوده شدن رایانه‌های شبکه‌ی آن به این باج‌افزار شده است. البته در روز سه‌شنبه کار تولید این مجموعه مجددا از سر گرفته شده است.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۶ تير

Twitter قابلیت استفاده از night mode را حدود یکسالی می‌شود که ارائه داده و کاربران می‌توانند به راحتی و برای محافظت از چشمان‌شان از آن استفاده نمایند. اما بهتر از آن رفتن به حالت night mode به صورت خودکار است. به این شکل که گوشی هوشمندتان پس از غروب آفتاب و در ساعات شب به طور خودکار وارد حالت شبانه گردد.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۶ تير

Amazon در حال کار بر روی قابلیتی است که به توسعه‌دهندگان امکان ساخت اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌هایی بر روی سرویس AWS را می‌دهد که می‌توان محتوای آنان را به زبان‌های مختلفی ترجمه نمود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۶ تير

Jeff Bezos مدیر عامل Amazon متعهد شد که سرمایه‌گذاری در هندوستان را ادامه دهد زیرا به دنبال رقابتی در این کشور است که سرمایه‌های زیادی از حامیان بزرگ مقصدشان آنجاست.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۶ تير

دنیای مجازی به افراد چشم‌ها و گوش‌هایی به دنیای دیگر می‌دهد. اما این ویژگی همچنان به صورت سه بعدی و همه جانبه تحقق نیافته است. بنابراین Tegway قصد دارد انسان را یک قدم به غوطه‌ور شدن در احساسات جدید مانند گرما، سرما و درد نزدیک کند. این شرکت فناوری ThermoReal خود را در رویداد شتاب دهنده HTC Vive X که هفته‌ی گذشته در سان فرانسیسکو برگزار شد به تصویر کشاند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۶ تير

Mobike، غول چینی به اشتراک‌گذاری دوچرخه اعلام کرد با راه‌اندازی یک شرکت تابعه در ژاپن، وارد این بازار جدید و مهم می‌شود. این خبر دقیقا پس از این افزایش اعتبار منتشر شد. این افزایش کل، بودجه‌ی استارتاپ را از زمان آغاز به کار آن در سال 2015 در شانگهای تا به امروز به بیش از 900 میلیون دلار رساند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۵ تير

همانند بسیاری از تلاش‌های تجاری اروپايیان که با عرضه‌ی قوی محصول در بازار آمریکا صورت می‌گیرد، در آن سو Nokia هیچ‌گاه مدیریت درستی در نحوه‌ی عرضه‌ی محصولات خود نداشته است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۵ تير

Pandora سال پرکاری را سپری کرده است و حالا نیز شایعاتی پیرامون تغییرات مدیریتی در آن شنیده می‌شود. طبق گزارش‌های منتشر شده احتمال دارد یکی از هم‌بنیان‌گذاران و مدیرعامل کنونی این شرکت، آقای Tim Westergren از سمت خود کناره‌گیری کند.

ادامه مطلب