امنیت
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۳ تير

مقامات ارشد سایبری آلمان به رویترز اعلام کردند این کشور خود را برای حملات سایبری احتمالی در اجلاس گروه 20 که قرار است در هامبورگ برگزار شود، آماده می‌کند. این حملات احتمالا از جانب گروه‌های هکری و یا وابسته به دولت‌های خارجی هدایت می‌شوند.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۳ تير

سازندگان بازی Assassin Creed در مصاحبه ای اعلام کردند دنیای بازی در سری Origins چندین برابر بزرگتر از دنیای بازی در نسخه ی Black Flag خواهد بود. اشرف اسماعیل، کارگردان بازی اساسین کرید اوریجین، در مصاحبه ای در مورد گستردگی دنیای بازی در سری جدید خبر داد. به گفته ی وی، مقایسه جهان بازی Origins با نسخه ی Assassin's Creed 4: Black Flag کار بسیار دشواریست زیرا جهان نسخه ی جدید تقریبا دو برابر جهان نسخه ی قبلی این بازی است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۳ تير

کارشناسان در زمینه ی گوشی های هوشمند می‌گویند، محصول جدید کمپانی Apple که iPhone 8 نام گرفته است به دوربین 20 مگاپیکسلی با قدرت زوم اپتیکال 5x مجهز شده است. البته اطلاعات بیشتر و موثق را می توان در هنگام رونمایی از این محصول کسب کرد.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۳ تير

بازی LEGO Ningjiao در تاریخ 22 سپتامبر بلافاصله پس از اکران فیلم LEGO Ningjiao به بازار خواهد آمد. گیمرها می‌ توانند به جای شخصیت های مورد علاقه ی خود در فیلم نظیر Nii, Kai, Jay, Zane, Cole, Lloyd و Master Wu بازی کنند. این بازی در پلتفرم های امروزی PC, Xbox One, PS4 و Nintendo Switch ارائه خواهد شد.

ادامه مطلب
تکنولوژی
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۳ تير

هفته ی گذشته بیش از 200 دانشمند آمریکایی در سازمان ملل درخواست تجدید نظر خود را برای ممنوعیت استفاده از تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ و همچنین ابزار های دیگر توسط مردم به این سازمان ارائه دادند. دلیل این امر می‌تواند مقصر دانستن گوشی های هوشمند به عنوان عاملی کشنده در بلند مدت برای کاربران باشد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۳ تير

در سایت رسمی کمپانی Samsung، اطلاعاتی در مورد گوشی جدید Samsung به اشتراک گذاشته شد و این درحالی است که این محصول هنوز به صورت رسمی رونمایی نشده است. به نظر می رسد این اطلاعات به صورت کاملا اتفاقی به اشتراک گذاشته شده باشد. شماره ی مدل نسخه ی جدید این گوشی هوشمند G892A عنوان شده است.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۲ تير

برنامه‌ی فضایی چین در حال حرکت آرام خود بوده که به تازگی وارد مشکلاتی شده است. خبرگزاری‌های محلی این کشور گزارش داده‌اند پرتاب موشک جدید این شرکت با نام Long March 5 Y2 در نیمه‌ی راه به مشکل برخورده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۲ تير

Apple همچنان به تلاش خود برای گسترش فروشگاه‌های زنجیره‌ای در آسیا ادامه می‌دهد. این شرکت در این راستا به تازگی اقدام به بازگشایی فروشگاه زنجیره‌ای خود در تایوان نموده است.

ادامه مطلب