سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۹ تير

ماینرهای تخصصی پول‌های رمزپایه‌ به خوبی به اهمیت کارت‌های گرافیکی واقف هستند. کارت‌های گرافیکی امروزی دارای توان پردازشی بالاتری نسبت به CPUها برای پردازش چنین پول‌هایی می‌باشند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۹ تير

در چند روز گذشته اخباری مبنی بر درخواست دولت روسیه از Telegram مبنی بر در اختیار گذاشتن داده‌هایی شامل پیغام‌های رمزنگاری شده منتشر گردید که در غیر این صورت اعلام شد که Telegram دیگر حق ارائه‌ی سرویس در این کشور را نخواهد داشت.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۹ تير

8tracks خدمات رادیو اینترنت و پلی‌لیست از هکرها ضربه خورد. کسانی که جزئیات کاربری میلیون‌ها کاربر آن را با اطلاعاتی که به سال 2008 بر می‌گردند، به سرقت بردند. هنوز مشخص نیست چه تعدادی از کاربران آسیب دیده‌اند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۹ تير

Google امروز به طور رسمی‌تری محصول انکیوباتور داخلی خود، Area 120 را معرفی کرد. با راه‌اندازی یک وب‌سایت اختصاصی که همراه با راه‌اندازی یکی از پروژه‌های جالب‌تر این برنامه تا به امروز است: راهی برای تبلیغات در دنیای VR. این آزمایش جدید که به طور ساده Advr نامیده می‌شود، شامل یک فرمت تبلیغاتی مکعبی است که امکان اجرای تبلیغات ویدئویی در محیط 3D/VR را می‌دهد.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۹ تير

شایعاتی وجود دارد که Apple در حال کاوش بر روی قرار دادن اسکنر اثر انگشت بر روی صفحه‌ی نمایش می‌باشد، اما احتمالا انتظار نمی‌رفت که اولین نسخه‌ی آزمایشی آن از چین معرفی شود.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۸ تير

نوامبر سال گذشته بود که Signal در نحوه‌ی مدیریت کد ایمنی خود تغییری ایجاد نمود. کد ایمنی همان شماره‌ای است که برای هر مکالمه به صورت منحصر به فرد برای بالا بردن امنیت ارتباط ایجاد می‌گردد.

ادامه مطلب