سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۱ تير

AMD امروز خط تولید سری Ryzen Pro را راه‌اندازی کرد، مجموعه‌ای از فرایندهایی که برای دسکتاپ طراحی شده است. در همپوشانی‌های نزدیک به خطوط موجود تراشه‌های Ryzen که مبتنی بر بازار مصرف‌کنند‌ه‌ی نهایی است، قسمت‌های Pro بر روی پردازنده‌های سازگار با vPro متعلق به Intel که تعدادی از قابلیت‌های اضافی امنیتی و مدیریت را دارد، مورد هدف قرار داده است. بیشتر مدل‌های معمول Ryzen همانند نسخه‌های Pro هستند، هر چند در 1700X به جای 1800 و 1800X از بخش‌های مصرف‌کننده استفاده می‌شود.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۱ تير

گروهی از متخصصین آمریکایی با ایده گرفتن از رویای میلیون ها نفر بر روی کره ی زمین توانسته اند گوشی همراهی را طراحی نمایند که می‌توان بدون شارژ مجدد از آن استفاده کرد. این گوشی هوشمند بدون نیاز به باتری کار خواهد کرد.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۱ تير

توسعه دهندگان استدیو Mipumi Games خود را برای عرضه‌ی نسخه نهایی بازی The Lion’s Song آماده می‌کنند. این بازی قرار است پس از دو هفته و در تاریخ 13 جولای به صورت رسمی به کاربران ارائه شود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۱ تير

بنابر محاسبات انجام شده توسط تحلیلگران چینی، برآورد هزینه های مالی مصرف کنندگان چینی برای خرید برنامه های کاربردی موبایل تا سال 2020 بالغ بر 56 میلیارد دلار خواهد شد. به گزارش یکی از خبرگزاری های چینی، با توجه به جمعیت بالای کشور چین، انتظار می‌رود تا در آینده‌ای نزدیک میزان پول اختصاص داده شده به خرید برنامه های کاربردی مبلغ هنگفتی را شامل شود.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۱ تير

نماینده ی کمپانی ژاپنی Sharp اعلام کرد، این کمپانی در تاریخ 17 جولای از دو گوشی هوشمند FS8016 و FS8010 رونمایی خواهد کرد. ویژگی اصلی این گوشی های هوشمند دوربین دوگانه با کیفیت 12 مگاپیکسل می‌باشد. اندازه ی صفحه نمایش این دو محصول 5.5 اینچی با وضوح تصویر 2048ٓх1080 پیکسل است.

ادامه مطلب
امنیت
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۱ تير

به گزارش منتشر شده از سوی توسعه دهندگان پیام رسان Telegram، این نرم افزار به یک برنامه ی منحصر به فرد ضد فیلتر مجهز شده است. برنامه ی جدید " آزادی بیان " نام دارد و با به روزرسانی برنامه در دسترس کاربران خواهد بود. این برنامه می تواند بر روی دو نسخه ی موبایل و دسکتاپ نصب خواهد شد.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۰ تير

هنگامی که Fitbit در سال گذشته اقدام به تولید ساعت Blaze خود نمود، مشخص بود که این شرکت در تلاش برای ارائه‌ی ساعت هوشمندی دارای قابلیت‌های کامل نیز بوده است. زمانی که این شرکت Pebble را خریداری نمود، مدیرعامل Fitbit این هدف را تأیید کرد.

ادامه مطلب