کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۲ تير

Amazon اعلام داشته که خرید شرکت تجارت الکترونیکی Souq.com را نهایی کرده است. خبر تمایل خرید Souq از سوی Amazon نخستین‌بار در اواخر ماه مارس میلادی گذشته در خبرها آمده بود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۲ تير

Pokemon Go احتمالا دیگر همانند هنگامی که برای نخستین‌بار منتشر شد، یک پدیده‌ی جهانی به حساب نمی‌آید، اما همچنان این اپلیکیشن در حال درآمدزایی است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۲ تير

سهام 5 میلیارد یورویی گروه تحویل غذای Delivery Hero در آغاز عرضه در بازار سهام فرانکفورت بیش از 9 درصد رشد داشت که چشم‌اندازهای رو به رشدی برای دیگر تکنولوژی‌های بالقوه‌ی لیست شده در سال جاری برای عرضه‌ی سهام اولیه‌شان نشان می‌دهد. این شرکت نخستین پیشنهاد عمومی خود (IPO) را ۲۵/۵۰ یورو در هر سهم ارزش گذاری کرد. در بالاترین محدوده‌ی قیمتی، سهام‌های فروخته شده ارزشی در حدود یک میلیارد یورو داشتند و این به این استارتاپ بازار اختصاصی 4/4 میلیارد یورویی را می‌دهد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۲ تير

Snap Map طرحی از Snapchat برای نزدیک کردن محتوای آنلاین خود با راه‌های تقویت واقعیت افزوده‌ی آفلاین است و حق تکثیر آن را به دست آورده است. استارتاپ مکانیابی واقعیت افزوده‌ی Drop به TechCrunch گفت که شرکت Snap مالکیت معنوی آن را در سال 2015 به دست آورده بود که شامل پتنت "پیام‌رسانی مبتنی بر مکان" بود. در سال 2013، شرکت Drop اپلیکیشنی توسعه داد که به افراد اجازه‌ی پست کردن عکس‌ها یا متن به مکانی خاص مانند کسب‌وکارها را می‌داد، و دنبال‌کنندگان آن حساب کاربری می‌توانستند آلارم رسیدن و نزدیک شدن این پست‌ها را در هنگام ورود به آن منطقه دریافت نمایند.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۲ تير

تا به امروز هیچکس Surface Mini کنسل شده‌ی مایکروسافت را ندیده بود. در سال 2014 مایکروسافت برنامه‌ی معرفی دو دستگاه جدید Surface را داشت. یکی Surface Pro 3 بود و دیگری Surface Mini نام داشت، هر چند این مدل هرگز معرفی نشد.

ادامه مطلب
تکنولوژی
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۲ تير

پس از یک شوخی بی ربط در پخش زنده ی تلویزیونی، ناسا به صورت رسمی بیانیه ای صادر کرد. بر اساس بیانیه ی ناسا، کودکان کار هیچگاه به عنوان برده به فضا فرستاده نمی شوند و نخواهند شد. در یک برنامه ی تلویزیونی که میزبان آن مامور سابق سازمان سیا، رابرت دیوید استیل حضور داشت و خطاب به الکسی جونز، مجری این برنامه داستانی در مورد وجود کمپ اسرار آمیزی بر روی مریخ اشاره کرد و افزود الان حدود بیست سال است که انسانها در این کمپ زندگی می کنند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۲ تير

همانند گوشی‌های جدیدی که به بازار عرضه می‌شوند و توجه طرفداران زیادی را به خود جلب می‌کند، گوشی هوشمند سونی نیز دارای صفحه نمایش بدون فریم می‌باشد. گفتنی است این اخبار توسط منبع مطلع و نزدیک به توسعه دهندگان این محصول جدید منتشر شده است.

ادامه مطلب